Tilde Corsi: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Tilde Corsi: Filmy a seriály

  • Dellamorte Dellamore
    Dellamorte Dellamore (1994)
    Film
    73%
    1
  • Falešné vztahy
    Falešné vztahy (2001)
    Film
    Antonia, úspěšná a pohledná mladá Italka, která pracuje s pacienty nemocnými AIDS, přichází o svého manžela, kterého hluboce milovala. A to hned dvakrát. Nejdříve tragicky zahyne při přecházení vozovky a aby toho nebylo málo, vzápětí se Antonia dozvídá, že jí byl už sedm let nevěrný. Život citově zraněné a podvedené Antonie se otřásl v základech a ona podvědomě cítí, že cestu zpátky jí pomůže najít jedině odpověď na otázku: S kým a proč ji Massimo podváděl? Při svém pátrání po dívce či ženě jménem Mariani se dostává až do bizarní komunity přistěhovalců, homosexuálů a transsexuálů, v níž se jen těžce orientuje. Překvapením však zdaleka není konec - onou manželovou milenkou byl totiž ve skutečnosti muž, gay jménem Michele.

    Drama tureckého režiséra, žijícího a pracujícího v Itálii, Ferzana Özpeteka vstupuje do tajemství, tolik typického pro oscarového Španěla Pedra Almodóvara a mělo by oslovit všechny, komu se líbí jeho filmy resp. snímky Philadelphia a Než se setmí.
    72%
    Antonia, úspěšná a pohledná mladá Italka, která pracuje s pacienty nemocnými AIDS, přichází o svého manžela, kterého hluboce milovala. A to hned dvakrát. Nejdříve tragicky zahyne při přecházení vozovky a aby toho nebylo málo, vzápětí se Antonia dozvídá, že jí byl už sedm let nevěrný. Život citově zraněné a podvedené Antonie se otřásl v základech a ona podvědomě cítí, že cestu zpátky jí pomůže najít jedině odpověď na otázku: S kým a proč ji Massimo podváděl? Při svém pátrání po dívce či ženě jménem Mariani se dostává až do bizarní komunity přistěhovalců, homosexuálů a transsexuálů, v níž se jen těžce orientuje. Překvapením však zdaleka není konec - onou manželovou milenkou byl totiž ve skutečnosti muž, gay jménem Michele.

    Drama tureckého režiséra, žijícího a pracujícího v Itálii, Ferzana Özpeteka vstupuje do tajemství, tolik typického pro oscarového Španěla Pedra Almodóvara a mělo by oslovit všechny, komu se líbí jeho filmy resp. snímky Philadelphia a Než se setmí.
    2
  • Okno naproti
    Okno naproti (2003)
    Film

    Giovanna, která se cítí stále velmi mladá, je devět let vdaná za svého věrného a oddaného manžela Davida. Dělí svůj čas mezi prací v drůbežárně, starostí o dvě děti a pečením zákusků pro místní café. Všechno se začíná měnit ve chvíli, kdy David přivádí domů kultivovaného postaršího gentlemana, jenž utrpěl ztrátu paměti. Režisér Ferzan Ozpetek (u nás byl uveden jeho film Falešné vztahy) natočil citlivé drama o vývoji vztahu dvou zcela odlišných lidí. Tento film byl uveden na letošním ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech a sklidil nadšený ohlas u poroty, kritiky i diváků - o tom svědčí hlavní cena a zároveň druhé místo v divácké soutěži, cena ex equo za ženský herecký výkon pro Giovannu Mezzogiorno, a cena za režii pro Ferzana Ozpeteka.

    68%

    Giovanna, která se cítí stále velmi mladá, je devět let vdaná za svého věrného a oddaného manžela Davida. Dělí svůj čas mezi prací v drůbežárně, starostí o dvě děti a pečením zákusků pro místní café. Všechno se začíná měnit ve chvíli, kdy David přivádí domů kultivovaného postaršího gentlemana, jenž utrpěl ztrátu paměti. Režisér Ferzan Ozpetek (u nás byl uveden jeho film Falešné vztahy) natočil citlivé drama o vývoji vztahu dvou zcela odlišných lidí. Tento film byl uveden na letošním ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech a sklidil nadšený ohlas u poroty, kritiky i diváků - o tom svědčí hlavní cena a zároveň druhé místo v divácké soutěži, cena ex equo za ženský herecký výkon pro Giovannu Mezzogiorno, a cena za režii pro Ferzana Ozpeteka.

