82%

Komentáře a recenze 80

saboter
saboter
3 564 bodů
10
Skvěle povedená duchařina se skvělým obsazením.Film navíc pto člověka který miluje horory je spřekvapením jeden z(ale spoň pro mě) skvělý protože jde o duchařinu podle staré školy a umí vyděsit i po několikaté i kvůly parádní hudbě zkrátka jeden z nejlepších hororů poslední doby.
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
8
když jsme s kolegou rannveigem vyšli z biografu, říkaly jsme si že tomu dáme 4 hvězdičky, ale řekly jsme si, proč vlastně? co tomu chybělo? splňovalo to vše, co každý dobrý horor má mít. skvělou atmosféru, vcelku originální nápad, skvělou hudbu, vynikající kameru, prvotřídní herecké výkony, byl v tom kus reality i pár komických scének. bylo to starosvětcké a zároveň moderní s dojemným finále a kusem obrovského tajmeství a navíc to ani nepotřebovalo být ve 3D. a to ani nepočítám ty čtyři scény, které by si zasloužily zápis do knihy nejlepších hororových lekaček historie. ano, conjuring mě skutečně vyděsil a ještě víc překvapil. těch pět hvězd si zkrátka zaslouží.
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
10
Wan je prostě jinde.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
9.5
Propracované až do úplně sebemenšího detailu. Bomba!
PeterFRiusJilek
PeterFRiusJilek
2 462 bodů
6
Priemerný exorcistický horor s prehnaným katolíckym odkazom. Vynikajúca kamera recyklujúca techniku sedemdesiatych rokov.
harry456
harry456
2 437 bodů
10
Pro mě horor roku společně s ,,Mama,, (lepší jsem letos neviděl). Vše co jsem očekával bylo splněno. James Wan natočil další skvělý kousek a to že tam dosadil Patricka Wilsona udělal jen dobře... Děj byl dobře vymyšlen i dobře zpracován a zahrán. Hodně scén při kterých běhal mráz po zádech bylo, takže spokojenost. Paráda!!!!!
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
8
Herecké obsazení je do jednoho výtečné.Film chytře buduje atmosféru ale sráží to přemíra lekaček.Scénář nenabídne nic nového .V zajetí démonů je v jádru fajn horor na který si ale za pár desítek let nikdo nevzpomene.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
V zajetí démonů je klasická, a z celé franšízy zřejmě nejpovedenější duchařina, která rozhodně nenechá žádného diváka v klidu. Těžištěm snímku není příběh a ani na si to nehraje, těžištěm je totiž pečlivě budované prostředí strachu a také precizně vytvořené a připravené lekačky. Diváka zároveň zajímá, jak to celé dopadne, a přestože se nějaká hlubší pointa neobjeví, ke škodě to není, film totiž funguje jako těžká hororová žánrovka. V zajetí démonů je snímek, který stojí za zhlédnutí každému, kdo se chce aspoň chvíli bát nebo hledá pohodový, nenáročný snímek na zhlédnutí s přáteli v nočních hodinách.
6thSun
1 153 bodů
9
Oba díly Insidious pro mě byly víc komedií než hororem, o to větší překvapením se pro mě stal tento Wanův kousek, jenž je dost možná nejlepším žánrovým počinem roku.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
10
Byl jsem tímto filmem upranýřován do domu posedlého ďáblem, signum diabolicum vyvěralo z každé zdi dechem zkaženého masa. Chlad obestíral moje tělo rozpumpované do té doby radostným životem. Strach vibroval v každém kousku mé nicotnosti a doufal v boží zázrak. Mé modlitby byly směřovány ke svatému Michaelovi doufaje v jeho pomoc a ochranu. Mával jsem krucifixem, kropil démona svěcenou vodou i odříkal exorcistickou modlitbu Crux sancta sit mihi lux / Non draco sit mihi dux. Vade retro satana / Nunquam suade mihi vana. Sunt mala quae libas / Ipse venena bibas. (Svatý kříž ať je mi světlem / a drak ať není mým vůdcem. Odstup, Satane, / nepokoušej mne marnostmi. To, co nabízíš, je zlé / sám vypij svého jedu.). Teď únavou klesl já v zem, nabíraje dalších sil neb v zajetí démonů jsem a rád bych ještě chvíli žil. Amen.