81%

Komentáře a recenze 73

Kocka_11
Kocka_11
520 bodů
8
Príjemné a dobrodružné rodinné fantasy. Film Dungeons & Dragons nerobí česť len zlodejom ale aj pôvodnej hre, podľa ktorej film vznikol. Film aj napriek tomu že je dobrodružný a predstavuje nám veľké množstvo lokácií a postáv zbytočne nepoužíva množstvo špeciálnych efektov a čo sa dá urobiť prakticky to aj prakticky urobí. Herecké obsadenie je veľmi dobre zvolené a každý herec si svoju rolu veľmi užíva. Dungeons & Dragons: Česť zlodejov je skrátka učebnicový príklad toho ako sa má točiť dobrodružné fantasy a až na pár malých chybičiek a na mňa dosť dlhú stopáž je to veľmi dobrý a veľmi nadpriemerný film. 80%.
Komar55
Komar55
414 bodů
9
Neskutečně energický, nahláškovaný, napínavý a odlehčený fantasy film, který už jsem v kinech dlouhou řadu let neviděl. Celý příběh stojí především na postavách, které samy o sobě nefungují tak dobře, jak by mohly, avšak dohromady tvoří nesutečně funkční tým nesourodých postav, jejichž chemie na vás během celého filmu neskutečně sálá zkrze plátno kina. Se zápornou stranou je to však o něco složitější. Na jedné straně tu je velice dobře zahraný a charismatický lord Forge s docela dobrou motovací. Na straně druhé však neskutečně otravná a nezajímavá Sofin s naprosto nulovou motivací a extrémně ohraným cílem (zničit/ovládnout svět). I když je tato zápletka dost ohraná, tak musím uznat, že pro film funguje velice dobře a na funkčnosti příběhu nic neubírá. Představení nového fantasy světa (tedy alespoň pro mě nového) tu funguje velice dobře a i když se tu skáče z lokace na lokaci, tak jsem se já osobně v příběhu nikdy nestratil a od začátku do konce na mě působil přehledně. Pár horších CGI efektů se zde také vyskytlo (i přes fakt, že se většina scén natáčela na reálných lokacích a s reálnými loutkami různorodých příšer). Díky jiným kvalitám tohoto filmu jsem však ochoten těch pár do očí bijící efektů přehlédnout. Co zde také funguje výborně jsou kouzla. Respektivě jejich pravidla a omezení, jako například, že teleportační hůl má dosah je půl kilometru atd. Tento film je zkrátka esencí podstivé akční fantasy jízdy, které nechybí rozmanitý svět, zajímavé charaktery, dobrá zápletka, vytřbený humor a lehce emocionální konec po kterém budete z kinosálu vycházet s pocitem uspokojení a úsměvem na tváři.
Olirecenzius
Olirecenzius
372 bodů
9
Dungeons & Dragons: Honor among thieves, Dungeons & Dragons: Čest zlodějům, kde jsou dneska studia a lidi, kteří takovéhle blockbustery dělají se srdíčkem a pro zábavu lidí jako zrovna tohle.
Chytlavý akčňák s prvky komedie, napínavé akce a dobrého scénáře. Prostě pohodovka, která jen tak někoho neurazí.
Co se ale někomu nemusí líbit je CGI které je v některých momentech dost nedokonalé, ale za snahu a se taky musí chválit. Zase na druhou stranu je hezký vidět v jeden moment dost nesedící CGI a v další scéně krásně napasované a vyhovující.
A k akčňákům patří také akční scény a ty nebyly vůbec k zahození naopak velice působivé a na pohled hezké.
Trailer působil že se film bude snažit namačkat co nejvíc, ale tak to nakonec nebylo a pro svůj humor, akci, někdy dobře CGI a srdíčko mě D&D: Čest zlodějům uchvátilo a překvapilo.
  • Srdíčko, které nemá jen tak kdyjaký film
BUtLA
368 bodů
6
Těžko hodnotit. V porovnání s ostatními blockbustery tohohle typu je to určitě o level výš. Prostě kvalitní béčko, u kterého se ani chvíli nenudíte. Dobře fungující akce, pár dobrých gagů, skvělé filmové ztvárnění hraní her na hrdiny. Za mě skvělá volba, když se chcete prostě večer vypnout a vůbec u ničeho nepřemýšlet. Na druhou stranu, hrozně to nefunguje, když se to snaží dělat emoce. Sedlo by tomu ještě o něco víc nadsázky. Plus ve mně z toho filmu nic nezůstalo, jen pocit toho, že čas, kterej jsem s ním strávil, nepovažuju za promrhanej.
Hacking
Hacking
300 bodů
9
Velmi parádní film, dlouho jsem se takhle u filmu nepobavil. Trochu jsem se bál, že skoro nic o D&D nevím, ale ukázalo se, že ani nemusím. Opravdu doporučuji 😀.
roman21
roman21
293 bodů
10
Příspěvek obsahuje spoiler!
Petron
Petron
270 bodů
9
DavidNDrtic
DavidNDrtic
266 bodů
9
Je to na pomezí 4 a 5 hvězd ale musím dát 5 protože takhle jsem se v kině dlouho nebavil dobře napsaný postavy, děj, motivace, občas to trochu zakopne ale pak se to vrátí na správnou cestu a jde to stále rovně. Spoustu humoru, akčních scén a napětí. Silných 8,5 z 10.
Jouda
Jouda
248 bodů
10
Naprosto dokonalá jízda, která mi udělal velkou radost. Je to ukázka toho, že fantasy filmy můžou být i chytré i vtipné.
kingmentis
kingmentis
241 bodů
9
Já úplně nemusím fantasy žánr, ale tohle se mi opravdu líbilo a za mě je to jeden z nejlepších filmů letošního roku. A věřím tomu že se to bude líbit i lidem, kteří se moc ve světě DND nevyznaji což jsem právě i já.