61%

Komentáře a recenze 90

brcolka
brcolka
1 045 bodů
7.5
Od kamaráda, který v Marvelovkách dost jede, jsem již před rokem dostal informace o tohle filmu. A podle toho to měla být velká pecka. Nejsilnější Avenger ze všech. No upřímně až tak mě to nezasáhlo. Pochopil jsem, že se nám hrdinka musí představit před Endgame ale moc akce nebo více o tom jaké schopnosti dokáže ovládnout jsem neviděl. Ale do skládačky filmů od Marvelu je to hezký a odpočinkový film
Yancl
Yancl
1 020 bodů
8
V zásadě povinnost pro všechny "marveláky" a zcela jistě doplňující základ pro poslední Avengery. Ale celkově opět Marvel boduje, jak ziskově, tak kvalitativně. Kapitánka Marvel je přesně to, co člověk tak nějak chce vidět. Akce - humor - bravurní vizuálnost - podkreslené hudba a především zapadající kousek skládačky. Sympatické jsou i známé postavy, v podobě Coulsona, Furyho nebo Ronana ... Takže obecně se dá říct, že divák dostane to, co očekává. Což je vlastně i jediný zápor filmu z mého pohledu, nic extra, nic dechberoucího, prostě dobře odvyprávěné scifko se vším, co k tomu patří.
Veronika Rada
Veronika Rada
924 bodů
8
Zábavné. Skvěle zvolená hudba do rvaček. Výborné obsazení a jako bonus Goose.
myllyn
myllyn
885 bodů
7.5
Sympatická hrdinka, dobré hlášky, cool omlazený Nickolas Fury, dokonce se objeví i agent Coulson, i ten modrej hnusnej záporák ze Strážců Galaxie. Nejlepší je stejně Goose, nakonci jsem myslel, že řekne Teseract, tfuj tfuj. Mezititulková scéna spojuje krásně s Avengers:Endgame.
Octopusson
Octopusson
871 bodů
8
"Kapitánka" Mar-Vell mě dost překvapila. Trailer jsem viděl jen jednou a moc mě nenadchl, ale i tak sem šel na film s čistou hlavou, bez větších očekávání. Neutralní pocit před filmem mi lehce ovlivnily výroky Brie Larson o genderově nevyvážených filmech, které v kombinaci s charakterem hlavní postavy dávaly dohromady něco možná až moc genderově "vyváženého". Každopádně a naštěstí to tak nedopadlo. Marvel (Disney) nehodlal v tomto snímku řešit politické problémy a byl jsem za to rád. Mělo to pár chyb, ale i tak sem se po celou dobu filmu bavil. Cpt. Marvel byla perfektně zapasována do MCU, dobrý soundtrack, Brie Larson byla (přes můj prvotní despekt) dobrá a sympatická, Samuel L. Jackson dodal dávku humoru a odešel jsem domů spokojenej.
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
8
Od tohoto filmu jsem toho moc nečekal. Trailer mě moc neoslovil, ale i tak jsem se ze zvědavosti šel podívat. Nakonec mě to docela bavilo. Částečně asi kvůli omlazené verzi Nicka Furyho a agenta Coulsona :) Představitelka hlavní role tam nakonec docela zapadla, i když z jejího obsazení jsem měl trochu obavu. Takže docela dobrá odpočinkovka, pokud nemáte přehanné očekávání.
  • omlazené verze známých postav
  • trochu utahané (jsem zvyklý z ostatních Marvelovek na víc akce :) )
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
7.5
Že vraj je to najsilnější Avenger ze všech a je to žena tak som bola natěšená jíst do kina. A odcházala som mierně neuspokojená. Hezky si s tím tvorcovia pohrali a vykreslili postavu a i Brie to hrala velmi dobre. Ale trochu viacej akci a spádu by nebolo na skodu.
Květka
Květka
711 bodů
8
Další ze slavných marvelovek, které nikdy nepřestanou bavit. Brie Larson se do role Captain Marvel hodila perfektně, podle mě jí to neskutečně sedlo, předvedla skvělý herecký výkon. Určitě doporučuji, film mě moc bavil a ráda se na něj podívám znovu.
Vildolf
Vildolf
567 bodů