Tržby 1 milion 009 tisíc Kč / návštěvnost 5 123 diváků / 105 kin
Českému hitu Džob už začíná docházet dech a nejspíš se s námi v top 5 nadobro loučí. Tentokrát mezivíkendově klesl o necelých 40 % a je znát, že hlavní vlnu zájmu má pokračování Gymplu a Vejšky dávno za sebou. Smutnit ale tvůrci nemusí, brzy film překoná hranici 250 tisíc diváků (aktuálně jich má 237 tisíc) a v rámci série bude druhým nejnavštěvovanějším počinem. Lépe už se snad ani zadařit nemohlo.
Tržby 999 tisíc Kč / návštěvnost 5 569 diváků / 101 kin
Děti našly po návratu svou animovanou jistotu v druhých Zlounech, kteří se stále nevzdali naděje na překonání 100 tisíc diváků, čímž by prakticky dorovnali návštěvnost prvního dílu. S aktuálními 83 tisíci na kontě mají k této metě ještě docela daleko, aktuální forma a status trvalky však naznačuje, že nic ještě není nemožné a druzí Zlouni nejspíš ještě odkráčí z českých kin s důstojným výsledkem.
Tržby 1 milion 292 tisíc Kč / návštěvnost 6 036 diváků / 65 kin
Brad Pitt už se prohání českým žebříčkem téměř čtvrt roku a jeho propady stále zůstávají minimální. Tentokrát klesl o necelých 30 % a překonal hranici 450 tisíc diváků. Hranice půl milionu diváků už se zdá být pro tuto dechberoucí jízdu asi moc velkým soustem, i přesto je zřejmé, jaký film si diváci v létě v kinech nejvíce zamilovali.
Tržby 1 milion 412 tisíc Kč / návštěvnost 7 934 diváků / 96 kin
Jarek sice klesl na druhou pozici, rozhodně ale nepřestává překvapovat. Dokumenty totiž mají ve zvyku nejen produkovat v kinech mnohem menší návštěvnost, ale navíc poměrně rychle vyklízet pole. Ani jedno z toho ovšem u Jarka zatím nehrozí. Snímek klesl mezi víkendy o pouhých 22 %, což je na tento žánr obdivuhodné číslo. Také dosavadní počet 24 tisíc diváků patří do žánrového nadprůměru a je jasné, že se život a dílo Jarka Nohavici bude počítat mezi nejúspěšnější české dokumenty posledních let.
Tržby 14 milion 604 tisíc Kč / návštěvnost 68 000 diváků / 130 kin
Finále, které bere dech. Očekávalo se, že poslední V zajetí démonů opanuje první pozici žebříčku, nikdo ale nečekal tak obří otvírák. Start s 68 tisíci víkendovými návštěvníky (po připočtení předešlých dnů jsme dokonce na 75 tisících) patří mezi nejúspěšnější hororové starty vůbec a je také s přehledem nejlepším v rámci série. Dosud měla nejvýraznější start dvojka, kterou o prvním víkendu vidělo 30 tisíc lidí. Třetí díl naopak bojoval s odlivem publika a celkově ho viděl v kinech stejný počet diváků, kolik aktuální čtyřku za první dny promítání. Zdánlivě skomírající značka zkrátka nabrala druhý dech a slova o loučení s celým Conjuring univerzem zafungovala na diváky dokonale. Vzhledem k hororovému žánru se sice dají v dalších týdnech čekat větší propady, i přesto se Poslední rituály bez problémů stanou nejnavštěvovanějším dílem série.
V zajetí démonů 4: Poslední rituály: trailer | Vertical Entertainment