?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Luisa Alessandri: Filmy a seriály

  • Horalka
    Horalka (1960)
    Film
    79%
    1
  • Zloději kol
    Zloději kol (1948)
    Film

    Italský film, který na pozadí příběhu nezaměstnaného dělníka podává realistický obraz sociálních poměrů dnešní Itálie. Hlavnímu hrdinovi filmu hrozí, že hned po nastoupení práce v novém zaměstnání, které těžce získal, se znovu ocitne na dlažbě, poněvadž mu kdosi ukradl jízdní kolo, které je pro lepiče plakátů podmínkou zaměstnání. Všechno další úsilí hrdiny filmu směřuje k tomu, aby nalezl zloděje a získal zpět své kolo. Když se však přesvědčí o marnosti tohoto počínání, rozhodne se v zoufalství stát se sám zlodějem. Je však na místě dopaden, a vděčí jen soucitu toho, kterého chtěl okrást, že není odevzdán policii. Ruku v ruce se svým osmiletým synkem, který ho všude dporovází, kráčí pak uprostřed davu lhostejných lidí vstříc další nejistotě v nezaměstnanosti. Bezútěšné dějové vyústění tohoto příběhu, líčeného v sytých realistických barvách, je v plném souladu s bezútěšným postavením statisíců těch, kteří v dnešní Italii živoří v bídě a nezaměstnanosti.

    Film polemicky zdůrazňuje sociální rozdíly poválečné italské společnosti, poukazuje bez nejmenší stopy proklamativnosti na drobných, ale nanejvýš věrohodných útržcích každodenní reality na stav, kdy je člověk člověku vlkem, na situace, ve kterých vládne dravý zákon džungle, jenž odpírá méně schopným lidem právo na práci a důstojnou existenci. Autenticitu sociálně laděného snímku podporuje výběr představitelů hlavních postav, které našel režisér doslova na ulici mezi nezaměstnanými.

    77%

    Italský film, který na pozadí příběhu nezaměstnaného dělníka podává realistický obraz sociálních poměrů dnešní Itálie. Hlavnímu hrdinovi filmu hrozí, že hned po nastoupení práce v novém zaměstnání, které těžce získal, se znovu ocitne na dlažbě, poněvadž mu kdosi ukradl jízdní kolo, které je pro lepiče plakátů podmínkou zaměstnání. Všechno další úsilí hrdiny filmu směřuje k tomu, aby nalezl zloděje a získal zpět své kolo. Když se však přesvědčí o marnosti tohoto počínání, rozhodne se v zoufalství stát se sám zlodějem. Je však na místě dopaden, a vděčí jen soucitu toho, kterého chtěl okrást, že není odevzdán policii. Ruku v ruce se svým osmiletým synkem, který ho všude dporovází, kráčí pak uprostřed davu lhostejných lidí vstříc další nejistotě v nezaměstnanosti. Bezútěšné dějové vyústění tohoto příběhu, líčeného v sytých realistických barvách, je v plném souladu s bezútěšným postavením statisíců těch, kteří v dnešní Italii živoří v bídě a nezaměstnanosti.

    Film polemicky zdůrazňuje sociální rozdíly poválečné italské společnosti, poukazuje bez nejmenší stopy proklamativnosti na drobných, ale nanejvýš věrohodných útržcích každodenní reality na stav, kdy je člověk člověku vlkem, na situace, ve kterých vládne dravý zákon džungle, jenž odpírá méně schopným lidem právo na práci a důstojnou existenci. Autenticitu sociálně laděného snímku podporuje výběr představitelů hlavních postav, které našel režisér doslova na ulici mezi nezaměstnanými.

