Stranger Things

90%

Komentáře a recenze 69

47 099 bodů
9
Seriály sleduji snad ještě více než filmy a proto jsem si nemohl nechat Stranger Things ujít. Tak výborný seriál tu dlouho nebyl. Výtečný příběh táhnoucí se po celou sérii,geniální herci a navíc úžasné zachycení atmosféry. Netflix boduje na všech frontách a my mu můžeme být vděční za to že je.
8
Dost dobré. Dramata, ve kterých hrají prim prcci sice moc nemusím, ale tohle je fakt povedená mysteriozní minisérie. Vizuálně vypiplaná na jedničku a herecky si to nejen mlaďoši taky dost dávají. Snad tohle povinně sjedou Spielberg s Abramsem než vypustí do světa další Super8. s01 4/5
9 986 bodů
8.5
Málo který seriál mě takto chytne a to nejsem nějak velký vyhledávač hororů. Atmosféra přímo geniální, scénář do detailu propracovaný a herci vybraní a herecky zvládnutí na jedničku (hlavně děti, ti by za to měli dostat cenu). Délka sice zní hrozivě, ale epizod je málo a každá má rychlý spád, takže se rozhodně nebudete nudit.
8 701 bodů
2
Žádnej převrat ani evoluce - v ničem, ale dost dobře odvedená práce. Tahákem není ani tak mysteriózní prvek filmu, jako spíše herecké výkony, které nejsou nejlepší, ale rozhodně nadprůměrné. Vcelku příjemná novinka.
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Po třech dílech už musím utrousit pár řádek, jinak se neznam:-) Každopádně naprostá pecka, hlavně pro ty, co více pamatujou. Žil jsem sice devadesátkama, ale k osmdesátkám to má hodně malej kousek. Nepochopím jak někdo v dnešní monotóní době dokáže vymyslet něco, co má ducha osmdesátek bez jediné chyby. Ta hudba a výběr songů, to prostě nemá chybu, nemluvě o hereckém výkonu Winony, na starý (mladý) kolena ze sebe dostala maximum a že jí to jde! Jinak tajemnem to jen srší, takže opět body nahoru. Co víc dodat, Netflix perlí. 96% PS: a seriál u kterýho mám místama husinu tu fakt ještě nebyl!
Motinski
Motinski
7 375 bodů
10
Pre tých čo mali doma zbierku videokaziet a vyrástli na lepších Spielbergových klasikách pôjde o bezchybnú záležitosť. 80. roky prenesené na obrazovky v mysterióznom šate som pravdepodobne ešte nevidel takto kvalitne spracované. Hudba, herci (hlavné detskí), výprava, to všetko je zvládnuté na výbornú. Scenár je dobrý ale nehrá to až tak na risk, viac ide o atmosféru. Hororové prvky a humor sa vôbec nebijú, tempo je nastavené akurát a koniec prvej série ma presvedčil že Netflix sa nebojí riskovať a pušťa sa do ambicióznych projektov. Druhú sériu som pozrel v priebehu jednej noci a to myslím že hovorí za všetko. Stranger Things je srdcová záležitosť z ktorej dýcha všetko čo som mal rád na starých filmoch alebo Kingovych knihách. Asi nie je bezchybný, občas veľmi šablonovity, ale automaticky hneď od začiatku kultový a ťažko napodobitelny. 1. séria 10/10 - 2. séria 9/10 3. séria 9/10 4. séria 10/10
celticek
celticek
5 916 bodů
8
Paráda! Steven Spielberg se může jít klouzat! Perfektní úvodní znělka, neskutečný 80s feeling, výborný hudební doprovod. Zábava:) Super 8 tomu nesahá po kotníky. Po shlédnutí 2.série zůstávám u plné palby. Jsem rád, že tam bylo víc akce. Edit : Zůstanu u 5 hvězd, ale 3.série u mě nejslabší, ikdyž poslední 2-3 epizody to hodně zvedly. Jsem zvědavý, jak si poradí se 4.sérií.. Edit2: Po 4.sérii sundávám hvězdu.
RedRose
5 159 bodů
10
jo tohle bylo fakt něco!! delší dobu jsem to odkládal, ale výsledek mě dokonale dostal... byly v tom všechny fajn věci z 80-tek, od každého lepšího seriálu něco a jak tady bylo mnohokrát zmíněno tohle nostalgické retro fungovalo na 99% dokonale! jsem zvědavý co vyplodí druhá série, ale ta první má z mého pohledu nekompromisně 99%...!!
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Asi první seriál se zaměřením na mysteriózní horror a je to výborný. Člověk by řekl, že seriál točící se kolem dětského osazenstva nebude zajímavý, jenže tito mladí herci překvapily snad celý svět, spojte to s výbornou atmosférou a za mě originálním příběhem, dostanete velmi povedený seriál. Jsem nadšený, každého herce a postavu jsem si tady zamiloval.. Jen je škoda Barb, že zůstala v upside down. :D
petra-satkova
4 740 bodů
10
Během sledování jsem si poprvé přiznala, že seriálový svět se už skutečně dokázal vyrovnat tomu filmovému. Stranger Things totiž je seriál filmových kvalit. Vše podstatné již bylo zmíněno v dalších komentářích. Sešlo se zde zkrátka všechno na tom správném místě, nelze se od toho odtrhnout. Inspirace Spielbergem je tady patrná po celou dobu, při sledování jsem zažívala pocity, které jsem myslela, že už nikdy nezažiji, protože takto se už dneska netočí. Ta šílená nostalgie musí dostat každého velkého filmového fanouška, který na podobných filmech vyrostl. Opravdu smekám, letos jsem nic lepšího neviděla (a ne, nemluvím pouze o seriálech). 1. série: 100%