    3
  • Nitrato d'argento
    Nitrato d'argento (1997)
    Film
    Tento dokumentární film oslavuje 100. výročí zrodu kinematografie. Historicky mapuje technický a umělecký vývoj tohoto sedmého umění. Putujeme od němého filmu ke zvukovému, od černobílého k barevnému, napříč všemi žánry (muzikál, lyrický, politický...). Vedle toho sledujeme jakýsi souhrn historického kontextu, v němž kinematografie doposud žila, události a hnutí (neorealismus, klasika atd.). Jsou brány v potaz všechny aspekty: móda, hvězdný systém až po smutný konec kin.
    Žánry:KomedieDrama
    67%
    Tento dokumentární film oslavuje 100. výročí zrodu kinematografie. Historicky mapuje technický a umělecký vývoj tohoto sedmého umění. Putujeme od němého filmu ke zvukovému, od černobílého k barevnému, napříč všemi žánry (muzikál, lyrický, politický...). Vedle toho sledujeme jakýsi souhrn historického kontextu, v němž kinematografie doposud žila, události a hnutí (neorealismus, klasika atd.). Jsou brány v potaz všechny aspekty: móda, hvězdný systém až po smutný konec kin.
    Žánry:KomedieDrama
    4
  • Nińa santa, La
    Nińa santa, La (2004)
    Film
    Zima ve městě La Ciénaga. Ve středu dychtivé pozornosti dvou katolicky vychovávaných čtrnáctiletých dívek, Josefiny a Amalie, stojí velké otázky týkající se existence Boha a ďábla i tajený zájem o tělesnost a sex. Právě do této oblasti Amalii nečekaně zavede lékařská konference, konající se v městském hotelu, který vlastní její rodina a kde dívka bydlí s rozvedenou matkou Helenou a strýcem Freddym. Specialisté na ušní, nosní a krční problémy se zdají skutečně nudným tématem, ovšem jen do chvíle, kdy Amalii silně zaujme jeden z nich - doktor Jano. Objeví, že respektovaný specialista má zájem o její matku a že jde o známost staršího data. Už jako dospívající dívka ho totiž Helena obdivovala a on její zájem opětoval. Nyní nastala příležitost, jak dávnou fascinaci proměnit v čin. Helena však váhá: muž má závazky k vlastní rodině. Amalia do věci zasvětí Josefinu: mají před sebou úkol zachránit duši muže, kterému hrozí pád do hříchu.
    67%
    Zima ve městě La Ciénaga. Ve středu dychtivé pozornosti dvou katolicky vychovávaných čtrnáctiletých dívek, Josefiny a Amalie, stojí velké otázky týkající se existence Boha a ďábla i tajený zájem o tělesnost a sex. Právě do této oblasti Amalii nečekaně zavede lékařská konference, konající se v městském hotelu, který vlastní její rodina a kde dívka bydlí s rozvedenou matkou Helenou a strýcem Freddym. Specialisté na ušní, nosní a krční problémy se zdají skutečně nudným tématem, ovšem jen do chvíle, kdy Amalii silně zaujme jeden z nich - doktor Jano. Objeví, že respektovaný specialista má zájem o její matku a že jde o známost staršího data. Už jako dospívající dívka ho totiž Helena obdivovala a on její zájem opětoval. Nyní nastala příležitost, jak dávnou fascinaci proměnit v čin. Helena však váhá: muž má závazky k vlastní rodině. Amalia do věci zasvětí Josefinu: mají před sebou úkol zachránit duši muže, kterému hrozí pád do hříchu.
