Komentáře a recenze 57

4.5
Jeden z lepších seriálů, ale přece jen jsem čekal o něco více. Překvapivě dobrý herecký výkon od Winony Ryder.
FiL44
FiL44
2 649 bodů
9.5
Naprostá pecka!!! Spojení všeho, co miluji na osmdesátkových filmech od Carpentera a Spielberga a spousty dalších "brakových" tvůrců. Plus příběh jak od Stephena Kinga. Byl to parádně zabitej den s touhle partou looserů. Snad se brzy dočkáme další série. 95% spokojenost.
2 481 bodů
10
10/10
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 249 bodů
9.5
Stranger Things je za poslední dobu jeden z nejlepších seriálu, hned Vas vtáhne do děje, je to zajímavé, je to napínavé, je to originální.. Skvělá zápletka, příběh. Kamera, obsazeni, a soundtrack vše výborně dokresluje
Miller
Miller
2 220 bodů
8
Fajn seriál, hlavně výborná první série, druhá už je výrazně slabší, třetí zase výrazně slabší než druhá, bohužel. 80 %
Evah
Evah
2 138 bodů
10
Naprosto úchvatný, propracovaný seriál, který jsem hltala od začátku do konce. Jsem ráda, že jsem na něj přišla trochu později a čekat jsem tak musela jen na aktuálně poslední a teď tu úplně finální sérii. Moc se těším, protože už tak lze předpokládat, že se úplně všechno propojí. I přes temnou atmosféru jsem si seriál zamilovala.
Kuca25
2 132 bodů
10
První seriál z produkce Netflixu který jsem viděl a díky stranger things nebude ani poslední. Stranger Things jsou tak úžasný seriál, neobvyklý děj a doba ve které se odehrává dělá ze seriálu to co je. Díky tomuhle seriálu jsem ještě víc přilnul k osmdesátkám byla to barevná doba plná dobrodružství. Těším se na třetí sérii jestli bude furt tak skvělá jako ty první dvě.
skylark13
skylark13
2 085 bodů
10
Supeeeer pecka, solidní stopáž, nebylo to ani moc natahované, což se dneska moc nevidí. Nejvíc se mi líbil badass sheriff, víc takových postav...... skvělé napsané s dobrou osmdesátkovu atmoškou.
Bordoshut
1 647 bodů
10
Recenze na seriál Stranger Things: Tenhle seriál byl pro mě něco jako láska na první pohled. Dostal jsem se k němu až na sklonku roku 2021 a pustil ho tak nějak náhodně bez jakýchkoliv očekávání, doufaje pouze v tupý odpočinek. To, co jsem však dostal, mě vystřelilo ze židle až na měsíc. Všechny tři série, které k tomu datu vyšly, jsem zhlédl za neuvěřitelné 3 dny a den čtvrtý si některé scény dohledával a sledoval znovu. Dost už ale k tomu, jak jsou Stranger Things dokonalé, pojďme na to proč. Hned v první řadě je třeba vystihnout brilantní herecké obsazení, jak mladí tak staří herci hrají perfektně, věříte jim každé slovo a každou grimasu a zaslouží si za to velký respekt. Skvěle ztvárněné je postupné stárnutí dětských hrdinů, z nichž se v průběhu boje s monstry s temné dimenze Upside Down stávají tvrdohlaví puberťáci. Osobně si troufám říct, že právě tohle je to hlavní, co může seriál nabídnout, na čem staví a díky čemuž je tak skvělý. Hlavní postavy (a že jich je) si zkrátka nelze nezamilovat. Možná o něco hůře funguje nenávist k lidským záporákům, kteří by si zasloužili více prostoru, ale to seriálu s klidem odpouštím – nenávist k lidským záporákům je vynahrazena strachem z těch nelidských. Teď k příběhu. V první řadě je nesmírně originální, avšak v 2. a 3. řadě... nu, originální je pořád, to bezesporu, ale jednoduše to neustálé obnovování zápletky s tou monstrózní věcí pod zemí působí trochu na sílu. Ano, dává to perfektní smysl, neříkám, že ne, jenomže i přes to ve mně vzbudilo nedůvěru. Tož jedna ze dvou věcí, které mě při sledování zamrzely. Tu první nechám být, sám bych to nedokázal vymyslet důvěryhodněji a z mé strany jde jen o jakous obdobu moudra "opakovaný vtip není vtipem", ovšem tu druhou tvůrcům neodpustím. Vztahuje se ke 3. sérii, kdy jedna potvůrka utekla hrdinům z pasti tak, že si vykopala doslova kilometry dlouhý podzemní tunel. Nejde o to, že bych nevěřil, že by to zvládla, v tom problém není. Jde o to, že před tím tunelem jsou asi tak dvě lopaty hlíny a tunel je celý válcovitý přesně tak, jak ho bestie vyhrabala, tak mi řekněte, kam se probůh poděla všechna ta hlína? Vysublimovat hádám nemůže. Ale to nic. V závěru ještě musím zmínit skvělý výběr songů, z nichž každý dává, vzhledem k tomu co se na plátně děje, smysl a zvláště ve 3. řadě má potenciál vám znít v hlavě ještě dlouho po závěrečných titulcích. Pěkných 90 %.
naineko
naineko
1 539 bodů
10
1. série 10+/10 - Yeap. Tohle nám tu chybělo. Kvalitní provázání jakési nostalgie a subženrového výletu. Dobrře obsazené, zahrané. Špica.

2.-3. série 9/10 - Sic zdánlivě více téhož, ale pořád s nápadem a nějakým tím výletem tu či tam. Nějaká slabší scénaristická místa, ale budiž. Celek to ustojí pěkně.

4. série 7/10 - Když pominu, že tak trochu znegovali dosavadní průběh, tak místy děravé, vyvatované, zbytečné vození diváka za ručičku, v podstatě mi je jedno co se s kým a jak stane. Hlavní záporák je dost o ničem. Napětí zmizelo. Ve chvíli odjezdu z Hawkinsu projekt neustál tíhu světa a celé se to sesypalo. Měl jsem místy dojem jak u Mandaloriana - "Co dalšího cool ještě bylo v osmdesátkách?" "Aha, tak tam tu scénu nějak propašujeme." Vztahy mezi postavami jsou už jak ze soap opery. Některé efekty byly hodně ubohé.