Tržby 1 milion 656 tisíc Kč / návštěvnost 7 405 diváků / 45 kin
V top pětce se na hororové poměry pořád srdnatě drží chválená Hodina zmizení. Tentokrát z toho byl po delší době mezivíkendový propad, pokles o 19 % je však na děsivý žánr stále velmi pěkné číslo, které značí, že tahle pecka stále láká dostatek zájemců a pozitivní šeptanda funguje naplno. Celkových 53 tisíc a stále slušné tempo film katapultuje na kandidáta na nejúspěšnější horor roku. I když do tohoto souboje nejspíš tento týden hlasitě promluví poslední V zajetí démonů.
Hodina zmizení: 2. trailer | Vertical Entertainment
Tržby 1 milion 656 tisíc Kč / návštěvnost 6 865 diváků / 54 kin
Šťáva začíná pomalu docházet Bradu Pittovi, který poprvé mezi víkendy výrazněji propadl, konkrétně o třetinu. Na titulu se začíná projevovat 10. týden v kinech i dostupnost na placených platformách, i přesto ale F1 prokazuje obdivuhodný výkon. Snímek za chvíli překročí hranici 450 tisíc diváků a opustí top 5 jako jasný vítěz letní sezóny.
Tržby 1 milion 405 tisíc Kč / návštěvnost 7 662 diváků / 88 kin
Zatímco většina titulů přichází o diváky, jediní Zlouni 2 se mohou radovat z nárůstu malých diváků. Po slabším startu a tvrdých propadech se animáku začíná vyplácet konec prázdnin a začátek školního roku, který jim do kin přivábil nové malé zájemce. Téměř odepsaný sequel tak najednou nabírá na síle a hodlá v kinech urvat alespoň důstojný výsledek. Ke kýžené hranici 100 tisíc diváků však animovaným zvířátkům pořád značný kus chybí, prozatím nastřádal 76 tisíc návštěvníků.
Tržby 1 milion 658 tisíc Kč / návštěvnost 8 042 diváků / 74 kin
Z prvního místa se po čtyřtýdenní nadvládě poroučí úspěšný Džob. Mezivíkendový pokles o necelých 40 % ukazuje stále stabilní výdrž, která potvrzuje, že tento návrat hrdinů ze školních lavic měl smysl. U generace, která vyrostla na Gymplu i Vejšce, zkrátka správně rezonuje i Džob, jenž se bude řadit mezi nejúspěšnější české filmy roku. A zcela po právu.
Tržby 1 milion 730 tisíc Kč / návštěvnost 10 135 diváků / 140 kin
Na první místo se tak poměrně nečekaně vyšplhal dokument o Jarku Nohavicovi. Dalo se čekat, že počin o slavném muzikantovi a pro někoho kontroverzní osobnosti bude fanoušky lákat, první místo je však z hlediska dokumentární tvorby nevídaným úspěchem. Také start s 10 tisíci diváky je v rámci žánru nadprůměrný. Tvůrcům se pak podařilo vyhrát s poměrně malým mediálním pokrytím, zkrátka stačilo jméno oblíbeného i proklínaného hudebníka. Což je poněkud zajímavý kontrast oproti Velkému vlasteneckému výletu, jehož byly dosti plné sociální sítě, k podobně výraznému úspěchu to však nestačilo.