74%

Komentáře a recenze 97

martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
8
Od filmu jsem toho moc nečekal. Dle trailerů se dalo očekávat, že půjde o fantasy řežbu, která se snaží nalákat hráče WoW. Což byla nakonec částečně pravda, ale i tak jsem se docela dobře bavil a to jsem hrál WoW asi jen měsíc, než mě to přestalo bavit. Když se na to tak podívám, tak je to asi zatím nejlépe natočený film podle hry. Technická stránka téměř dokonalá. Obsazení docela dobré. Jediná postava, co tam neseděla, byl král, který vypadal, jako by nevěděl, že je král :) Scénář zase v rámci žánru tak hrozný nebyl a pokud si film vydělá, slibuje začátek nové filmové serie.
  • technické provedení
  • věrné své předloze
  • některé postavy
Fron1x
Fron1x
766 bodů
8
Pre nás čo poznáme príbeh,čítali sme knihy a hrali hry je tam pár detailov,ktoré teda aspoň mne hrozne vadia.Napríklad Orgrim je z klanu Blackrock nie Frostwolf,Dalaran by mal byť ešte na zemi,Lothar nemal syna,Khadgar mal po súboji s Medivhom zostarnúť a pod.Čítal som článok kde sa tvorcovia vyjadrili že takto je to viac ,,cool´´.Neviem ako im ale mne to tak rozhodne neprišlo.Myslím že tieto drobnosti sa dali spraviť aby to bolo presnejšie podľa predlohy a my si prišli na svoje.Ďalej ma sklamalo že tam nebol ani jediný raz spomenutý Sargeras,ktorý konal skrz Medivha a o Blackhandovi ani nevravím. Naopak čo ma prekvapilo bolo veľmi dobre spracovanie okolia a kúziel podľa hry a samozrejme murloc.Má to ešte teda svoje rezervy každopádne som veľmi zvedavý na pokračovanie.
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
7
No tak já mám rada pohádky jako je Pan Prstenov a podobné. Ale tohle mě teda ale vůbec neoslovilo. Asi neije som parmenka ktorá by hrala takéto hry aby se mi film mohlo libit. Postardala som príbeh. Jakože ničo někde začalo a ted je to takéto. Moc to vysvetlené něbolo
Květka
Květka
711 bodů
8.5
Vubec jsem nevedela, o co pujde. O hre jsem sice slysela, ale nehrala jsem ji. Kdyz se o Warcraftu porad tak mluvilo, musela jsem na to jit do kina. Musim priznat, ze to s revolucnim zvukem dolby atmos stalo za ty penize. Jestli vahate, podivejte se na to. :)
Dazli
Dazli
653 bodů
4
Pro mě osobně zklamání, jelikož jsem fanoušek jak knih tak her tak přiznám, že jsem film viděl jednou a docela s velkým odporem. V této recenzi spíše budu hodnotit svůj pocit z filmu než film celkově. Když přišla zpráva, že někdy v budoucnu bude film Warcraft nemohl jsem se dočkat, ta představa, že uvidím Orca Taurena vlastně celou hordu a alianci v hraném filmu (samozřejmě za předpokladu velkého využití CGI) byl jsem natěšen a nemohl se dočkat. Najednou čas plynul a my jsme dostaly první trailer a mě prasklo srdce. Když si vezmu, že trailer k filmu byl vlastně horší než na datadisk WoWka ztratil jsem o ten filmy sebemenší zájem. Navzdory všemu přesvědčení, že do kina chodit nemám jsem šel a jediný co jsem si z toho vychutnal byl popcorn a to je prostě špatné. 2*(za nostalgii)
Pacman
Pacman
586 bodů
8.5
Na tuhle pecku čekala spousta lidí už od vzniku prvních her s Warcraft tématikou. Po vizuální stránce je film velice dobře zpracovaný, spousta digitálních triků funguje až překvapivě uvěřitelně (až na pár drobností, kterých si asi většina lidí stejně nevšimne). Příběh je vzhledem k universu Warcraftu celkově povážlivě povrchní. Ale je to pochopitelné, film chce oslovit co nejširší masu lidí, tak musí působit srozumitelně a uceleně. Někdo tvrdí, že je ve filmu moc postav, spousta názvů a trochu chaos. Mě se tedy vůbec nezdálo....vždyť jsou tam tak 4-5 postav, 2-3 města a celé je to zabalené do balíčku, že vám i může být jedno, kdo je kdo. Prostě se na to kouká skvěle, poslouchá se to taky dobře, tak kdo bude chtít, bude hledat trochu víc později. Tempo je stálé a dokáže udržet pozornost, režie i s ohledem na digitální úpravy ujde, o audiovizuálu se nic moc speciálního říct nedá (krom toho, že je super), takže bych byl moc rád, kdyby se takových filmů (ať už přímo Warcraft, nebo pak, po vzoru Marvelu, i pár vedlejších příběhů) natočilo víc. Zde bude asi trochu problém, protože tvůrci řekli, že pokračování bude, když se vybere 450mil. dolarů, ale zatím mají jen 400. Budoucnost filmového Warcraftu je tedy nahnutá, ale věřím, že nejen my věrní herní fanoušci, ale i ostatní diváci mající rádi fantasy, si ucelené dílo Warcraftu zaslouží.