    5
  • Sicilská rebelka
    Sicilská rebelka (2008)
    Film
    Inspirováno skutečným příběhem. 5. listopadu 1991 se mladá sedmnáctiletá Sicilanka Rita Atria setkává se soudcem Paolem Borsellinem, který se specializuje na boj proti mafii, aby mu oznámila praktiky mafie, která je zodpovědná za vraždu jejího otce a bratra. Je to poprvé, co se tak mladá žena z mafiánské rodiny vzbouří a zradí mafii. Od té chvíle jsou Ritiny dny sečteny. Zbývá jí pouhých devět měsíců života...
    Žánry:DramaKrimi
    66%
    Inspirováno skutečným příběhem. 5. listopadu 1991 se mladá sedmnáctiletá Sicilanka Rita Atria setkává se soudcem Paolem Borsellinem, který se specializuje na boj proti mafii, aby mu oznámila praktiky mafie, která je zodpovědná za vraždu jejího otce a bratra. Je to poprvé, co se tak mladá žena z mafiánské rodiny vzbouří a zradí mafii. Od té chvíle jsou Ritiny dny sečteny. Zbývá jí pouhých devět měsíců života...
    Žánry:DramaKrimi
    6
  • Žena bez hlavy
    Žena bez hlavy (2008)
    Film
    Verónica, žena z vyšší společenské vrstvy v současné Argentině, se při jízdě autem skloní pro zvonící telefon a ve stejném okamžiku její vůz narazí do čehosi na cestě. Žena odjede, ale později v ní začne sílit podezření, že při srážce někoho zabila. Zatím poslední snímek argentinské režisérky Lucrecie Martelové, autorky filmů Bažina (La ciénaga, 2001) a Svatoušek (La niña santa, 2004), představuje radikálně matoucí filmovou zkušenost. Točí se kolem události, která se mohla (ale také nemusela) stát ve chvíli nepozornosti a o níž si kvůli nedostatku informací nelze udělat srozumitelný celkový obrázek. Podobně zastřený a neproniknutelný je ovšem celý film, jímž nás provází Verónica coby titulní „žena bez hlavy“: odcizená a distancovaná od svého bezprostředního okolí. Rámování záběrů, libujících si v detailech, fragmentárních kompozicích a různých zrcadlících plochách, eliptické vyprávění, vrhající nás doprostřed situací, v nichž není snadné se zorientovat, i absence hudebního podkresu, jenž by dodal celému filmu jednotící náladu - to vše dohromady vytváří pocit dezorientace, odtrženosti od světa, do něhož skrze plátno nahlížíme. Zmatečný duševní stav hlavní hrdinky, odrážený ve stylu celého filmu, bývá interpretován také v souvislosti se současnou argentinskou společností. Samotná režisérka prohlásila, že snímek reflektuje neschopnost Argentiny vyrovnat se s narůstajícími rozdíly mezi sociálními vrstvami v zemi. Dobře situovaná žena tak mohla snadno přehlédnout neštěstí, které způsobila někomu z nižší společenské třídy. Veróničino nepotvrzené podezření a reakce jejího okolí lze také možné položit do souvislosti s historickou pamětí Argentiny jako země, jež se nedokáže vypořádat s vlastní zločinnou minulostí v období diktatury. Každopádně je Žena bez hlavy snímkem, který velmi naléhavě staví před diváka otázky a záhady a zároveň ho opatrně upozorňuje na nemožnost jejich řešení. (Letní filmová škola)
    65%
    Verónica, žena z vyšší společenské vrstvy v současné Argentině, se při jízdě autem skloní pro zvonící telefon a ve stejném okamžiku její vůz narazí do čehosi na cestě. Žena odjede, ale později v ní začne sílit podezření, že při srážce někoho zabila. Zatím poslední snímek argentinské režisérky Lucrecie Martelové, autorky filmů Bažina (La ciénaga, 2001) a Svatoušek (La niña santa, 2004), představuje radikálně matoucí filmovou zkušenost. Točí se kolem události, která se mohla (ale také nemusela) stát ve chvíli nepozornosti a o níž si kvůli nedostatku informací nelze udělat srozumitelný celkový obrázek. Podobně zastřený a neproniknutelný je ovšem celý film, jímž nás provází Verónica coby titulní „žena bez hlavy“: odcizená a distancovaná od svého bezprostředního okolí. Rámování záběrů, libujících si v detailech, fragmentárních kompozicích a různých zrcadlících plochách, eliptické vyprávění, vrhající nás doprostřed situací, v nichž není snadné se zorientovat, i