Komentáře a recenze 90

4
Film bez duše
  • Hlavní postava
Heart
175 bodů
7
Jediný smysl tohoto filmu je origin jedné z nejdůležitějších postav pro nadcházející Avengery. Jinak je to taková jednoduchá podívaná, které nepřekvapí ale ani neurazí. Rozhodně bych to svým způsobem zařadil do komediálního žánru. Občas mi to náladou připomínalo Muže v černém. Návštěvy kina nelituji a docela se těším, jak bude Marvel s touhle postavou dál pracovat.
Dominika1
Dominika1
135 bodů
7.5
Po dlouhou dobu příjemný devadesátkový origin. Marvelovský vesmír se začíná stále více nafukovat a díky Carol Danversové obsahuje i superhrdinku, která je mnohem mnohem mocnější než nějaký Captain America s Hulkem i Iron Manem dohromady. Thanos se má určitě na co těšit ve finálním zúčtování. Tyhlety návraty do minulosti můžou v budoucnu znamenat dost zajímavé zpestření celého universa, ale minimálně by se Kevin Feige neměl dopustit chyb, které udělali X-Meni. Tam těch časových hrátek bylo již přes příliš. Něco mě ale říká že Marvel si to v pohodě uhlídá.
Asata
130 bodů
4.5
USA produkuje posledních 30 let tolik filmu o superhrdinech, že už to přestává být koukatelné, o seriálech nemluvě. Tento film patří rozhodně k těm horším. Jediné, co se cení u všech těch filmů, je vzájemná propletenost postav a děje. Na herečce je nej její krása, o hereckém výkonu škoda mluvit.
Gib
Gib
120 bodů
6.5
Film to byl zajímavý, zápletka byl slušná ale pak celkem předpovídatelná, kdy se z hlavních záporáků stanou ti dobří a naopak. Mě se bohužel nelibí obsazená Captain Marvel, herečka mi moc nesedí, ale to mi tam zase doplňoval svým výkonem Samuel L. Jackson. No ale nebylo by to poprvé co u marvelu, první film z série byl ten nejhorší, tak uvidíme co přinese pokračování.
Zoompie
Zoompie
72 bodů
8.5
Marvel nám poprvé představuje ženskou hlavní hrdinku a její origin story. Film mě moc bavil narážkami na 90.léta a jejich tehdejší technologické nedostatky oproti dnešní době. Taktéž mladý Nick Fury a jeho přátelství s Carol bylo moc fajn a vidět Furyho veselého a s oběma očima bylo super.
Gury
Gury
67 bodů
3
Omlouvám se všem čtenářům, kteří se těšili na recenzi Captain Marvel ale trochu se mi to zvrhlo na kritiku celého nového MCU.

Jako fanoušek MCU jsem naštvaný, že MCU vydává tyhle podprůměrné filmy. Nechápu proč finance ze tří průměrných až podprůměrných filmů (Captain Marvel, Ant-Man a Wasp a Black Panter) nenarvou do jednoho kvalitního kousku. To snad musí těm chytrákům v Disney dojít, že film o nové postavě, která je dětinská a arogantní nemůže sklidit úspěch. Já chápu, že potřebuje MCU nové postavy do nových týmovek ale takhle se to prostě nedělá. Jeden z problémů nového MCU jsou schopnosti hrdinů, což se trochu ukazuje i v tomto filmu (zatím ještě nemáme postavu podobné Captain Marvel ale jsem si jist, že za chvíli tu budeme mít Captain Marvel 02, protože Disney už docházejí nápady). Všichni jsou jako přes kopírák. Jaký je rozdíl mezi Captainem Americou a Black Widow? Fakt se těším na novou týmovku, ve které všichni hrdinové budou mít stejné schopnosti. To bude teda fakt zábava. Další problém filmu je síla Captain Marvel. Vypadá to, že sama by se mohla utkat s Thanosem, k čemu pak potřebujeme Avengers? Jediné, co jsem si na tomhle filmu užil byl Samuel L. Jackson s kočkou a CGI, které vypadalo velmi dobře u Goose 🙀 a u S. L. Jacksona. V akčních scénách už to taková hitparáda nebyla.
ErzikK
ErzikK
58 bodů
7
Marvel mě už několikrát přesvědčil, že prostě nešlape vedle, a to i když trochu riskuje, má totiž vypracované záchranné systémy, které film vždycky nějak podrží. Captain Marvel na nich ale jede téměř celou dobu - vtip, nostalgie, sentimentalita, silné vedlejší postavy... Jenže hlavní herečka prostě není dobrá, mě se nelíbí a myslím si, že to byla chyba v castingu. Čekal jsem jestli mě nakonec nepřesvědčí, ale nevyšlo to. Nahoru to tahá Fury a překvapivě i Skrullové. Akce je zde asi nejslabší ze všech MCU filmů. Pár vtípků a povedených momentů tady je, ale zároveň se najdou i takové, které nefungují a celé se to zadrhne, na to nejsem zvyklý a je to škoda. Za mě tedy asi nejslabší film dosavadní série, tedy mimo Ultrona, ten má speciální prvenství. P.S.: těšil jsem se na návrat Coulsona na velké plátno, ale jde taky o zklamání.
stalkicz
stalkicz
56 bodů
6
Jedna ze slabsich marvelovek. Na film jsem sel hlavne z duvodu abych videl vsechny filmy pred Endgame:). Obecne mam problem s temito typy hrdinu (ala Superman) protoze uz jsou tak OP ze je velmi tezke natocit dobre akcni sceny. Sklouzava to k digipornu, kdy jen sledujeme monumentalni tuctove-nezajimave vybuchy. Divak netusi co vlastne hrdinovi muze skutecne ublizit, ztraci o nej strach a z filmu se vytraci napeti... Dalsi, mensi problem mam se samotnou predstavitelkou. Sama o sobe neni moc sympaticka a po zhlednuti par jejich "projevu" na YT se si k ni vybudoval az averzi. Bohuzel vinu na tom naprosot nasilnem a umelem multi kulti, vsichni jsme si rovni nese i nas Kevin Feige...