90%

Komentáře a recenze 57

Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
10
Tak jsem dokoukal všechny série a musím říct, že se ze Stranger Things stal jeden z mých nejoblíbenějších seriálů vůbec. Jednotlivé série bych hodnotil nějak takhle: 1. série - 10/10. Absolutní skvost po všech stránkách. 2. série - 9,5/10. Pořád opravdu skvělé, i když už ne dokonalé. 3. série - 7,5/10. Velmi dobrá série, ale rozhodně nejslabší. Hodně jí zachraňují extrémně dobré závěrečné epizody. 4. série - 9/10. Výborná série, ovšem v některých momentech trochu zbytečně moc utahaná. Po emocionální stránce ale velmi silná, obzvláště poslední tři epizody. A Vecna, potažmo Henry je zatím nejsilnějším záporákem s hloubkou, historií, děsivostí a zkrátka vším, co k tomu patří.
fido68
fido68
1 453 bodů
9.5
První dvě serie super.Třetí řada horší.Jsem zvědav na čtvrtou řadu.Vizuelně super,trochu připomíná spielbergova E.t. a hudebně strážce galaxie..Prostě bezva zábava pro letošní kovidové vánoce..:-)
padre
padre
1 288 bodů
10
Absolutni hodnocení tomu nedám, ale za výbornou atmosféru a kupu popkulturní pomrknutí si mě serie získala. Po úvodních dílech sem čekal malinko víc, ale i přes to je to serialové zjeveni tohodle roku. Soudtrack bezchybný včetně původní hudby.
Senkys57
Senkys57
973 bodů
5
Hodnocení sérií: První - byla luxusní (10/10) Druhá - ušla (7/10) Třetí - byla jak flus na hovno (2/10) Čtvrtá - je jen trailer na pátou sérii (3/10) 5/10 max
Veronika Rada
Veronika Rada
924 bodů
8
Dobrý seriál. Každá série trochu jiná někdy i předvídatelná, ale dobrá odpočinková zábava. Uvidíme co udělá poslední série.
PRINC180
PRINC180
817 bodů
3
Nadhodnocený teenager serial který jsem nedokoukal myslím že jsou daleko lepší seriály.
EXpenzza
EXpenzza
747 bodů
6.5
Twin Peaks pro nenáročné teenagery, nebo také vlažnější vývar kultovních Freaks and Geeks se sci-fi twistem. Výborné výkony dětských herců, našláplá dobová hudba a alespoň ze začátku hutná atmosféra - tolik k pozitivům. Teoreticky by se mi to mělo líbit daleko víc, ale nemůžu si pomoct, nakonec mě to zklamalo. Zejména druhá půlka (první série).
Lukashyvl
588 bodů
10
Výborný seriál.
CrypzzXD
CrypzzXD
575 bodů
9
Netflix vyhrál na plné čáře! Vynikající pocta Spielbergovi, Carpenterovi, Kingovi a dalším legendám. Osmdesátkový feeling, s krapet hororovějšími prvky, půvabně oživuje spielbergovské časy, kdy se kiny proháněl E.T. Druhá série překvapivě nejede ve stejných kolejích jako série první, ale hraje si s pravidly vytvořeného světa a stylově ho rozšiřuje. Jako jediný krkolomný přešlap považuji Chapter Seven: The Lost Sister Tato epizoda svět Stranger Things zajímavě rozšiřuje, ale je skutečně nešikovně v druhé sérii zakomponovaná. Po vynikající Chapter Six: The Spy to byla ledová sprcha, která se dle mého názoru mohla objevit až ve třetí sérii nebo alespoň nemusela zaplácnout celou epizodu, která jen pozdržela hlavní dějovou linii. Jako rozšíření rajetého světa zajímavé, ale chtělo by to lépe zapracovat tuto myšlenku do celku… ne ji pouze fláknout mezi dvě nesouvisející epizody. Zbývající díly jsem ale zase skákal nadšením. Těším se a jsem zvědavý, co pro nás tvůrci připraví v nadcházejících sériích. Edit: Ve třetí sérii jsme se žádného rozšíření již zmíněné epizody The Lost Sister nedočkali. Co to v té druhé sérii dělá mi je stále záhadou. The most unnecessary and boring episode ever... (30.7.2019) S01: 8/10 S02: 9/10 S03 10/10
Kamil3
Kamil3
527 bodů
10
Netlfix nakonec potěšil touto novinkou více než se očekávalo.Kdyby mi někdo řekl že to natočil Spielberg tak mu budu bezmezně věřit .Od první minuty naprosto dokonalost.Bratři Dufferové správně vsadily na retro atmosféru osmdesátek ,podpořenou výborným soundtrackem a vystavěli dokonale pohlcující ,mysteriozní příběh se skvělými postavami.Je to ..suveréně nejlepší letošní seriálová novinka a překvapení ,které mě neskutečně chytlo a vyrazilo dech.Ten seriál má jednu vadu -má jen 8 dílů..Na CSFD už je na 11 stupínku mezi seriály a věřím tomu že tak dál bude stoupat..Rozhodně doporučuji je to neskutečná pecka a proto se nedá jinak hlasovat než za plný počet 100 procent ..Děkuji Netflixu že jsi nás vrátil do nostalgie 80s