Günter Lamprecht: Nejlepší filmy a seriály

7.0

Günter Lamprecht: Filmy a seriály

  • Boot, Das
    Boot, Das (1985)
    SeriálRole: Kapitän des Versorgungsschiffs "Weser"
    85%
    1
  • Ponorka
    Ponorka (1981)
    FilmRole: Weser Captain
    84%
    2
  • Babylon Berlín
    Babylon Berlín (2017)
    SeriálRole: Paul von Hindenburg 1 episode, 2017
    • HBO Max
    Berlín na jaře roku 1929 – metropolí zmítají nepokoje. Od ekonomiky po kulturu, od politiky až po podsvětí – všechno je v zajetí hlubokých změn. Spekulace a inflace otřásají základy stále mladé Výmarské republiky. Narůstající chudoba a nezaměstnanost stojí v ostrém kontrastu s výstřelky a požitky velkoměstského nočního života a jeho překypující tvůrčí energií. Mladý policejní inspektor Gereon Rath z Kolína je převelen do Berlína, aby vyřešil kriminální případ – pornografii šířenou berlínskou mafií. To, co původně vypadalo jako prosté vydírání, se brzy promění ve skandál, který navždy změní Gereonovi i jeho nejbližším spolupracovníkům život. Společně se stenotypistkou Charlotte Ritterovou a partnerem Brunem Wolterem musí Rath čelit propletené síti korupce a obchodu s drogami i se zbraněmi. Záhy se tak ocitá v hlubokém existenciálním konfliktu, rozpolcen mezi loajalitou a touhou po odhalení pravdy. A nám nezbývá než se ptát – kdo je v tomhle příběhu přítel a kdo nepřítel? (HBO Europe)
    84%
    Berlín na jaře roku 1929 – metropolí zmítají nepokoje. Od ekonomiky po kulturu, od politiky až po podsvětí – všechno je v zajetí hlubokých změn. Spekulace a inflace otřásají základy stále mladé Výmarské republiky. Narůstající chudoba a nezaměstnanost stojí v ostrém kontrastu s výstřelky a požitky velkoměstského nočního života a jeho překypující tvůrčí energií. Mladý policejní inspektor Gereon Rath z Kolína je převelen do Berlína, aby vyřešil kriminální případ – pornografii šířenou berlínskou mafií. To, co původně vypadalo jako prosté vydírání, se brzy promění ve skandál, který navždy změní Gereonovi i jeho nejbližším spolupracovníkům život. Společně se stenotypistkou Charlotte Ritterovou a partnerem Brunem Wolterem musí Rath čelit propletené síti korupce a obchodu s drogami i se zbraněmi. Záhy se tak ocitá v hlubokém existenciálním konfliktu, rozpolcen mezi loajalitou a touhou po odhalení pravdy. A nám nezbývá než se ptát – kdo je v tomhle příběhu přítel a kdo nepřítel? (HBO Europe)
    3
  • Es muß nicht immer Kaviar sein
    Es muß nicht immer Kaviar sein (1977)
    SeriálRole: Haffner
    Ne vždycky musí být kaviár je televizní adaptace stejnojmenného románu rakouského autora Johannese Maria Simmela. V režii Thomase Engela kráčí Siegfried Rauch ve stopách O. W. Fischera, který ztvárnil hlavního hrdinu "Thomase Lievena" již v roce 1961, pouhý rok po vydání bestselleru. Seriál je jedinečný tím, že na konci každé epizody nabízí malou kuchařskou show. Kniha také obsahuje recepty, protože "Thomas Lieven" je zkušený amatérský kuchař.
    80%
    Ne vždycky musí být kaviár je televizní adaptace stejnojmenného románu rakouského autora Johannese Maria Simmela. V režii Thomase Engela kráčí Siegfried Rauch ve stopách O. W. Fischera, který ztvárnil hlavního hrdinu "Thomase Lievena" již v roce 1961, pouhý rok po vydání bestselleru. Seriál je jedinečný tím, že na konci každé epizody nabízí malou kuchařskou show. Kniha také obsahuje recepty, protože "Thomas Lieven" je zkušený amatérský kuchař.