Fricino
Fricino
501 bodů
8.5
Za Hordu život položím! A já za ty roky čekání jsem čekal daleko větší nářez, ale rozhodně nejsem zklamaný. V prvních minutách byly pocity smíšené a chvilku trvá než si člověk zvykne na tu hromadu efektů. Dále už je to jízda a na vše se dá zvyknout. Pěkný příběh i zajímavé postavy, prostě jednoduše dobře zvládnutá žánrovka. Najdeme spoustu dobré akce, magie a scén, které si rád pustím znovu. Na druhou stranu mi přišla akce místy umělá a pomalá. Warcraft zafungoval jako lákadlo na pokračování dobře a ja budu věřit, že se v několika ohledech zlepší a dočkáme se u pokračování daleko větší podívané ..
memphistto
499 bodů
9.5
Celý natěšený jsem na film vyrazil do kina, abych si ho užil na velkém plátně a doufal, že ti, kteří ještě nedokázali pokazit žádnou hru si nenechají rozcupovat publikem film. A za sebe můžu prohlásit, že ač jsem čekal ještě trochu víc, tak film byl velmi slušný a jako fanoušek dávám možná hodnocení výš než ostatní, ale já se na další díl rozhodně těším :)
Bad
Bad
464 bodů
7.5
Na začátečnický fanoušek světa Warcraftu jsem zašel na první film do kina a poté si ho pustil na počítači s horší grafikou. V tu chvíli jsem všechno pochopil. Warcraft: První střet nesází na skvělé rozhovory nebo herce, ale na CGI. Skoro celý film byl udělán na počítači (kromě herců (škoda)). Ten zážitek v kině a doma u počítače je kolosální. Skvěle vypadající byli i orkové. Do podrobna udělaní a každý jiný. Nejvíc se mi líbil Orgrim Doomhammer ( hlavně kvůli cool jménu ) , největší přítel náčelníka Durotana. Těším se na další díl, kde odhalí více ras. Mluvím o tom v celé recenzi. Herecké obsazení. Po deseti vyčerpávajících letech se několikrát změnilo herecké obsazení, nakonec to skončilo aspoň tragicky ( spoiler: jelikož král zemře, protože ten byl asi nejhorší ). Ale film ( zase chválím ) doplňují orci. Tento film vlastně nepotřebuje nejlepší herce, ale to neznamená dát do filmu prvního člověka na ulici. Nakonec hodnotím celkový příběh. Spoiler: Horda Vs Aliance - vyhraje Horda ( celý zobecněný příběh ). Bohužel ani rozhovory mezi postavami nebyly dobré. Celý tento film zachránili orci, ostatní rasy a město atd. ( všechno v CGI ). Režisér sliboval film lepší než Pán prstenů. V tu chvíli byl velmi sebejistý, protože se to nevyrovná trilogii Pána prstenů. Sázel na jedinou kartu a tentokrát jim to prošlo. Ale co v druhém díle ? Osobně se těším na druhý díl Warcraft: Druhý střet. 75%
majhan
majhan
453 bodů
6.5
Ještě jsem film neviděla, ale miluji příběhy Star Treku, tak doufám, že by se mi mohlo tohle taky líbit. Jen nemám ráda samotné bezmyšlenkovité válčení pro válčení bez jakéhokoliv důvodu a obsahu. Doufám v pěkné animace jako tomu bylo třeba u filmu Jupiter přichází.