    2
  • Umberto D.
    Umberto D. (1952)
    Film
    Italské filmové drama vyprávějící osud pensionovaného úředníka Umberta Domenica Ferrariho, jehož nesnesitelné sociální podmínky přivedou až k myšlence na sebevraždu. V poslední chvíli jej zachrání jeho jediný přítel pes Flik. Scénárista tohoto filmu Césare Zavattini a režisér Vittorio De Sica podali otřásající obraz života římského pensisty, který jako tisíce jiných marně čeká na parlamentní projednávání stále jen slibovaného zvýšení pensí, jejichž výše naprosto nestačí ke krytí nejnutnějších, životních potřeb. (FILMOVÝ PŘEHLED 29 / 1956) Intímny a tragický príbeh Umberta D., penzionovaného úradníka, ktorý zo svojej penzie sotva vládze uživiť sám seba, nieto ešte svojho milovaného psíka Flicka. Dej filmu zachytáva postupné vytláčanie starého a osamelého Umberta na okraj spoločnosti - neustále hádky s jeho domácou, ktorá zvyšuje nájom, choroba, ktorá ho zavedie do nemocnice a nemá na lieky. Keď už nevie, ako ďalej, rozhodne sa dobrovoľne odísť z tohto sveta, no obáva sa o Flicka. Verný psík ho však neopustí a Umberto D. sa tak vďaka nemu vráti do života. Film zachytáva pálčivé sociálne problémy povojnového Talianska, je portrétom súdržnosti chudobných ľudí, ale aj bezcitnosti a povrchnosti zámožnejších vrstiev. Jedno z najvýznamnejších diel talianskeho filmového neorealizmu.
    77%
    Italské filmové drama vyprávějící osud pensionovaného úředníka Umberta Domenica Ferrariho, jehož nesnesitelné sociální podmínky přivedou až k myšlence na sebevraždu. V poslední chvíli jej zachrání jeho jediný přítel pes Flik. Scénárista tohoto filmu Césare Zavattini a režisér Vittorio De Sica podali otřásající obraz života římského pensisty, který jako tisíce jiných marně čeká na parlamentní projednávání stále jen slibovaného zvýšení pensí, jejichž výše naprosto nestačí ke krytí nejnutnějších, životních potřeb. (FILMOVÝ PŘEHLED 29 / 1956) Intímny a tragický príbeh Umberta D., penzionovaného úradníka, ktorý zo svojej penzie sotva vládze uživiť sám seba, nieto ešte svojho milovaného psíka Flicka. Dej filmu zachytáva postupné vytláčanie starého a osamelého Umberta na okraj spoločnosti - neustále hádky s jeho domácou, ktorá zvyšuje nájom, choroba, ktorá ho zavedie do nemocnice a nemá na lieky. Keď už nevie, ako ďalej, rozhodne sa dobrovoľne odísť z tohto sveta, no obáva sa o Flicka. Verný psík ho však neopustí a Umberto D. sa tak vďaka nemu vráti do života. Film zachytáva pálčivé sociálne problémy povojnového Talianska, je portrétom súdržnosti chudobných ľudí, ale aj bezcitnosti a povrchnosti zámožnejších vrstiev. Jedno z najvýznamnejších diel talianskeho filmového neorealizmu.
    3
  • Krátká dovolená
    Krátká dovolená (1973)
    Film
    75%
    4
  • Zázrak v Miláně
    Zázrak v Miláně (1951)
    Film

    Bylo nebylo, jednoho dne našla jedna stará žena mezi hlávkami zelí na svém políčku opuštěné dítě. Přijala jej a říkala mu Toto. Po její smrti je Toto vychován v sirotčinci, jehož brány opouští jako dobrácký mladík. Toto se pokouší najít si v poválečném Miláně práci, ale končí mezi bezdomovci. Tedy nekončí, ale začíná. Právě zde totiž Totova dobromyslnost a malé zázraky, které jej životem provází, nacházejí to nejlepší uplatnění, neboť právě zde je jich nejvíc potřeba.

    75%

    Bylo nebylo, jednoho dne našla jedna stará žena mezi hlávkami zelí na svém políčku opuštěné dítě. Přijala jej a říkala mu Toto. Po její smrti je Toto vychován v sirotčinci, jehož brány opouští jako dobrácký mladík. Toto se pokouší najít si v poválečném Miláně práci, ale končí mezi bezdomovci. Tedy nekončí, ale začíná. Právě zde totiž Totova dobromyslnost a malé zázraky, které jej životem provází, nacházejí to nejlepší uplatnění, neboť právě zde je jich nejvíc potřeba.