absence hudebního podkresu, jenž by dodal celému filmu jednotící náladu - to vše dohromady vytváří pocit dezorientace, odtrženosti od světa, do něhož skrze plátno nahlížíme. Zmatečný duševní stav hlavní hrdinky, odrážený ve stylu celého filmu, bývá interpretován také v souvislosti se současnou argentinskou společností. Samotná režisérka prohlásila, že snímek reflektuje neschopnost Argentiny vyrovnat se s narůstajícími rozdíly mezi sociálními vrstvami v zemi. Dobře situovaná žena tak mohla snadno přehlédnout neštěstí, které způsobila někomu z nižší společenské třídy. Veróničino nepotvrzené podezření a reakce jejího okolí lze také možné položit do souvislosti s historickou pamětí Argentiny jako země, jež se nedokáže vypořádat s vlastní zločinnou minulostí v období diktatury. Každopádně je Žena bez hlavy snímkem, který velmi naléhavě staví před diváka otázky a záhady a zároveň ho opatrně upozorňuje na nemožnost jejich řešení. (Letní filmová škola)
    7
  • Saturno contro
    Saturno contro (2007)
    Film
    Skupina přátel se schází k večeři. Hostiteli pravidelných setkání jsou dynamický Lorenzo a jeho životní partner, úspěšný spisovatel Davide. S přípravou tabule pomáhá mírně upjatá Angelica, zatímco její Antonio má zpoždění. Nechybí kousavá Neval s manželem Robertem, Davidův zahořklý expřítel Sergio, rozjetá Roberta ani nový příchozí, začínající literát Paolo. Chystá se jeden z večerů, během kterého dnešní čtyřicátníci mohou už jen vzpomínat na bezstarostnou lehkost předchozích dvou desetiletí, vytěsněnou všednodenními starostmi a místy zmateným rozhlížením se na začátku druhé poloviny života. Brilantní skupinový portrétista Ferzan Ozpetek přivádí své postavy do kritického okamžiku, ve kterém jsou nuceny odhodit léty zatuhlé masky a vrátit se k samotné podstatě přátelství, jež je pojí. Přední italští herci se poddávají citlivému vedení režiséra, jehož originalita spočívá ve schopnosti nahlížet na život skrz jeho melodramatický rozměr, ovšem bez laciného sentimentu. (MFF Karlovy Vary 2007)
    Žánry:DramaLGBTQ+
    63%
    Skupina přátel se schází k večeři. Hostiteli pravidelných setkání jsou dynamický Lorenzo a jeho životní partner, úspěšný spisovatel Davide. S přípravou tabule pomáhá mírně upjatá Angelica, zatímco její Antonio má zpoždění. Nechybí kousavá Neval s manželem Robertem, Davidův zahořklý expřítel Sergio, rozjetá Roberta ani nový příchozí, začínající literát Paolo. Chystá se jeden z večerů, během kterého dnešní čtyřicátníci mohou už jen vzpomínat na bezstarostnou lehkost předchozích dvou desetiletí, vytěsněnou všednodenními starostmi a místy zmateným rozhlížením se na začátku druhé poloviny života. Brilantní skupinový portrétista Ferzan Ozpetek přivádí své postavy do kritického okamžiku, ve kterém jsou nuceny odhodit léty zatuhlé masky a vrátit se k samotné podstatě přátelství, jež je pojí. Přední italští herci se poddávají citlivému vedení režiséra, jehož originalita spočívá ve schopnosti nahlížet na život skrz jeho melodramatický rozměr, ovšem bez laciného sentimentu. (MFF Karlovy Vary 2007)
    Žánry:DramaLGBTQ+
    8
  • Passato è una terra straniera, Il
    Passato è una terra straniera, Il (2008)
    Film
    63%
    9
  • Zapněte si bezpečnostní pásy
    Zapněte si bezpečnostní pásy (2014)
    Film
    Elena a Antonio nebyli stvořeni jeden pro druhého – jsou příliš odlišní, jak svou povahou, tak i stylem života, pohledem na svět a způsobem, jak se staví k ostatním. Představují vlastně úplné protiklady. Podlehnou však vzájemné přitažlivosti, které by měli spíše odolat. Nejen proto, že se k sobě nehodí, ale také z toho důvodu, že je Elena zasnoubená s Giorgiem a Antonio zase se Silvií, Eleninou nejlepší kamarádkou. A mimoto mladý Fabio, který je nejlepším přítelem Eleny, nenávidí Antonia pro jeho otevřenou homofobii. Od samého počátku funguje mezi Elenou a Antoniem fyzická přitažlivost, která vyvolá první opravdový zmatek v Elenině životě.
