Komentáře a recenze 97

10
Nemám co vytknout skvěle natočeno!!
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
8
V první řádě musím říct, že nepatřím do kolonky fanoušků této velmi herní série a už vůbec tuto hru nehraji. I proto film hodnotím bez nějakých přirovnání ke hře. Musím začít se skvělým digitálním zpracováním, na které se koukalo jedna radost. Líbily se mi prostřihy z života Orků. Celkově mě fantasy svět Warcraftu velmi zaujal. Další věc, která patří do kolonky obdivuhodných, je brilantní ztvárnění soubojů, na kterých si tvůrci dali velmi záležet a bylo to vidět. Hlavní herci své role zvládli na jedničku, především zmiňuji Fimmela, který zahrál famózně. Konec byl otevřený, a tak se těším na dvojku.
padre
padre
1 288 bodů
8
Od Pána Prstenů jsme se konečně dočkali pořádného fantasy kinozážitku. Pokoušel se o to Hobit, Sedmý syn a možna ještě pár zapomenutých snímků, ale teprve Warcraft dokázal na plátně vykouzlit (doslova) tu správnou fantasy atmosféru, která se dá běžně spíš nasát z knih nebo her. Nechápu ty záporné recenze ze zahraničních médií. Triky, děj, dialogy, postavy, atmosféra, režie nic z toho není absolutně top a najdeme filmy, které jsou v daném směru dotaženější, ale podprůměrné hodnocení si ani jeden aspekt nezaslouží. Těšim se na další zkouknutí a obzvlášť na další film.
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
8
Audiovizuální rozkoš s prvoplánovitě sestaveným příběhem, který účelově zabírá na většinové publikum. Rozumně předložený fantazijní svět s minimem ras a nestvůr dává dostatek materiálu dalším pokračováním a zároveň komfortně zapojuje všechny divácké kasty do složitého světa dnes již legendární hry. Warcraft oplývá dokonalou animací a tak jsou katastrofální výběr herců a příšerné dialogy snesitelné, jelikož tvůrci jasně využívají své největší dominanty - tedy CGI. Povedená fantasy poháněná vrcholem soudobé animace, která svým výtečným načasováním a strategicky velice povedeným startem představuje dalšího masivního konkurenta blockbusterům od Marvelu. 80%
brcolka
brcolka
1 045 bodů
7.5
Co se týká mě a hry Warcraft tak jsme od sebe vzdálení jako Aš a Michalovce. Vůbec mě to nezasáhlo ale po tom co se mě pařani ptali jestli už jsem to konečně viděl tak jsem neodolal a zkouknul jsem to. No a musím říct, že pohádky mám rád. Tuto jsem ale nějak nezachytil a moc tomu nerozuměl. Příběh nic moc. Vizuálně docela dobré
Rapaport
Rapaport
1 016 bodů
8.5
Vážně jsem se bavil. Moc povedených fantasy podívaných není a tak jsem byl velmi rád,když jsem viděl, že tento kousek nebyl žádný průser. Parádní jízda, orkové jsou opravdu jako opravdoví. Nejvíc film vynikne ve 3D, které doporučuji. Těším se na další pokračování.
Senkys57
Senkys57
973 bodů
6
Koukat se na to rozhodně dá, ale pasáže s Llane Wrynn mě fakt nebavily
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
8.5
Moc hezké fantazy. K tomu není co říct. Byla tam magie, různé rasy, hodně ze známého světa WOW, které znají hráči. I hodně upravené a změněné. Četla jsem i prequel a tak jsem byla z filmu lehce rozčarovaná a zklamaná. Ale film samotný se mi líbil. Je plný magie a fantasy prvků. :-)
Innuendo
Innuendo
908 bodů
8
Zdá se jedná z prvních videoherních adaptací, která se dá označit za povedenou. No oravda, velká konkurence zde sice nebyla, ale i to se počítá. Orkové jsou naprosto dokonale ztvárnění a charismatičtí. Byla radost je sledovat. To se ovšem o lidských hrdinech až tolik říct nedalo. Doufám že se v dalších filmech objeví nějaký ultimátní rubač, kterému by šlo opravdu fandit. A ne třasořitky typu Lothara.
ScarFace_V8
ScarFace_V8
880 bodů
10
Jakožto poměrně amatér ve hrách, avšak orientující se v Lore Warcraft, ve filmu vidím hodně odlišností s předlohou, ale jinak je to skvělé. Od začátku je jasné komu fandit… Co se horda vrhala na lidi se zdrcující silou, rovnou bez varování, šel z toho takový ten pocit bezmoci jako „Jak s tímhle máme ***** bojovat?!“. Efekty skvělé – na celý digitální svět vážně špička ať už jde o vypodobnění, postav, světa či magie. Postavy taky skvělé – jen by to chtělo trochu umocnit, že smrt jistých postav má mít větší váhu a dát nám pocit, že je to fakt ztráta. Jen střihy, kterých tu bylo vážně dost tomu poměrně uškodily. Film často přeskakuje do různých momentů, které by si třeba zasloužily víc prostoru nebo je více rozvést. Jinak jsem s filmem vážně spokojený a užil jsem si ho… A už mi sem sakra perte dvojku!