    5
  • Včera, dnes a zítra
    Včera, dnes a zítra (1963)
    Film
    • iVysílání
    Včera, dnes a zítra je italské komediální povídkový film, který se skládá ze tří samostatných příběhů, jež oslavují různé aspekty lásky a lidské povahy. Režie se ujal Vittorio De Sica, jeden z průkopníků italského neorealismu, a hlavní role ztvárnili Sophia Loren a Marcello Mastroianni. První příběh, "Adelina", se odehrává v Neapoli, kde Adelina (Sophia Loren) prodává na černém trhu cigaret, aby uživila svou rodinu, zatímco její manžel (Marcello Mastroianni) je nezaměstnaný. Když na ni vydají zatykač za neplacení pokut, zjistí, že podle italského práva nemůže být zatčena, pokud je těhotná nebo do šesti měsíců po porodu. Druhý segment, "Anna", představuje bohatou milánskou dámu (Sophia Loren), která provádí svého milence (Marcello Mastroianni) po městě ve svém nablýskaném Rolls-Roycu. Třetí část, "Mara", vypráví o Římě, kde má Mara (Sophia Loren), atraktivní prostitutka, nečekaný vliv na mladého seminaristu, který se do ní zamiluje. Mara a její klient (Marcello Mastroianni) se pak zapletou do neobvyklého a místy komického přátelství.
    74%
    Včera, dnes a zítra je italské komediální povídkový film, který se skládá ze tří samostatných příběhů, jež oslavují různé aspekty lásky a lidské povahy. Režie se ujal Vittorio De Sica, jeden z průkopníků italského neorealismu, a hlavní role ztvárnili Sophia Loren a Marcello Mastroianni. První příběh, "Adelina", se odehrává v Neapoli, kde Adelina (Sophia Loren) prodává na černém trhu cigaret, aby uživila svou rodinu, zatímco její manžel (Marcello Mastroianni) je nezaměstnaný. Když na ni vydají zatykač za neplacení pokut, zjistí, že podle italského práva nemůže být zatčena, pokud je těhotná nebo do šesti měsíců po porodu. Druhý segment, "Anna", představuje bohatou milánskou dámu (Sophia Loren), která provádí svého milence (Marcello Mastroianni) po městě ve svém nablýskaném Rolls-Roycu. Třetí část, "Mara", vypráví o Římě, kde má Mara (Sophia Loren), atraktivní prostitutka, nečekaný vliv na mladého seminaristu, který se do ní zamiluje. Mara a její klient (Marcello Mastroianni) se pak zapletou do neobvyklého a místy komického přátelství.
    6
  • Bambini ci guardano, I
    Bambini ci guardano, I (1943)
    Film
    Vittorio De Sica v této své první spolupráci s proslulým scenáristou a dlouholetým partnerem Cesarem Zavattinim zkoumá katastrofální důsledky pošetilosti dospělých na nevinné dítě. Film Děti se na nás dívají, který předznamenává jejich pozdější práci na některých mistrovských dílech italského neorealismu, je živý a hluboce lidský portrét rozpadu jedné rodiny.
    Žánry:Drama
    74%
    Vittorio De Sica v této své první spolupráci s proslulým scenáristou a dlouholetým partnerem Cesarem Zavattinim zkoumá katastrofální důsledky pošetilosti dospělých na nevinné dítě. Film Děti se na nás dívají, který předznamenává jejich pozdější práci na některých mistrovských dílech italského neorealismu, je živý a hluboce lidský portrét rozpadu jedné rodiny.
    Žánry:Drama
    7
  • Zlato Neapole
    Zlato Neapole (1954)
    Film
    73%
    8
  • Chléb, láska a žárlivost
    Chléb, láska a žárlivost (1954)
    Film
    • Netflix
    Italská filmová veselohra — pokračování filmu „Chléb, láska a fantazie“. Štěstí obou dvojic — strážmistra s Annarellou a Stellutiho se Střelkou nemělo dlouhého trvání. Střelka, která přijala místo služebné u strážmistra, aby získala peníze na výbavu, byla ve vesnici pomlouvána, že má s ním pletky. Stelluti tomu uvěřil, stejně jako Annarella. A i když ta se se strážmistrem opět smířila, nebylo to na dlouho. Přihlásil se otec jejího dítěte a Annarella po krátkém váhání a těžkém loučení se strážmistrem s ním odjela navždy ze Saglieny. Střelka se stala tanečnicí u komediantů a snad by s nimi také opustila Saglienu, nebýt zemětřesení, které postihlo vesnici. Před svým rozbořeným barákem se sešla se Stellutim a oba si odpustili. A když přijela nová porodní asistentka do Saglieny, bylo jasné, že ani strážmistr nebude dlouho tesknit po Annarelle. (FILMOVÝ PŘEHLED 35 / 1957)