    62%
    Elena a Antonio nebyli stvořeni jeden pro druhého – jsou příliš odlišní, jak svou povahou, tak i stylem života, pohledem na svět a způsobem, jak se staví k ostatním. Představují vlastně úplné protiklady. Podlehnou však vzájemné přitažlivosti, které by měli spíše odolat. Nejen proto, že se k sobě nehodí, ale také z toho důvodu, že je Elena zasnoubená s Giorgiem a Antonio zase se Silvií, Eleninou nejlepší kamarádkou. A mimoto mladý Fabio, který je nejlepším přítelem Eleny, nenávidí Antonia pro jeho otevřenou homofobii. Od samého počátku funguje mezi Elenou a Antoniem fyzická přitažlivost, která vyvolá první opravdový zmatek v Elenině životě.
    10
  • 20 sigarette
    20 sigarette (2010)
    Film
    61%
    11
  • İstanbul Kırmızısı
    İstanbul Kırmızısı (2017)
    Film
    Orhan, který žil roky v Londýně a nevrátil se do Turecka, souhlasí, že pomůže Denizovi – slavnému režisérovi – s editací jeho první knihy. Deniz žije se svou rodinou v honosném sídle, které však postupně ztrácí svůj dřívější lesk a moc. Orhan se ocitá uprostřed Denizových komplikovaných vztahů, záhadných přátel a podivných členů rodiny. Toto je první film Ferzana Özpeteka natočený po dlouhé době v Turecku. Zároveň je založen na jeho vlastní knize, která nese stejný název jako film.
    Žánry:Drama
    60%
    Orhan, který žil roky v Londýně a nevrátil se do Turecka, souhlasí, že pomůže Denizovi – slavnému režisérovi – s editací jeho první knihy. Deniz žije se svou rodinou v honosném sídle, které však postupně ztrácí svůj dřívější lesk a moc. Orhan se ocitá uprostřed Denizových komplikovaných vztahů, záhadných přátel a podivných členů rodiny. Toto je první film Ferzana Özpeteka natočený po dlouhé době v Turecku. Zároveň je založen na jeho vlastní knize, která nese stejný název jako film.
    Žánry:Drama
    12
  • Napoli velata
    Napoli velata (2017)
    Film
    60%
    13
  • Svaté srdce
    Svaté srdce (2005)
    Film
    Irene Ravelli zdedila po otcovi, známom obchodníkovi s nehnuteľnosťami, nielen jeho podniky, ale aj podnikateľský talent. Vďaka nemu a s pomocou tety Eleonóry zvýši hodnotu otcovho majetku, nevyhýbajúc sa pritom nečestným podnikateľským taktikám. Keď sa Irene opäť podarí získať starý rodinný dom s úmyslom zúročiť ho, zistí, že izba jej matky Adriany, ktorá zomrela za záhadných okolností, zostala po tridsiatich rokoch neporušená, akoby tam žena stále bývala. Prízrak matky a stretnutie s Benny, zvláštnym nepredvídateľným dievčaťom, vyprovokujú v Irene konflikt, ktorý znamená obrovskú zmenu. Ocenenia: Donatellov David - najlepšia herečka (B. Bobulova), výprava (A. Crisanti) a nominácie v ďalších 10 kategóriách.