    4
  • Berlín, Alexandrovo náměstí
    Berlín, Alexandrovo náměstí (1980)
    SeriálRole: Franz Biberkopf

    Velkolepý projekt slavného německého režiséra Rainera Wernera Fassbindera vznikal v koprodukci společnosti Bavaria s italskou televizí od léta 1979 do jara 1980. Během rekordních 154 natáčecích dnů vzniklo celkem 930 minut, rozdělených a sestříhaných posléze do 13 dílů a epilogu pro potřeby televize, i když sám Fassbinder jej chtěl původně uvádět vcelku! Režisér pro svůj scénář použil ojedinělý román Alfréda Döblina, který je sám o sobě mnohovrstevnou koláží o podobách našeho světa a postavení jednoho obyčejného člověka uprostřed sociální mašinérie. Vše se odehrává v reáliích Alexandrova náměstí a jeho okolí v ponurém přelomu dvacátých a třicátých let. Hrdina Franz Biberkopf se roku 1927 ocitá před branami tegelské věznice, kde si odseděl čtyři roky, protože zabil svou přítelkyni Idu. Nyní chce začít řádný život, ale je špatná doba a nouze o práci. Prostý a důvěřivý Franz hledá něhu i lásku, je však stále znovu zrazován, mrzačen a téměř zabit. To je živná půda pro projevy temné stránky jeho bytosti, jako jsou sklony ke vzteku a násilnostem, alkohol a touha po otupení smyslů. Alfred Döblin (1878-1957) vydal svůj román roku 1927. Okamžitě se dočkal za své dílo světového uznání. Posléze z něj vytvořil i rozhlasovou hru a podílel se na scénáři k filmu o osudech Franze a jeho přátel, jež popisuje především druhá část knihy. Scénář natočil v roce 1931 Phel Jutzi. Fassbinder následně využil pro své zpracování celou látku románu od propuštění Franze z vězení až k jeho smutnému odosobněnému konci. Velkou oporou v práci byl Fassbinderovi kameraman Xaver Schwarzenberger. Jako vždy se režisér opíral i o své pečlivě vybrané herce, kteří museli být s režisérem na stejné tvůrčí vlně. Byl to především Günter Lamprecht v roli Franze, ale i osvědčená herečka Hanna Schygulla, Barbara Sukowa či Gottfried John. Tento unikátní nestárnoucí kulturní počin, který dosud nebyl na naší obrazovce vysílán, bude nyní uveden ve zcela nové remasterované podobě. Rainer Werner Fassbinder (1945-1982) patřil k nejosobitějším filmovým tvůrcům sedmdesátých let. Patřil k nastupující německé generaci filmařů jako byl např. Wim Wenders, Werner Herzog či Volker Schlöndorff. V jejich filmech se odráží ztráta iluzí z poválečného vývoje i pocit morálního úpadku společnosti a s tím spojená ztráta identity jednotlivce, který z této mašinérie utíká. Fassbinder si celý svůj krátký život nesl v sobě tragické osudy a předurčení všech svých smutných antihrdinů. Zemřel předčasně v roce 1982 po požití většího množství barbiturátů. Bylo mu přesně 37 let a deset dní.