    Žánry:Komedie
    72%
    Italská filmová veselohra — pokračování filmu „Chléb, láska a fantazie“. Štěstí obou dvojic — strážmistra s Annarellou a Stellutiho se Střelkou nemělo dlouhého trvání. Střelka, která přijala místo služebné u strážmistra, aby získala peníze na výbavu, byla ve vesnici pomlouvána, že má s ním pletky. Stelluti tomu uvěřil, stejně jako Annarella. A i když ta se se strážmistrem opět smířila, nebylo to na dlouho. Přihlásil se otec jejího dítěte a Annarella po krátkém váhání a těžkém loučení se strážmistrem s ním odjela navždy ze Saglieny. Střelka se stala tanečnicí u komediantů a snad by s nimi také opustila Saglienu, nebýt zemětřesení, které postihlo vesnici. Před svým rozbořeným barákem se sešla se Stellutim a oba si odpustili. A když přijela nová porodní asistentka do Saglieny, bylo jasné, že ani strážmistr nebude dlouho tesknit po Annarelle. (FILMOVÝ PŘEHLED 35 / 1957)
    Žánry:Komedie
    9
  • Chléb, láska a fantazie
    Chléb, láska a fantazie (1953)
    Film
    • Netflix
    Italská filmová veselohra ze současného vesnického života. Je první částí v celém světě populárního seriálu filmů, nazvaných „Chléb, láska a...“. Jeho hrdiny jsou prostí italští lidé: dobrácký četnický strážmistr, který by si rád hrál na svůdce žen, ale nedovede to, mladý zamilovaný karabiník, vesnická krasavice, jejímž „neštěstím“ je její krása spojená s beznadějnou chudobou... a desítky dalších, nesmírně životných postav, jejichž prostřednictvím poznáváme život v italské horské vsi v nejrůznějších podobách a zejména v té nejrozšířenější: v podobě bídy, dávající lidem vedle suchého chleba a lásky již jen fantazii pro zpestření života. — Děj filmu je prostý: do malé horské vsi přijíždí nový strážmistr. Je svobodný — a to je kamenem úrazu. Z místních žen se mu líbí zejména dvě: mladičká vesnická dívka Střelka a porodní asistentka Annarella. Dlouho neví, pro kterou z nich se rozhodnout. Lichotkami a penězi se pokusí získat Střelku, ale místní farář mu prozradí, že Střelka má ráda jednoho z karabiníků, který se s ní chce oženit. Po tomto intermezzu najde strážmistr své štěstí u Annarelly a film končí nadějí na dvojnásobnou svatbu.
    71%
    Italská filmová veselohra ze současného vesnického života. Je první částí v celém světě populárního seriálu filmů, nazvaných „Chléb, láska a...“. Jeho hrdiny jsou prostí italští lidé: dobrácký četnický strážmistr, který by si rád hrál na svůdce žen, ale nedovede to, mladý zamilovaný karabiník, vesnická krasavice, jejímž „neštěstím“ je její krása spojená s beznadějnou chudobou... a desítky dalších, nesmírně životných postav, jejichž prostřednictvím poznáváme život v italské horské vsi v nejrůznějších podobách a zejména v té nejrozšířenější: v podobě bídy, dávající lidem vedle suchého chleba a lásky již jen fantazii pro zpestření života. — Děj filmu je prostý: do malé horské vsi přijíždí nový strážmistr. Je svobodný — a to je kamenem úrazu. Z místních žen se mu líbí zejména dvě: mladičká vesnická dívka Střelka a porodní asistentka Annarella. Dlouho neví, pro kterou z nich se rozhodnout. Lichotkami a penězi se pokusí získat Střelku, ale místní farář mu prozradí, že Střelka má ráda jednoho z karabiníků, který se s ní chce oženit. Po tomto intermezzu najde strážmistr své štěstí u Annarelly a film končí nadějí na dvojnásobnou svatbu.
