V zajetí démonů

82%

Komentáře a recenze 80

9 035 bodů
8
Dnešní horory už nevědí, jak má horor vypadat. Snaží se vás vylekat, ale nejde mu to. Naštěstí se zde sešlo tolik zkušených tvůrců, že jsem v jiný výsledek tohoto filmu ani nedoufal. Film vás hned dostane a do konce vás nenechá vydechnout. Napětí graduje a do poslední minuty vlastně ani nevíte, zda-li to skončí dobře či špatně.
8 634 bodů
8
Je to spíš 3,5/5, protože je to dějově slabší a tedy pouze dobrý film. James Wan si s tím však skvěle vyhrál, a tak Conjuring považuju za jeden z mála hororů, který funguje. Některé scény jsou tak dobře zpracované, že ve mně vzbudily napětí, ač mi na osudu těch nezáživných postav příliš nezáleželo. A přitom je tam minimum explicitního násilí. V mysli mi uvízla řádka atraktivních kamerových přeletů (třeba když se kolem domu začnou slétat vrány). Celé téma je atraktivní a film by měl potenciál být mnohem silnějším zážitkem a uvést diváka hlouběji do světa. Některé události jsou jen načrtnuty. Vůbec by mi nevadilo, kdyby to táhlo ke 3 hodinám a mělo ještě líp vystavěný příběh, protože se nedá říct, že by napětí stoupalo spolu s tím, jak by se film chýlil ke konci a závěr by byl až k nesnesení. Spíše to má své momenty. Z látky šlo ale dostat mnohem víc, kord když tyhle motivy jsou tak atraktivní.
Pas
Pas
6 225 bodů
3
Hororová mozaika poskládaná dohromady z různých snímků. Od Čarodějek ze Salemu(1957) přes Hitchckockovy Ptáky(1963) až po Vymítače ďábla(1973). Říznutá dokumentárním stylem o životě a působení Eda a Lorraine Warrenových.Režisér James Wan s těmito prvky však pracuje volně a v zásadě docela zajímavým způsobem, jako totální vykrádačku bych to nedefinoval, jako inspiraci rozhodně ano.Rodina dálkového řidiče zakoupí od banky v odlehlé oblasti dům o jehož temné minulosti jim není nic známo a tak hned po příjezdu se začínají dít podivné věci a zlo začíná své rejdy. Obyvatelé domu se za chvíli zorientují , že se nejedná jen o meluzínu v komíně a paní domácí navštíví přednášku E+L Warrenových.Co se bude dít dál divák tuší ale rád se nechá překvapit...Na vcelku malé ploše jednoho domu rozehrává Wan docela zajímavou podívanou která je svým způsobem i docela uvěřitelná a postavy se nechovají jako naprostí idioti . Ráz i atmosféru 70. let minulého století neničí mobilní telefony ani internet a tak všichni zůčastnění musí makat na likvidaci démona takřikajích za své.Pokud připustíme, že jsou na tomto světě věci které jsme zatím nepoznali či nepochopili což nám film docela umně předkládá pak je to docela slušná zábava v klidu domova. Silnější hudební motiv by se jistě hodil jakož i lepší popis toho proč zrovna tento dům , za čtyři hvězdy na duchařinu docela koukatelné.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8
Nejděsivější horor, co jsem za posledních minimálně 10 let viděl! Jasně, že asi víc, než půlka byla přitažená za vlasy a vycucaná z prstu, ale i tak. Po dlouhý době jsem byl v kině na kvalitním hororu. Opravdu hodně strašidelná podívaná.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
4
Přeceněnej Wan. Jak já se na ten horor těšil a nakonec to je zklamání. Koukal jsem na nějaké ty negativní hodnocení a já se s tím hodnocením docela stotožňuju, páč jsem dostal film složenej asi z 10ti hororů. Neni tam nic nového a mě to připadalo jako horor, který prostě jen odkazuje na jiný horory. Když se to konečně rozjelo a já se dvakrát málem posral, byl konec. Byli tam 2 naprosto luxusní lekačky, ale to mi prostě nestačí, ještě když to totálně poserou Americkým happy endem, který si mohli odpustit. Proč ho tam sakra srali? Proč to nebylo ukončeno alespoň jako insidious nebo Saw? Nic prostě neskončilo úplně dobře a najednou udělá Wan tohle. Možná jsem čekal něco víc než okopírovaný film s pár lekačkama. Moje chyba. 65%
FlyWater
FlyWater
4 528 bodů
10
Konečně horor , u kterého nechybělo moc a pokálel bych se strachy. Nečekejte žádný zbytečné nudný úvod. Už od prvních momentů tu je ta pravá atmosféra, která se ještě více stupňuje. Tolik nepředvidatelných a skvělých lekaček ! Kvaltika ! Díky tomuto filmu mám averzi k určitým věcem v realitě. Například skříně či věšení prádla. James Wan předvedl skvělou práci. To se dá říct i o hercích. Hlavně skvělá Vera Farmiga. Pro mě zatím nejlepší horor ( s Ženou v černém ). Teď sebrat odvahu na druhý díl. Což bude trošku oříšek. Jen po zhlídnutí trailerů se bojím jako malej fakan. Myslím si, že u 2 se povede i to pokálení.
Floridsky
4 376 bodů
8
Jeden z nejlepších hororů, které znám.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
9
Úžasné, jak po příběhové stránce, tak i po hororové stránce. Sice si nemyslím, že se to doopravdy stalo, ale určitě jeden z nejlepších hororů, který jsem viděl. Nejvíc se mi stejně líbilo, jak si ten "démon" s těma lidma hrál :) ---> Pokud se nemáte na co večer kouknout a chcete se trochu vylekat ---> vřele doporučuji.
kery-
kery-
3 671 bodů
6
Kombinace úplně všech hororových klasik, na které si jen člověk vzpomene.. Ale já jsem teda čekal víc..mnohem víc..
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
10
Hororů podobných tomuto je v poslední době nespočet, ale co naplat, když se kormidla ujme James Wan. Dokázal z neoriginálního námětu udělat mega podívanou. Vzal to hned zostra. Jsem rád, že tam nejdříve nebylo 40 minut nudy a připravování na nějakou akci. Wan to škvařil už od první minuty. Od prvního okamžiku posrán až za ušima. Po dokončení filmu jsem měl na sobě už asi 12-té trenýrky. Neusnu asi týden, díky moc. 100%!