    Žánry:Drama
    60%
    Irene Ravelli zdedila po otcovi, známom obchodníkovi s nehnuteľnosťami, nielen jeho podniky, ale aj podnikateľský talent. Vďaka nemu a s pomocou tety Eleonóry zvýši hodnotu otcovho majetku, nevyhýbajúc sa pritom nečestným podnikateľským taktikám. Keď sa Irene opäť podarí získať starý rodinný dom s úmyslom zúročiť ho, zistí, že izba jej matky Adriany, ktorá zomrela za záhadných okolností, zostala po tridsiatich rokoch neporušená, akoby tam žena stále bývala. Prízrak matky a stretnutie s Benny, zvláštnym nepredvídateľným dievčaťom, vyprovokujú v Irene konflikt, ktorý znamená obrovskú zmenu. Ocenenia: Donatellov David - najlepšia herečka (B. Bobulova), výprava (A. Crisanti) a nominácie v ďalších 10 kategóriách.
    Žánry:Drama
    14
  • Vento di terra
    Vento di terra (2004)
    Film
    Italský režisér Vincenzo Marra navazuje svou dosavadní tvorbou na své předchůdce neorealisty. Vybírá si sociální témata a zpracovává je realistickou metodou, přičemž často používá neherce. Ve snímku Vítr z pevniny zachycuje neutěšenou situaci neapolské dělnické rodiny. Matka tráví čas doma za šicím strojem, syn Vincenzo pracuje v dílně, otec má zdravotní potíže a dcera marně shání práci. Rodina žije na vybydleném sídlišti a majitel domu se ji snaží vystěhovat. Situace se ještě zhorší, když otec nečekaně zemře. Vincenzovi nezbývá než vstoupit do armády, kde ho však také nečeká nic radostného. Tvůrce se soustřeďuje na popis monotónního života mladého muže, podřizujícího se potřebám svých nejbližších. Mladík je jakoby vykořeněný, téměř bez přátel a bez zjevných citových vztahů. Pomalé tempo vyprávění vytváří pocit beznadějnosti, jíž však protagonista, představovaný nehercem Vincenzem Pacillim, kupodivu celkem zdařile vzdoruje.
    Žánry:Drama
    60%
    Italský režisér Vincenzo Marra navazuje svou dosavadní tvorbou na své předchůdce neorealisty. Vybírá si sociální témata a zpracovává je realistickou metodou, přičemž často používá neherce. Ve snímku Vítr z pevniny zachycuje neutěšenou situaci neapolské dělnické rodiny. Matka tráví čas doma za šicím strojem, syn Vincenzo pracuje v dílně, otec má zdravotní potíže a dcera marně shání práci. Rodina žije na vybydleném sídlišti a majitel domu se ji snaží vystěhovat. Situace se ještě zhorší, když otec nečekaně zemře. Vincenzovi nezbývá než vstoupit do armády, kde ho však také nečeká nic radostného. Tvůrce se soustřeďuje na popis monotónního života mladého muže, podřizujícího se potřebám svých nejbližších. Mladík je jakoby vykořeněný, téměř bez přátel a bez zjevných citových vztahů. Pomalé tempo vyprávění vytváří pocit beznadějnosti, jíž však protagonista, představovaný nehercem Vincenzem Pacillim, kupodivu celkem zdařile vzdoruje.
    Žánry:Drama
    15
  • Harem Suare'
    Harem Suare' (1999)
    Film
    57%
    16
  • Stažení
    Stažení (2007)
    Film
    • Filmbox+
    • Rakuten
    54%
    17
  • Il volto di un'altra
    Il volto di un'altra (2013)
    Film
    Bella uvádí populární televizní pořad o plastické chirurgii. Její manžel René je chirurg, který v téže show operuje hosty. Poté je Bella kvůli poklesu sledovanosti propuštěna. Rozzuřeně odchází z televizního studia a cestou domů má hroznou autonehodu, která ji znetvoří. Co se zdá být pro Bellinu kariéru ranou z milosti, se nakonec stane ideální příležitostí k restartu její image...