    80%

    Velkolepý projekt slavného německého režiséra Rainera Wernera Fassbindera vznikal v koprodukci společnosti Bavaria s italskou televizí od léta 1979 do jara 1980. Během rekordních 154 natáčecích dnů vzniklo celkem 930 minut, rozdělených a sestříhaných posléze do 13 dílů a epilogu pro potřeby televize, i když sám Fassbinder jej chtěl původně uvádět vcelku! Režisér pro svůj scénář použil ojedinělý román Alfréda Döblina, který je sám o sobě mnohovrstevnou koláží o podobách našeho světa a postavení jednoho obyčejného člověka uprostřed sociální mašinérie. Vše se odehrává v reáliích Alexandrova náměstí a jeho okolí v ponurém přelomu dvacátých a třicátých let. Hrdina Franz Biberkopf se roku 1927 ocitá před branami tegelské věznice, kde si odseděl čtyři roky, protože zabil svou přítelkyni Idu. Nyní chce začít řádný život, ale je špatná doba a nouze o práci. Prostý a důvěřivý Franz hledá něhu i lásku, je však stále znovu zrazován, mrzačen a téměř zabit. To je živná půda pro projevy temné stránky jeho bytosti, jako jsou sklony ke vzteku a násilnostem, alkohol a touha po otupení smyslů. Alfred Döblin (1878-1957) vydal svůj román roku 1927. Okamžitě se dočkal za své dílo světového uznání. Posléze z něj vytvořil i rozhlasovou hru a podílel se na scénáři k filmu o osudech Franze a jeho přátel, jež popisuje především druhá část knihy. Scénář natočil v roce 1931 Phel Jutzi. Fassbinder následně využil pro své zpracování celou látku románu od propuštění Franze z vězení až k jeho smutnému odosobněnému konci. Velkou oporou v práci byl Fassbinderovi kameraman Xaver Schwarzenberger. Jako vždy se režisér opíral i o své pečlivě vybrané herce, kteří museli být s režisérem na stejné tvůrčí vlně. Byl to především Günter Lamprecht v roli Franze, ale i osvědčená herečka Hanna Schygulla, Barbara Sukowa či Gottfried John. Tento unikátní nestárnoucí kulturní počin, který dosud nebyl na naší obrazovce vysílán, bude nyní uveden ve zcela nové remasterované podobě. Rainer Werner Fassbinder (1945-1982) patřil k nejosobitějším filmovým tvůrcům sedmdesátých let. Patřil k nastupující německé generaci filmařů jako byl např. Wim Wenders, Werner Herzog či Volker Schlöndorff. V jejich filmech se odráží ztráta iluzí z poválečného vývoje i pocit morálního úpadku společnosti a s tím spojená ztráta identity jednotlivce, který z této mašinérie utíká. Fassbinder si celý svůj krátký život nesl v sobě tragické osudy a předurčení všech svých smutných antihrdinů. Zemřel předčasně v roce 1982 po požití většího množství barbiturátů. Bylo mu přesně 37 let a deset dní.

    5
  • Útěky
    Útěky (1979)
    SeriálRole: Herr Piesch
    78%
    6
  • Manželství Marie Braunové
    Manželství Marie Braunové (1979)
    FilmRole: Hans Wetzel
    Snímek představuje další Fassbinderův osobitý pohled na Německo, tentokrát v období po 2. světové válce. Na politickém a společenském pozadí rozvíjí pohnutý životní příběh Marie Braunové, který zrcadlí osudy řady žen v poválečném Německu. Muž, za něhož se v roce 1943 provdala a který den po svatbě narukoval, je po pádu Třetí říše prohlášen za nezvěstného. Soukromý a citový život hrdinky je zde motivován nejen její touhou po blahobytu a společenském postavení, ale také touhou přežít za jakékoliv situace. Psychologická drobnokresba postav a realistické vykreslení dobových reálií spoluvytvářejí autorův specifický tvůrčí rukopis. Hanna Schygullová získala na Berlinále v roce 1979 Stříbrného medvěda za nejlepší ženský herecký výkon.
