61%

Komentáře a recenze 90

Zajda.
Zajda.
548 bodů
6
Captain Marvel je vlastně docela OK komiksovka. Je tu úplně všechno co má ve filmu tohoto typu být. Je tu spoustu zábavné akce. Tempo, které nespomalí ani na vteřinu. CGI na velmi vysoké úrovni a až na jednu výjimku sympatický cast. Můj jediný a hlavní problém je ten, že tomu prostě chybí to srdíčko. Z filmu jsem totiž necítil takový ten pocit toho, že si tvůrce opravdu přál, aby tento film byl dobrý. Spíše jsem cítil, že film vznikl pouze kvůli vydělání velkého zisku. Navíc se film nesnaží o žádnou originální myšlenku, takže snadno zapadá mezi ostatní bezmyšlenkovité blockbustery. Celkově je Captain Marvel film, který nemá sebemenší snahu udělat něco nového 6/10
Adam Fantasy
Adam Fantasy
526 bodů
6
Film jako takový je rámci možností fajn. Devadesátky jsou tu nádherný, mladý Nick Fury to samé. Ale s čím mám největší problém je samotná postava. Je stejná jak na začátku tak i na konci. Nemá žádný vývoj, otravná a u čeho jsem se popadal za hlavu bylo když někoho urazila, prostě proč? Filmu dávám 6/10. Snad druhý díl překvapí letos 2023.
keddie
446 bodů
7.5
Další z řady filmů o hrdinech Marvel. Dalo by se říct, že už musí opisovat podle předešlých filmů, ale tady se zase podařilo přijít s novým stylem vyprávění. Ani hra na větší emancipaci není na škodu. V tom množství filmů od Marvelu to má svůj význam. Hodně se zde omlazuje, to je velký módní trend posledních filmů, kde se ukazuje minulost. Digitální možnosti jsou dnes skoro neomezené. Nejslabší stránkou je nakonec výkon hlavní postavy, ostatní je bez výhrad.
sisisi
sisisi
441 bodů
10
Je to zajímavé, postava taky super. Jen bych řekla, že by se daly natočit i další filmy, aby se všechny příběhy hrdinky zachytily. Bavilo mě to, líbilo se mi, že to bylo o chytré ženě. Bylo zajímavé, jak vyřešila dané problémy a úsaklí. Naprosto doporučuju.
Lady Di
Lady Di
369 bodů
9.5
Film byl nádherný. Všichni říkají, že Brie Larson je herečka, která se neusmívá, mně ale přišla skvělá. Navíc se usmívala. :D Jako plus beru zasažení do devadesátých let. Největší zvrat, který jsme se dozvěděli ke konci filmu byl neuvěřitelný. Jude Law byl taky skvělý a co si budem, je sexy. Bez jeho postavy by film nebyl co je. Zvrat na konci byl úžasný.
  • Soundtrack
Moravák
340 bodů
8
Lehký nadprůměr. Je to klasická marvelovka. Kdyby to natočilo jiné studio, byla by to bomba, marvel umí i vic
S7evin
S7evin
331 bodů
5
Cpt. Marvel rozhodne patri k tomu horsi, co MCU za celou svou produkci zplodilo. Asi bych se nebal rict, ze je to dokonce to uplne nejhorsi, jen nevim estli se to v dnesni genderove dobe smi vubec rikat. Nicmene pro jako retro predkrm pred Endgame, ujde, jednou vsak postaci.
daisyna
daisyna
279 bodů
5
Neurazí, ale znovu to videt clovek asi ani nechce. Necekala jsem nic svetoborneho a uchvacujícího, ale ubihalo to i celkem slusnym tempem. Jinak je to pekna herečka, takze panove si prijdou na sve. Ale do kina bych na to nevyrazila. Takze neurazí, ale i nepotesi
richard.strelak
richard.strelak
251 bodů
3
Ne, tohle opravdu ne. Marvel mám rád, tak moc, že jsem se rozhodl po těch letech dát takový “maraton” celého MCU. Ale tohle opravdu ne. Captain Marvel je ta nejvíc nesympatická postava z celé franšízy a její superhridinská cesta je naprostý opak toho, jak by měla superhrdinská cesta vypadat. Jediný plus ( a taky důvod, proč jsě tomu dal alespoň trojku) je Fury, který to opravdu zvedá. Bez něj by to byla asi jedička, protože tohle je tak špatné. Nevím no.
shalmirane
223 bodů
6
Technicky dobře provedené, ale je z toho hodně znát snaha urychleně dostat do hry všemocnou superhrdinku, aby mohla tam byla jiná dominantní žena, když Wonder Woman nebude a Black Widow to celé také nezachrání.
  • minimální rozvoj postavy Cpt. Marvel