74%

Komentáře a recenze 97

lord
lord
423 bodů
8.5
Filmem jsem byl příjemně překvapen. Problém v jeho vnímání dle mého názoru je, zda jste hráč nebo ne. Je pravdou, že jsem Warcraft nikdy pořádně nehrál, ale tento typ her je si velmi podobný. Takto je tedy nutné film i vnímat. Jako jakési abstraktní zobrazení herního prostředí a to včetně opakujícího se soundtracku. Takto to ve hrách bývá.. Určitá situace, určitá hudba. Pro mě velmi dobré a zajímavé zpracování, které mě nalákalo si hru zahrát.
cirkusačka
cirkusačka
388 bodů
7
Měla jsem možnost shlédnout předpremieru filmu v kině Atlas. Na začátek je nutno říci, že pro milovníky těchto typů filmu je jistě lepší investovat peníze do 3D technologie, případně jít do IMAX, film je plný efektů a a výborně zpracován, pro milovníky her jistě vhodný ke shlédnutí
S7evin
S7evin
331 bodů
3
Zmatené, špatně napsané a ještě hůř odvyprávěné. Zachraňuje to tak akorát solidní obraz a zvuk. Postavy naprosto postrádají charisma (zejména ty lidské, u orků to ještě jde). Logika příběhu nedává smysl. Prvních cca deset-patnáct minut dokáže dát příslib celkem obstojného fantasy dílka. Na to, jaké bylo kolem toho haló, film vnímám jako propadák.
Skeiron
Skeiron
324 bodů
8
Na začátku podotýkám, že jsem bývalý hráč WoW a od tohoto filmu jsem měl velké očekávání. Pro mě osobně poměrně zklamání. Co se týče vizualní stránky, řekl bych, že i Avatar se má hodně co učit, Orkové vypadali opravdu realisticky a byly dokonale zpracováni, Elfové a Skřítci také vypadali skvěle a to samé i celá magie, ale příběh mi osobně přišel poměrně příliš smrštěný do 2 hodin, ano chápu, že dvoudílný film by mnoho lidí naštval, což nechtěli tvurci ryskovat, ale přece jen.... Největší slabinou mi přišlo, že Lidé byli poměrně dost slabí... beru, že orci jsou namakaná hovada, ale ve Warcraftech přece nikdy nebyli v boji 1v5 tak silní, normální 3 vojáci si proti jednomu orkovi ani neškrtnou, ale objeví se Anduin Lothar a 1v1 rozseká každého orka ? To mi příjde, jako vcelku úsměvné ... teda pokud není oproti ostatním full Wrathful s trinketama na staminu a buffama od priestů, potom to smysl dává.
paniks
319 bodů
7
Fantasy příběh o království Azeroth a říši Draneor. Azeroth je vzkvétající říše lidí, v níž moudře panuje král Llane. Jeho vojsko vedené rytířem Lotharem a společenství mocných kouzelníků v čele s mágem Medivhem důsledně chrání mírumilovnou civilizaci. V Draenoru představuje život permanentní boj mezi znepřátelenými rasami Orků, jež spojí až nákaza, která v jejich zemi postupně ničí vše živé. Jejich cílem se stane Azeroth, jehož obyvatelé jsou ochotní bránit svou zemi do posledního muže. Adaptace jedné z nejpopulárnějších her současnosti.
jarousek1981
314 bodů
7.5
Je to jako intro k počítačové hře, o které jsem si dlouho myslel, že jí budu chtít hrát. Ale když to skončí, je ta chuť nulová. Trochu to připomíná film pro lidi, co zapomněli, jak má film vypadat. Příběhová linie je provizorní a snaha vyslátat jí několika "hlubokými" dialogy je naprosto diletantská. Figury sympatické, ale 2D. Svět končí kulisami. Strašně rád bych viděl plnokrevnou fantasy, kterou probouzí imaginaci, ale Warcraft nabádá svým modelem "od akce k akci a mezitím se na nic neptat" spíš k pasivitě. Mrzí mě to. Duncan Jones je spoluzodpovědný za novou vlnu chytrých scífek, ale jeho první fantasy ohromí tak leda Čínu. Tam se taky fantazii meze kladou a publikum se nechá ožrat nálevem z okurek.
AryaCZE
AryaCZE
253 bodů
10
Pro mě velké překvapení a jednoznačně audiovizuální show. Tak krásně propracované zbroje koní a masky jsem opravdu dlouho neviděla. Hudba dokonale souzněla s dějem. Žádná hluchá místa a omáčka.. Děj opravdu odsejpal. Doporučuji film shlédnout ve větším kině, ideálně ve 3D. Osobně shlédnuto v IMAXu.
sak007
232 bodů
6
Klasický film na léto, rubačka hodných a zlých, tady lidí a orků. I když nakonec lidé vyhrají, film nemá uzavřený konec a můžeme očekávat další díly. Jinak ač film vychází z počítačové hry, tak i neznalý se brzy zorientuje,co bych asi vyzdvihl je perfektní digitální maskérské triky hlavních hrdinů.
sephastto
225 bodů
9.5
Rovnou přiznám, že jsem fanoušek blizzardu a na tento film jsem se moc těšil. A nezklamal mě.. je na co se dívat, příběh slušný a věřím, že další díly by mohly být ještě mnohem lepší, protože přece jen pro nezasvěcené je nastínění celé země a spousty postav poněkud rychlé a tohle je prakticky přece jen začátek :)
shalmirane
223 bodů
4.5
Svět Warcraftu je epická sága, která umožnuje hafo plnohodnotných filmů, bez umělého rozdělení na více dílů alá Hobit. Autoři ale tady narvali do tak krátkého času tak obrovské množství děje, že tím film značně utrpěl. Je to nepřehledné pro nováčky do žánru, je to zklamáním pro fanoušky. Doufejme, že se poučí a pokračování budou lepší...
  • CGI zpracování, orci jsou uvěřitelní
  • Uspěchaný sestřih aby se to vešlo do času filmu uškodil. Příliš často se tam přeskakuje mezi scénami
  • Slabé vykreslení postav Aliance