Komentáře a recenze 75

0
Hru jsem nehrál, ale tento film jsem bohužel viděl! Je to blbost, jenom ty automobilové honičky a závody mě udrželi vzhůru, jinak bych usnul nudou a hloupostmi, které tento film nabízí.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
4
sím přiznat, že žádným velkým fanouškem téhle videoherní série nejsem, nějaký díl, možná díly jsem hrál, ale přeci jenom pár neděl už to bude, i tak s menším zabrouzdáním v paměti určitě dokáži ocenit v některých ohledech věrnost adaptace, především v závěrečném závodě. Ale vezměme to popořadě - bývalý kaskadér a trochu i herec Scott Waugh režijně debutoval přede dvěma lety polodokumentárním válečným dramatem Act of Valor, ještě s kolegou Mikem McCoyem, ale jejich počin nikoho zrovna neoslnil, tudíž bylo překvapením spojení jeho jména s takto velkou značkou. Aaron Paul ve filmu Need for Speed / Need for Speed Obavy skeptiků se ale ve výsledku bohužel vyplnily. Může to znít příliš ostře, jenomže bezpohlavní režie jakoby kopírovala nudná úvodní intra, na která stejně nikdo nekouká a okamžitě mačká tlačítko na přeskočení, které jaksi ke vstupence na pokladně nedostanete. Tudíž citové výlevy hrdinů, či tragické momenty nutí pouze koukat na hodinky, protože naopak nejsou ani natolik stupidní, aby byly nechtěně směšné. Nemůžou za to jen charaktery postav, ale ve velké části i samotní herci, v čele s Aaronem Paulem, jehož několik samostatných scén by skvěle padlo do nějakého hororu (jako pohled na narušeného úchyla při plánování další vraždy). Abych pořád jen nehanil, pár zajímavých, dobře řemeslných nápadů alespoň v té akci najdeme, naneštěstí jsou povětšinou okamžitě vystřídány „wtf“ momenty. Nezáleží, jestli vyloženě surově vsunutou akcí, protože dlouho nic nevybouchlo, tak natankujeme za jízdy na dálnici jako "správní borci", nebo dalším nezvládnutým emocionálním výlevem (několikanásobné brečení Aarona Paula za volantem se určitě brzo dočká nespočtu parodií), jenž ten předchozí světlý okamžik okamžitě pohřbí.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
6.5
Dobrá akční podívaná.Snad je jen trochu dlouhá.Auta jsou zde ale pěkná a herci dobří.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
7
Čekal jsem mnohem méně a tak jsem byl spíše mile překvapen, že jsem se dočkal odpočinkovýho filmu. Spíše nadprůměrný film.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
7.5
Od Need for Speed jsem raději neočekávala nic víc než čisté béčko s příchutí motorového oleje. O to více mne však překvapilo, když na mne v kině čekal pravý akční film se srdcem i duší. Pravda, prvních pár minut se trochu vleče (a vzhledem k tomu, že vůbec nesouvisí se zbytkem filmu bych se nebála je vystřihnout), poté ovšem nejedno divákovo srdce zaplesá nad zběsilou jízdou, ve kterou se snímek obrátí, a nejedno srdce nechá vzpomenout na ta teenagerská léta strávená právě nad dílem Electronic Arts, z něhož film přebírá nejen styl vyprávění, ale i několik podstatných pro hru typických prvků. Právě tyto elementy mne velmi mile překvapeny, a chápu, že "filmoví fajnšmekři" na ně zřejmě nebyli připraveni a ani o ně nestáli - z čehož vyplívá i zatím ne příliš chvalné hodnocení. Film sám o sobě působí jako plynulá akční videohra a to holt nemusí sedět všem. Ale jsem ráda, že NFS nekopíruje a ani se nesnaží kopírovat tolik omílané Rychle a zběsile. Pro mě film v tomto žánru jednoduše nemá konkurenci, a proto mu uděluji jednožných 100%! :) Klobouk dolů! (VIP premiéra Praha, 11. března 2014; 3D 4DX)
Hare77
Hare77
2 051 bodů
5
Tak jsem si myslel, že i tak bude. Auta, auta a zase auta, ale dá se na to dívat, nepropadnete se do absolutní nudy. Adrenalin lze vždy dostat i z filmového plátna. Navíc Imogen Poots to hraje tak hloupě a naivně, až se na ní dá docela dobře dívat:).
  • rychlá auta, dobře natočeno, automobilový adrenalin
  • příběh, herecké výkony většiny protagonistů za může ale plochý scénář
beseda
beseda
1 931 bodů
6
Není to zrovna moc můj oblíbený filmový žánr. Místy to připomínalo klasické "béčkové" filmy a některé romantické scény občas sklouzly do telenovely, ale celkově to byla jízda a nářez :-) Divák u toho nemusí ani moc přemýšlet a jen si užívat krásná auta a adrenalin při (bravurně natočených) honičkách. Musím dát nakonec dobrých 60%. Viděno: 12.03.2014 (kino).
Siddharta
Siddharta
1 768 bodů
5.5
Policie v USA neexistuje, ale to je asi princip filmu, který upřednostňuje rychlá auta, kde Masserati je auto v druhém plánu a herci hrají jako naleštěné sporťáky, stále stejně. Opravdu předvídatelný scénář, ale chcete-li adrenalin a poslouchat pořád hudbu, která hraje v podkresu, proč ne? Nebo se jeďte projet v "Need for speed", vyjde to nastejno, akorát hra může být napínavější:).
wiecej
1 452 bodů
3.5
Dopadlo to dle ocekavani. Slaba kopie Rychle a zbesile,ktera potvrdila,ze hram se na velkem platne vetsinou moc nedari. Diky jmenu to rozpocet zaplati,ale to je tak vse. Slaby scenar, spatna rezie a zbytecne dlouha stopaz. Auta a zeny dobry,ale to byla jedina jistina s kterou jsem pocital.
Cechulda
Cechulda
1 353 bodů
8
Za mě osobně jde o velice podařený snímek. Zřejmě trochu nešťastné období s ohledem na Rychle a Zběsile, ale pro mě to celkem dost ustál. Začátek je trochu nemastný, neslaný, ale pak už má film poměrně dost vysoké obrátky. Co se týče akcí v samotných závodech, tak je to celkem solidní mazec. Určitě by se tam toho dalo vymyslet více.
  • super auta
  • příjemné herecké obsazení
  • závodní akce