    77%
    Snímek představuje další Fassbinderův osobitý pohled na Německo, tentokrát v období po 2. světové válce. Na politickém a společenském pozadí rozvíjí pohnutý životní příběh Marie Braunové, který zrcadlí osudy řady žen v poválečném Německu. Muž, za něhož se v roce 1943 provdala a který den po svatbě narukoval, je po pádu Třetí říše prohlášen za nezvěstného. Soukromý a citový život hrdinky je zde motivován nejen její touhou po blahobytu a společenském postavení, ale také touhou přežít za jakékoliv situace. Psychologická drobnokresba postav a realistické vykreslení dobových reálií spoluvytvářejí autorův specifický tvůrčí rukopis. Hanna Schygullová získala na Berlinále v roce 1979 Stříbrného medvěda za nejlepší ženský herecký výkon.
    7
  • Brot des Bäckers, Das
    Brot des Bäckers, Das (1977)
    FilmRole: Georg Baum
    V malém franském městečku vstoupí Werner Wild do obchodu Georga Bauma s přáním stát se pekařem. "Rád jím dobrý chleba" – to je vše, co umí říct prodavačce Gisele. Ale pod křídly mistra Bauma se nováček rychle seznámí se složitostmi pečení chleba a pečiva. Brzy se samotář Baum ocitne tváří v tvář měnícímu se ekonomickému prostředí.
    76%
    V malém franském městečku vstoupí Werner Wild do obchodu Georga Bauma s přáním stát se pekařem. "Rád jím dobrý chleba" – to je vše, co umí říct prodavačce Gisele. Ale pod křídly mistra Bauma se nováček rychle seznámí se složitostmi pečení chleba a pečiva. Brzy se samotář Baum ocitne tváří v tvář měnícímu se ekonomickému prostředí.
    8
  • Svět na drátě
    Svět na drátě (1973)
    SeriálRole: Fritz Walfang
    76%
    9
  • Comedian Harmonists
    Comedian Harmonists (1997)
    Film
    73%
    10
  • Das gefrorene Herz
    Das gefrorene Herz (1979)
    Film
    73%
    11
  • 12
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    SeriálRole: GDR Boarder Guard
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    13
  • Rouge baiser
    Rouge baiser (1985)
    FilmRole: Herschel
    Paříž, rok 1952. Nadia, dcera přesvědčených komunistů, má sestru a polské rodiče a v patnácti letech je aktivní komunistkou. Během protiamerické demonstrace ji zbijí policisté, ale zachrání ji fotograf z časopisu "Match". Z přátelství se stane milostný vztah a její ideály jsou konfrontovány s novými poznatky a emocemi. Někteří mladí komunisté ji chtějí vyloučit ze strany. Když odjede se Stéphanem na focení k moři, její otec to nahlásí policii. Stéphanovi hrozí obvinění, takže odjezd do Indočíny, kde má fotit válku, se zdá být lákavý. Paralelně s tím se Nadiina matka setkává se svou předválečnou láskou, propuštěnou ze Sibiře, který francouzské komunisty konfrontuje s hrůzami stalinského režimu a antisemitismu.
    Žánry:DramaRetro
    62%
    Paříž, rok 1952. Nadia, dcera přesvědčených komunistů, má sestru a polské rodiče a v patnácti letech je aktivní komunistkou. Během protiamerické demonstrace ji zbijí policisté, ale zachrání ji fotograf z časopisu "Match". Z přátelství se stane milostný vztah a její ideály jsou konfrontovány s novými poznatky a emocemi. Někteří mladí komunisté ji chtějí vyloučit ze strany. Když odjede se Stéphanem na focení k moři, její otec to nahlásí policii. Stéphanovi hrozí obvinění, takže odjezd do Indočíny, kde má fotit válku, se zdá být lákavý. Paralelně s tím se Nadiina matka setkává se svou předválečnou láskou, propuštěnou ze Sibiře, který francouzské komunisty konfrontuje s hrůzami stalinského režimu a antisemitismu.
