Need for Speed

66%

Komentáře a recenze 75

47 088 bodů
7.5
Celkem jsem nechápal ze začátku takové nízké hodnocení,ale jsem rád,že se to nakonec vyšplhalo na 68%,protože to si Need for Speed zaslouží. Film si na nic nehraje a to se mi líbí. Je to prostě akční nářez podle vynikající herní série u které se prostě nesluší používat mozek. Auta byla parádní a to hlavně Ford Mustang,akce byla víc než dobrá a na efekty si snad nemůže nikdo stěžovat. A že měl film 130 minut ? Na výsledku to ani nepoznáte,protože film odsýpá neskutečnou rychlostí.
28 393 bodů
8
Tento snímek to měl a stále má s ohledem na úspěšnou sérii ´Rychle a zběsile´ velice těžké. Tvůrci se automobilové závody snažili pojmout jinak aby snad nebyli nařknuti s kopírování, čemuž bych věřil a povedlo se. Na adaptacích zfilmovaných videoher je především nejdůležitější příběh a ten tu je. Sice ne tak tvrďácký jak byl jistojistě s ohledem na zmiňovanou sérii očekáván, ale je. Klasická touha po pomstě je sice už skutečně velice otřepaný námět, ale v tomto případě mi to ani nijak zvlášť nevadilo. Automobilové honičky jsou nasnímány a sestřihány dobře a zaujmou i záběry z kabiny auta během bouraček. Děj je plynulí a nenašel jsem jediného hluchého místa. Ano, nemá to takovou energii a drive jako ´Rychle a zběsile´, ale to neznamená, že by to měl být špatný film. Naopak. Jistou přitažlivost má.
4
Kdybych se na film díval úplně sám, nudil bych se velmi (nebo bych spíš prostě usnul). Protože vedle mě naštěstí seděli kolegové, mohl jsem jejich směrem pohazovat, jak strašně debilní (ale přitom ne cheezy) to celé je. Film se tím stal snesitelnějším, i když bohužel stále ne zábavným. 1 a 1/2
4
Na jedné straně naivní děj a dialogy, které vypotila nějaká nemocná duše a na straně druhé slušně natočené honičky a příjemné obsazení. Výsledek je ale spíš nuda, která je navíc umocněna tou šílenou stopáží. 4/10
7
Další Rychle a zběsile? Do doby, kdy s mustangem proletěli vzduchem a při dopadu se autu nic nestalo, se to zdálo být fajn. Závěrečný závod mi trochu zpravil chuť. Opět za mou lásku
  • Ford Mustang
  • Závěr filmu
  • Jako parodie Rychle a zběsile
headhunter
headhunter
10 287 bodů
7.5
Jako odkojený na "Need for Speed" nemohu jinak, než přehnat hodnocení. Scénář v podstatě odpovídá hloubce scénáře celé hry a ten je : Hn, hhn, hhhhnnn...! Ale krásně se na ty káry koukalo. Zde prostě nebyl v hlavní roli člověk a ve vedlejší vyčníval pouze jeden magor (Keaton)*
M3lios
M3lios
9 140 bodů
8
Veľmy podarené akčné béčko. Herecké výkony sú na béčko očakávateľné, ale akčné scény sú výborné. Príbeh a dej- klasika. Film nemám ako pozdvihnúť jedine ,čo o ňom môžem povedať že patrí k tomu lepšiemu ,čo priniesli filmy podľa hier. A mimochodom tento film má 100krát lepší príbeh ako hry :) Film by vás nemal ako prekvapiť ale za to je super. Určite to nikoho neurazí.Za veľmy zábavnú podívanú a celkom podarený film dávam 4* , 72%
Matli
Matli
8 300 bodů
8
Je to přece Need For Speed, tak na co děj? Ale zase na druhou stranu je to Need For Speed, tak proč tak málo aut a honiček, když už je to tak dlouhý? Omáčka kolem není úplně nudná, ale i tak je zbytečná. Víc honiček jako je ta v závěrečný scéně by určitě neuškodilo. Šlo z toho vyždímat mnohem víc, ale i tak jsem se bavil. Malé bezvýznamné plus za výbornýho Michaela Keatona a za přízvuk Imogen Poots:-) 68%
squirrelpool
squirrelpool
7 016 bodů
4.5
Čekal jsem víc. Myslel jsem si, že ty kritické ohlasy jsou přehnané, že to nebude horší než Rychle a zběsile. No, ale proti tomuhle je RaZ veledílo a to to fakt nemusím. Má to všechno co mi vadí na Dieslově sérii (např. přiblblý postavy a rádoby vřelý vztahy). Plus ještě přiblblejší postavy - krom Keatona. Aaron Paul je drsnej asi jako já když si před zrcadlem hraju na Vina Diesla. Auta jsou opravdu moc krásný(Lamborghini Elemento, Saleen, Bugatti Veyron, parádní záběry z kabiny), ale čeho jsem se lek nebudu prozrazovat. Snad jen to, že američani ještě neudělali auto, který by se mohlo postavit vedle těch finálových VOZŮ. Možná Ford GT, ale ten stejně nedělali američani (např. motor od Lotusu). P.S. kooeeeeeenigseeegggggggg je fantastický auto.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
6
Jediný velký pozitivum je vážně Aaron Paul, který hraje skvěle svojí roli, ale zbytek je bohužel zase jen tupej příběh, žádný zvrat, prostě je to dělaný pro malý děti, aby to pochopil vážně každý. Nepochopil jsem práci s kamerou, která ukazuje úplně blbě záběry, celý mi to nějak nesedlo,pořád lepší než nový Rychle a zběsile. Mustang byl naprosto dokonalej, Aaron hrál dobře a závody byli taky fajn, jen škoda toho konce, kterej je jasnej fakt už na začátku filmu. Slabší 3*