78%

Komentáře a recenze 55

Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 015 bodů
8
Ve filmu, který se česky jmenuje Rocky: Nová krev, mě velice mrzelo, že už je Rocky starý a dokonce že mu diagnostikovali rakovinu, ale takový holt už je život. "Musíme tam všichni". Potěšilo mě, že to tvůrci nehnali až do NAPROSTÉHO konce, no a tak jako vždy to zas byla pořádná porce adrenalinu. Jak ale zjišťuji, tak existuje ještě zas Creed II. z roku 2018. Rocky už nerozdává rány, ale rady. Jenomže všichni kolem něho, které jsem měla ráda (trenér Mickey, jeho žena Adrian, Paul) už jsou po smrti, o jeho synovi Robertovi už se jenom mluví, zůstává pouze Adonis, syn Apolla Creeda. A musím říct, že Michal B. Jordan mi zas až tolik k srdci nepřirostl, abych musela vidět celou plejádu filmů s ním. (Vyjádřil se údajně, že má zájem natočit další filmy s postavou Adonise Creeda.) Prý má dojít na souboj synů, Victor Drago, syn Ivana Draga, versus Adonis Creed. No, možná, že se ze zajímavosti přece jenom podívám, ale že bych se na ta pokračování nějak extra těšila, to se nedá říct.
Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
Mohu vřele doporučit každému kdo má sérii Rocky alespoň trochu rád. Ačkolv se tentokrát Sly účastnil jako herec. Nijak nezasahoval do scénáře ani režie. Je zde silně cítit feeling série a fandovské nadšení. A je příjemné po sedmy letech vidět oblíbeného boxera. I když jako stárnoucího chlapa.
4
Nevím jak hodnotit. Creedův syn je nesympatickej až na půdu film je ve zkratce uplně zbytečnej, jediny co to drží nad vodou je Sly ten znovu dokazuje že hrát prostě umí.
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 341 bodů
8
Kvalitní navázání na Rockyho, které splňuje všechny prvky značky a sportovního drama. Cooglerova režie taky perfektně modernizuje žánrové prvky a souboje jsou díky tomu vtahující více, než kdy předtím. Emocionálně to funguje skvěle a vztah Rockyho s Adonisem je srdcem filmu. Postavy si projdou vývojem, zkouškami a pernými chvílemi jak to má být a když Adonis konečně řekl, proč bojuje ve finálním ringu, tak oči nezůstaly suché. Slabší záporák, nedostatečně zajímavá neprokreslená romance a příliš zběsilé přehlcení dramatizace v druhé půlce filmu, tomu škodí, ale k dokonalosti tomu chybí hlavně to, že i když je Adonis fajn postava, tak umí být i otravný a nepříjemný a na Rockyho se tak nechytá. Přesto perfektní legacy sequel a start nové série!
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
8.5
Nečekal bych jako vlnu nostalgie dokáže Creed vzedmout, ale Rocky je pro několik generací srdeční záležitostí, včetně té mé, takže nějaké to zamáčknutí slzy je na místě. Nejklasičtějšímu příběhu na síle nic neubírá, když se umí podat a se Slyem na vedlejší koleji není prostě co vytknout, nostalgická radost.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
8
Bezva film.Dávám mu 80 procent.Stallone za něj dostal Zlatý glob.
Edward
Edward
2 487 bodů
7
7/10
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
8
Nedokážu si představit, jak moc lépe by se dalo navázat na Rockyho tak, aby to nebyl propadák. Toto byl asi jediný správný způsob a za mě se povedl. Stallone se naučil "na stará kolena" prodat jakoukoliv otřepanou frázi tak, že někdy se člověk pousměje, někdy i dojme k slzám a z každého jeho slova čiší nostalgie jako blázen. Skvělý výběr herce do hlavní role mimochodem, Michael B. Jordan je výborný, ačkoliv jeho herectví nemusí určitě sednout úplně každému. 85%.
krakenvalo
krakenvalo
1 452 bodů
10
Dobrý večer,som velký fanda Slyho jeho filmy mám rad a mam jeho zbierku dvd ako čakám na origos dvd creed bude 11.5.2016 Ako perfekne spracovany dej na novu generaciu len co ma najviac sokovalo ze proste rockymu nasli raka, vedel som ze chce rukavice zanechat novej generacii a to sa mu aj podarilo len neviem ci si zahraje aj v dalsiej casti je to uz len nanom lebo dalsi diel mozu tocit aj bez rockyho bola by to skoda lebo aj ked film sa vola creed je to o rockym lebo vsetko sa toci okolo neho.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
9
Jsem odkojený filmy o Rockym Balboovi a jsem jeho upřímným milovníkem a tak jsem se velmi těšil až uvidím v akci nestárnoucího Silvestra. Musím říct že film je lépe propracovaný než třeba Rocky I jen scénář pokulhává a říkáte si že tohle už jste někde viděl. Bavil jsem se dobře a i vtípky se mi líbili. Třeba nám na to dřív stačila jedna ruka když mladej Creed klikuje v nemocnici