Stranger Things

90%

Komentáře a recenze 57

47 083 bodů
9
Seriály sleduji snad ještě více než filmy a proto jsem si nemohl nechat Stranger Things ujít. Tak výborný seriál tu dlouho nebyl. Výtečný příběh táhnoucí se po celou sérii,geniální herci a navíc úžasné zachycení atmosféry. Netflix boduje na všech frontách a my mu můžeme být vděční za to že je.
8
Dost dobré. Dramata, ve kterých hrají prim prcci sice moc nemusím, ale tohle je fakt povedená mysteriozní minisérie. Vizuálně vypiplaná na jedničku a herecky si to nejen mlaďoši taky dost dávají. Snad tohle povinně sjedou Spielberg s Abramsem než vypustí do světa další Super8. s01 4/5
9 025 bodů
8.5
Málo který seriál mě takto chytne a to nejsem nějak velký vyhledávač hororů. Atmosféra přímo geniální, scénář do detailu propracovaný a herci vybraní a herecky zvládnutí na jedničku (hlavně děti, ti by za to měli dostat cenu). Délka sice zní hrozivě, ale epizod je málo a každá má rychlý spád, takže se rozhodně nebudete nudit.
8 503 bodů
2
Žádnej převrat ani evoluce - v ničem, ale dost dobře odvedená práce. Tahákem není ani tak mysteriózní prvek filmu, jako spíše herecké výkony, které nejsou nejlepší, ale rozhodně nadprůměrné. Vcelku příjemná novinka.
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Po třech dílech už musím utrousit pár řádek, jinak se neznam:-) Každopádně naprostá pecka, hlavně pro ty, co více pamatujou. Žil jsem sice devadesátkama, ale k osmdesátkám to má hodně malej kousek. Nepochopím jak někdo v dnešní monotóní době dokáže vymyslet něco, co má ducha osmdesátek bez jediné chyby. Ta hudba a výběr songů, to prostě nemá chybu, nemluvě o hereckém výkonu Winony, na starý (mladý) kolena ze sebe dostala maximum a že jí to jde! Jinak tajemnem to jen srší, takže opět body nahoru. Co víc dodat, Netflix perlí. 96% PS: a seriál u kterýho mám místama husinu tu fakt ještě nebyl!
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Asi první seriál se zaměřením na mysteriózní horror a je to výborný. Člověk by řekl, že seriál točící se kolem dětského osazenstva nebude zajímavý, jenže tito mladí herci překvapily snad celý svět, spojte to s výbornou atmosférou a za mě originálním příběhem, dostanete velmi povedený seriál. Jsem nadšený, každého herce a postavu jsem si tady zamiloval.. Jen je škoda Barb, že zůstala v upside down. :D
8
7/10. Upřímně moc nechápu to veliké nadšení kolem. Jo jasně, není to špatná i poměrně zábavná pocta podobné tvorbě 80. a 90. let. Největší plus beru herecké obsazení a atmosféra s výborným audiovizuálem. Na druhou stranu je to zbytečně zdlouhavý, každá série by mohla mít 5 epizod a bylo by to naprosto v pohodě. Další věc, nelze si nevšimnout propadu kvality scénáře sezónu po sezoně, kde chování postav je každou sérií tupější. Hlavně se každou sérii jede podle stejného mustru což po té první nedává vůbec smysl. Děcka rozdělíme po skupinách aby si každá grupa řešila nějaké to tajemství nebo záhadu po své linii aby se nakonec vše protnulo a vyřešila to 11. Což jak říkám dává smysl při té první, protože nikdo neví, že to ví i někdo jiný, ale ne už při té druhé nebo té třetí. Tím je děj uměle natahovaný s plno hluchými místo co nudí což je škoda, chtělo by to sezonu po sezoně změnit přístup. Ale jinak v celku zábavná záležitost, která ale jde pomalu do kopru. I tak platí že pokud někomu doporučit předplatné na Netflixu tak hlavně kuli tomuto počinu.
Atchyroz
3 376 bodů
9
90% - Stranger Things jsou ohromným fenoménem současnosti, naprostá bomba od Netlifixu, má to hodně fanoušků a já určitě patřím k nim. Originalita seriálu od bratrů Dufferových je špičková a tato show vás zaujme od prvního dílu. Bere si to něco od Stephena Kinga, odehrává se to ve zlatých 80. letech, je tady parta naprosto fantastických dětí, které nepřestávají bavit stejně jako dospělé postavy, jsou tady nesmírně originální nadpřirozené a záhadné jevy a nádherně se tu pracuje s napětím. Vizuálně je seriál opravdu nádherný a zamiluje si ho každý. První série je asi nejlepší a přes hodně vysoko nastavenou laťku, druhá sezóna jí zdárně sekunduje, a ta třetí je další trefa do černého, a mě bavila asi nejvíce. Už teď se nemůžu dočkat čtvrté řady, protože tohle je asi momentálně to nejlepší, co na televizních obrazovkách běží.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
9
Netflix se vytasil s další seriálovou peckou. Výborně vymyšlené a takřka dokonale zrealizované sci-fi hororové dobrodružství, které skutečně vypadá, jako kdyby ho v 80. letech natočili Spielberg s Carpenterem podle (velmi dobrého) scénáře Stephena Kinga. Tvůrci neskrývaně čerpají z hromady žánrových klasik, vzdávají jim hold a činí na ně sympatické narážky (přirovnávání zdejších postav ke kultovním filmovým charakterům, filmové plakáty visící na zdech hlavních hrdinů atd.). Napínavé, mysteriózní a strašidelné scény patří mezi nejlepší, které jsem za poslední roky viděl. Výraznější chyby se na první sérii hledají docela těžko, snad jen dosti (a hlavně nečekaně) mizerně přehrávající Winona Ryder (ostatní herci, včetně dětských, jsou naopak výteční) mě občas trochu vytrhávala z objetí jinak perfektně ukuchtěné retro atmosféry... Jsem zvědav, s čím přijde druhá řada.