    Žánry:Drama
    54%
    Bella uvádí populární televizní pořad o plastické chirurgii. Její manžel René je chirurg, který v téže show operuje hosty. Poté je Bella kvůli poklesu sledovanosti propuštěna. Rozzuřeně odchází z televizního studia a cestou domů má hroznou autonehodu, která ji znetvoří. Co se zdá být pro Bellinu kariéru ranou z milosti, se nakonec stane ideální příležitostí k restartu její image...
    Žánry:Drama
    18
  • Těžká doba
    Těžká doba (2007)
    Film
    Filippo, kterého zde hraje Michele Lastella, byl čerstvě povýšen do sborů „finanční policie“, speciálních italských policejních jednotek podléhajících přímo ministerstvu financí. Je to tvrdý, přísný a nekompromisní muž, kráčející ve stopách svého otce, a je na svůj kariérní postup náležitě hrdý. Jenže hned první případ mu ukáže, jak vysoká se v jeho nové práci hraje liga. Filippo je pověřen provést audit ve společnosti, kde velmi záhy objeví falešné faktury a také ilegální zaměstnance, přičemž krátce nato za ním přichází majitel podniku s nabídkou úplatku. A právě zde udělá Filippo své první klíčové rozhodnutí, díky němuž už nemusí být jen jedním z mnoha. Později se pak setkává i s elegantní, pohlednou galeristkou Caterinou, ztělesněnou Fanny Ardantovou, která by mu zjevně také mohla být nápomocná, a nejen svými konexemi. Jenže za to nepochybně bude něco chtít. Policistovi se otevírá nový svět, ve kterém je život jedno velké nebezpečí.
    Žánry:Drama
    50%
    Filippo, kterého zde hraje Michele Lastella, byl čerstvě povýšen do sborů „finanční policie“, speciálních italských policejních jednotek podléhajících přímo ministerstvu financí. Je to tvrdý, přísný a nekompromisní muž, kráčející ve stopách svého otce, a je na svůj kariérní postup náležitě hrdý. Jenže hned první případ mu ukáže, jak vysoká se v jeho nové práci hraje liga. Filippo je pověřen provést audit ve společnosti, kde velmi záhy objeví falešné faktury a také ilegální zaměstnance, přičemž krátce nato za ním přichází majitel podniku s nabídkou úplatku. A právě zde udělá Filippo své první klíčové rozhodnutí, díky němuž už nemusí být jen jedním z mnoha. Později se pak setkává i s elegantní, pohlednou galeristkou Caterinou, ztělesněnou Fanny Ardantovou, která by mu zjevně také mohla být nápomocná, a nejen svými konexemi. Jenže za to nepochybně bude něco chtít. Policistovi se otevírá nový svět, ve kterém je život jedno velké nebezpečí.
    Žánry:Drama
    19
  • L'amore è imperfetto
    L'amore è imperfetto (2012)
    Film
    Elena je krásná a úspěšná žena ve věku 35 let, která je nezdravě posedlá dokonalostí. Její uspořádaný život se ale obrátí vzhůru nohama, když potká Adrianu, svůdnou osmnáctiletou dívku, která jí nabízí vášeň a vzrušení, a Hectora, staršího muže, jenž Eleně slibuje stabilitu a bezpečí. Elena si brzy uvědomí, že Adriana je pro ni příliš nezralá a mladá, a tak se pokusí jejich romanci ukončit. Pro Adrianu je ale odmítnutí jen další hra.
    49%
    Elena je krásná a úspěšná žena ve věku 35 let, která je nezdravě posedlá dokonalostí. Její uspořádaný život se ale obrátí vzhůru nohama, když potká Adrianu, svůdnou osmnáctiletou dívku, která jí nabízí vášeň a vzrušení, a Hectora, staršího muže, jenž Eleně slibuje stabilitu a bezpečí. Elena si brzy uvědomí, že Adriana je pro ni příliš nezralá a mladá, a tak se pokusí jejich romanci ukončit. Pro Adrianu je ale odmítnutí jen další hra.
    20
  • Eden
    Eden (2001)
    Film
    48%
    21

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.