    10
  • Zahrada Finzi-Continiů
    Zahrada Finzi-Continiů (1970)
    Film
    70%
    11
  • Chléb, láska a .....
    Chléb, láska a ..... (1955)
    Film
    Další z řady italských komedií ze série Chléb, láska…, tentokrát v barvě, v režii Dina Risiho a bez Giny Lollobrigidy, zato však se Sophií Lorenovou. Známý svůdník žen, romantický strážmistr Carotenuto v podání Vittoria De Sicy se spolu se svou věrnou služebnou Caramellou stěhuje z hor do rodného Sorrenta. V jeho bytě však od války bydlí okouzlující prodavačka ryb Sophia přezdívaná „Pávice“ (Sophia Lorenová), a tak si nový velitel městské policie nachází náhradní ubytování v domě zbožné Violanty (Lea Padovaniová). Dvě ženy – každá jiná a přece mají něco společného… Která z nich získá srdce šarmantního karabiníka?
    Režie:Dino Risi
    66%
    Další z řady italských komedií ze série Chléb, láska…, tentokrát v barvě, v režii Dina Risiho a bez Giny Lollobrigidy, zato však se Sophií Lorenovou. Známý svůdník žen, romantický strážmistr Carotenuto v podání Vittoria De Sicy se spolu se svou věrnou služebnou Caramellou stěhuje z hor do rodného Sorrenta. V jeho bytě však od války bydlí okouzlující prodavačka ryb Sophia přezdívaná „Pávice“ (Sophia Lorenová), a tak si nový velitel městské policie nachází náhradní ubytování v domě zbožné Violanty (Lea Padovaniová). Dvě ženy – každá jiná a přece mají něco společného… Která z nich získá srdce šarmantního karabiníka?
    Režie:Dino Risi
    12
  • Segno di Venere, Il
    Segno di Venere, Il (1955)
    Film
    66%
    13
  • Poslední soud
    Poslední soud (1961)
    Film
    Poslední soud (italsky: Il giudizio universale) je italská komedie z roku 1961 od italského režiséra Vittoria De Sicy. Byla natočena v koprodukci s Francií. Hvězdné obsazení zahrnuje americké herce Jacka Palance a Ernesta Borgnina, řeckou herečku Melinu Mercouri a francouzské herce Fernandela, Anouk Aimée a Lino Venturu. Film byl obrovský propadák, kritici i diváci ho po uvedení do kin strhali. Byl natočen černobíle, ale závěrečná scéna, tanec v divadle, je barevná.
    Žánry:KomedieSatira
    66%
    Poslední soud (italsky: Il giudizio universale) je italská komedie z roku 1961 od italského režiséra Vittoria De Sicy. Byla natočena v koprodukci s Francií. Hvězdné obsazení zahrnuje americké herce Jacka Palance a Ernesta Borgnina, řeckou herečku Melinu Mercouri a francouzské herce Fernandela, Anouk Aimée a Lino Venturu. Film byl obrovský propadák, kritici i diváci ho po uvedení do kin strhali. Byl natočen černobíle, ale závěrečná scéna, tanec v divadle, je barevná.
    Žánry:KomedieSatira
    14
  • Hon na lišku
    Hon na lišku (1966)
    Film
    Sotva se geniálnímu podvodníkovi, lupiči a mistrovi převleků Aldovi Vanuccimu (Peter Sellers) podaří uprchnout z vězení, dostane nabídku na další práci. Jeho úkolem bude propašovat do Itálie zlato uloupené v Káhiře tajemným panem Okrou (Akim Tamiroff). Vanucciho, přezdívaného Liška, inspiruje k vytvoření plánu jeho sestra Gina (Britt Ekland), která je naprosto fascinovaná filmovými hvězdami. Jako falešný režisér Federico Fabrizi zorganizuje Vanucci pro svou akci fiktivní natáční filmu Káhirské zlato v městečku Sevalio, pro které si získá nejen místní obyvatelstvo v čele s policejním náčelníkem (Lando Buzzanca), ale i stárnoucí hollywoodskou hvězdu Tonyho Powella (Victor Mature), i když proti vůli jejího agenta (Martin Balsam). Avšak policejní hon na Lišku je v plném proudu...(bloom)
    Žánry:KomedieKrimi
    64%