    Žánry:DramaRetro
    14
  • Epsteinova noc
    Epsteinova noc (2002)
    FilmRole: Groll / Giesser
    Po patnácti letech, které musel Jochen Epstein strávit ve vězení za vraždu, se konečně přiblížil den jeho propuštění. Čeká ho odchod z rodné země a nový začátek kdekoliv, kde ho nikdo nebude znát. Neustále ho však pronásledují vzpomínky na život před vězením. Během poslední noci, než se to stalo, potkal muže, jehož nikdy potkat nechtěl - bývalého nacistu Geissera, který ho mučil v koncentračním táboře. Během tohoto setkání se otevřou staré rány a připomínka zapomenutých křivd a neštěstí vede k dalšímu utrpení.
    Originální příspěvek k tématu holocaustu a hrůz 2. světové války. Hlavním hrdinou je Jochen Epstein, který se po 15 letech vrací z vězení, kde si odpykal trest za vraždu. V retrospektivních výjevech se odkrývají důvody této vraždy. V den, kdy Epstein spolu se svými přáteli, bratry Roseovými, s kterými přežil hrůzy koncentračního tábora, slaví své první křesťanské Vánoce, poznává v knězi celebrujícím vánoční mši důstojníka SS lágru, žijícího nyní pod novou identitou. Tři muži kněze konfrontují, on zprvu všechno popírá, ale v roztržce vyzradí, jakou cenu musel Epstein zaplatit, aby zachoval své milované přátele při životě. Když se Epstein vrací z vězení na svobodu, jeho přátelé jsou už mrtví a on nemá žádný smysl života. Až setkání s Hannou, první láskou jednoho z bratrů, o které byli přesvědčeni, že je mrtvá, mu dává sílu a příklad, jak se vyrovnat s temnou minulostí a začít znovu. Příběh je důkladně vygradovaný, různé časové roviny se v něm neustále proplétají nejen pro dokreslení psychologie postav, ale i pro eskalaci napětí příběhu.
    Žánry:Drama
    Režie:Urs Egger
    61%
    Po patnácti letech, které musel Jochen Epstein strávit ve vězení za vraždu, se konečně přiblížil den jeho propuštění. Čeká ho odchod z rodné země a nový začátek kdekoliv, kde ho nikdo nebude znát. Neustále ho však pronásledují vzpomínky na život před vězením. Během poslední noci, než se to stalo, potkal muže, jehož nikdy potkat nechtěl - bývalého nacistu Geissera, který ho mučil v koncentračním táboře. Během tohoto setkání se otevřou staré rány a připomínka zapomenutých křivd a neštěstí vede k dalšímu utrpení.
    Originální příspěvek k tématu holocaustu a hrůz 2. světové války. Hlavním hrdinou je Jochen Epstein, který se po 15 letech vrací z vězení, kde si odpykal trest za vraždu. V retrospektivních výjevech se odkrývají důvody této vraždy. V den, kdy Epstein spolu se svými přáteli, bratry Roseovými, s kterými přežil hrůzy koncentračního tábora, slaví své první křesťanské Vánoce, poznává v knězi celebrujícím vánoční mši důstojníka SS lágru, žijícího nyní pod novou identitou. Tři muži kněze konfrontují, on zprvu všechno popírá, ale v roztržce vyzradí, jakou cenu musel Epstein zaplatit, aby zachoval své milované přátele při životě. Když se Epstein vrací z vězení na svobodu, jeho přátelé jsou už mrtví a on nemá žádný smysl života. Až setkání s Hannou, první láskou jednoho z bratrů, o které byli přesvědčeni, že je mrtvá, mu dává sílu a příklad, jak se vyrovnat s temnou minulostí a začít znovu. Příběh je důkladně vygradovaný, různé časové roviny se v něm neustále proplétají nejen pro dokreslení psychologie postav, ale i pro eskalaci napětí příběhu.
    Žánry:Drama
    Režie:Urs Egger
    15
  • Fabian
    Fabian (1980)
    FilmRole: Herr Müller
    60%
    16
  • Das Traumschiff
    Das Traumschiff (1981)
    SeriálRole: Rudi Blaschke
    30%
    17
  • Starej
    Starej (1977)
    Seriál
    27%
    18

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.