    Sotva se geniálnímu podvodníkovi, lupiči a mistrovi převleků Aldovi Vanuccimu (Peter Sellers) podaří uprchnout z vězení, dostane nabídku na další práci. Jeho úkolem bude propašovat do Itálie zlato uloupené v Káhiře tajemným panem Okrou (Akim Tamiroff). Vanucciho, přezdívaného Liška, inspiruje k vytvoření plánu jeho sestra Gina (Britt Ekland), která je naprosto fascinovaná filmovými hvězdami. Jako falešný režisér Federico Fabrizi zorganizuje Vanucci pro svou akci fiktivní natáční filmu Káhirské zlato v městečku Sevalio, pro které si získá nejen místní obyvatelstvo v čele s policejním náčelníkem (Lando Buzzanca), ale i stárnoucí hollywoodskou hvězdu Tonyho Powella (Victor Mature), i když proti vůli jejího agenta (Martin Balsam). Avšak policejní hon na Lišku je v plném proudu...(bloom)
    Žánry:KomedieKrimi
    15
  • Rudé ruže
    Rudé ruže (1940)
    Film
    63%
    16
  • Dobrý den, slone!
    Dobrý den, slone! (1952)
    Film
    Italská veselohra líčí nezáviděníhodnou situaci římského učitele Garettiho. Jeho nesnáze jsou dvojího druhu: jednak mají svou příčinu v nízkých učitelských platech, jednak je Garettimu působí živé slůně, jež obdržel od indického maharádži jako odměnu za to, že mu dělal průvodce po starých římských pamětihodnostech. Veselohra vtipným způsobem kritizuje poměry římských učitelů, do kterých se dostávají proto, že sněmovna není s to vyřídit otázku jejich platů. - Film byl uveden mimo soutěž na VIII. mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech. (FILMOVÝ PŘEHLED 41 / 1954)
    Žánry:Komedie
    62%
    Italská veselohra líčí nezáviděníhodnou situaci římského učitele Garettiho. Jeho nesnáze jsou dvojího druhu: jednak mají svou příčinu v nízkých učitelských platech, jednak je Garettimu působí živé slůně, jež obdržel od indického maharádži jako odměnu za to, že mu dělal průvodce po starých římských pamětihodnostech. Veselohra vtipným způsobem kritizuje poměry římských učitelů, do kterých se dostávají proto, že sněmovna není s to vyřídit otázku jejich platů. - Film byl uveden mimo soutěž na VIII. mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech. (FILMOVÝ PŘEHLED 41 / 1954)
    Žánry:Komedie
    17
  • Cesta
    Cesta (1974)
    Film
    Svůj poslední film natočil režisér Vittorio De Sica podle stejnojmenné novely Luigiho Pirandella. Do hlavních rolí melodramatického příběhu o nenaplněné lásce mezi potomky dvou dobrých rodin na Sicílii počátku 20. století obsadil dvě velké herecké hvězdy. Zámožný Cesare Braggi (Richard Burton) si myslí na pohlednou Adrianu de Mauro (Sophia Lorenová). Po smrti otce se vydává požádat o její ruku – plány mu však překazí otcova závěť, ve které stojí výslovné přání, aby si Adrianu vzal Cesarův mladší bratr Antonio (Ian Bannen). Cesare se otcovu přání podvolí a po dlouhá léta tak musí svou lásku k Adrianě skrývat, i když s ním jako jeho švagrová žije ve stejném domě. Jednoho dne však Adrianina manžela Antonia potká osudová nehoda…
    Žánry:DramaRomantický
    60%
    Svůj poslední film natočil režisér Vittorio De Sica podle stejnojmenné novely Luigiho Pirandella. Do hlavních rolí melodramatického příběhu o nenaplněné lásce mezi potomky dvou dobrých rodin na Sicílii počátku 20. století obsadil dvě velké herecké hvězdy. Zámožný Cesare Braggi (Richard Burton) si myslí na pohlednou Adrianu de Mauro (Sophia Lorenová). Po smrti otce se vydává požádat o její ruku – plány mu však překazí otcova závěť, ve které stojí výslovné přání, aby si Adrianu vzal Cesarův mladší bratr Antonio (Ian Bannen). Cesare se otcovu přání podvolí a po dlouhá léta tak musí svou lásku k Adrianě skrývat, i když s ním jako jeho švagrová žije ve stejném domě. Jednoho dne však Adrianina manžela Antonia potká osudová nehoda…
    Žánry:DramaRomantický
    18

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.