68%

Komentáře a recenze 83

Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
9
Tentokrát půjdu s chutí proti proudu. Druhý Thor je totiž v mnoha ohledech výbornou ukázkou toho, jak by to v marvelovkách mohlo (a mělo) fungovat. V prvé řadě se konečně dostavuje nejistota, zda se všechny postavy dožijí závěrečných titulků. S tím souvisí temnější atmosféra, která se však k mému překvapení dokonale skloubila s větší nadsázkou. Některé "vrstvené" scény vypadají jak z nějaké opravdu dobré klasické komedie (a přitom neruší). Pokud byla jednička solidně odvedeným komiksovým odpichem k velkolepé týmovce, dvojka už je suverénním sólistou, který neslouží jen celku, ale současně mu dokáže být inspirací. Teď jen doufat, že si druhý Captain America povede stejně dobře.
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Kluci od Marvelu opět nezklamali. První díl (5*) byl spíše úvod do Thorova světa a představení postav, takže jsem se bál, že to bude jen akční blbina, která se veze po slávě mladšího brášky, ale opak je pravdou. Nelituju toho, že jsem viděl 2D s titulky, člověk si krásně užije rychlé akce a nemusí přiblble mžourat do brejlí a hledat na plátně létající kladivo:) Prostě pokoukání od začátku do konce, konec jsem sice čekal trošku víc Avengerovskej, ale vtípky a hlášky snad všech hlavních hrdinů to zachránily na plný čáře (dvouvteřinovej Captain Amerika je luxusní:-) ). Sympaťák Loki nezklamal. PS: Za fakt nečekaný dva twisty na konci bych dal šestou star :-)
avenis
avenis
8 196 bodů
8
Elfové v trochu jiné podobě, než jsme zvyklí z Tolkienových příběhů, neporazitelní Asgarďané v čele s Thorem, záludný Loki, který navzdory své potměšilosti vzbuzuje sympatie, křehká půvabná Jane, ... a poutavé pokračování Thorovy linie. Aether, jeden z kamenů nekonečna, který není kámen. Já jsem spokojená. (14.12.2021)
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8
Lord of the ring meets Star Wars. Pohodová Asgardská Marvelovka, která se sice hodně liší od jedničky příběhem, ale nikoliv kvalitou, ta je srovnatelná. Natálka je pořád neskutečná krasavice. A Idris Elba zaválel, jako nikdy, moje nová oblíbená postava.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
10
Film by se dal rozdělit na dvě části. Na tu, která se odehrává v Asgardu a na jiných planetách a na tu, která se odehrává na zemi. Asgartská část je temnější, bere se víc vážně a samozřejmě je tam hromada efektů aby to vypadalo draze. Funguje to skvěle a vypadá to krásně, ale stejně mě víc zaujala ta linka na zemi, která je braná spíše jako komedie, než vážný film. Konečně se do filmu vměstnala i část kvalitní komedie a některé vtipy a situace jsou vážně skvělý. Největší výbuch v kině nastal u Lokiho Kapitána Ameriky. Jak tohle někoho napadlo :D Příběh je skvěle vygradovanej a ubíhá svižně, takže se ani chvíli nenudíte, k tomu hromada úžasných postav a herců. Film se zvedá s každým objevením Lokiho na scéně, v jedničce mi sympatickej nepřišel a nechápal jsem jak z něj můžou bejt všichni tak udělaný, ale ve dvojce Loki prostě válí. Jeho komentování letu nebo vlastně každá věta, kterou řekne je boží. Myslel jsem že film budu hodnotit 4* protože se tam objeví pár Americkejch klišé, ale 4* jsem hodnotil jedničku, která byla o hodně horší, takže zvedám na 5* a to taky díky úžasnýmu koncovýmu zvratu, kterej nečekal snad nikdo. Já se skvěle bavil a jsem nadmíru spokojen. 90% Momo nemůže hejtit lidi v kině, tak vyhejtila alespoň mě v komentu, jsem poctěn :D Divný že tě nudil Thor, ale u nudný chujoviny jako je Pain and gain si se bavila :P
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Tyjo když ta Natalie je fakt kočka, taková přirozená :-). Takže k filmu. Začátek se trochu táhne, přišlo mi to trošku jako opětný seznamování postav, což se dalo podle mýho pro osvěžení paměti prvního dílu a Avengers zkrátit. Ale přece jenom se kladivář rozjel a po úvodních roztahaných řečech (zhruba 20 minut) už nudu nedopustil. Efekty tradičně vzhledem k rozpočtu perfektní. Asgard je pastva pro oči, Loki opět super. Nevim co víc dodat. Prostě blockbuster kterýmu nic nechybí...
cjmafia
4 387 bodů
10
První Thor byl pro mě obrovským překvapením a ze všech Avengerů jsem si ho oblíbil nejvíc. Druhý díl je opět skvělý, svět Asgardu je prostě pastva pro oči a tak trošku připomíná středozem. Akci střídá vtip, ale najdou se i smutnější okamžiky na které u marvelu nejsme moc zvyklý. A myslím si, že je škoda, že Marvel nedokáže být temný ještě více podle mého by mu to prospělo. Největším hláškařem je určitě Loki a zároveň i nejlepší postavou filmu. Osobně jsem ho neměl rád až do teď, je opravdu skvělý. Fanoušky Doctora potěší Christopher Eccleston kterému role záporaka opravdu sedla. Sice dávám pět hvězd, ale je to spíš 4,5. Pár bodů musím strhnout za přechody z vážnějších událostí na vtipné a za trošku vlažnější finále. 8,5/10 - 25.11 - Kino
Floridsky
4 376 bodů
0
O hoooodně slabší než jednička. Děj snímku je hrozný - nuda, nevýrazná akce a špatný záporák. K tomu trapný humor a otravná Portmanka. Zde pochválím jen skvělý výkon Toma Hiddlestona coby lstivého Lokiho.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
8
Tak tenhle díl se mi líbil mnohem víc než nemastná neslaná jednička. Zejména poté, kdy unavení komparzisté odhodili meče (přiznejme si, že tyhle středověké výdobytky působí v kontextu příběhu dost směšně) a chopili se pořádně nabušených zbraní. Temní elfové jsou důstojným protivníkem, kterého se je třeba obávat, a zničení vesmíru je pro obě strany konečně tím uvěřitelným impulsem k rozpoutání pořádné akce. Přetavení nezáživné starobylé fantasy v nadupané sci-fi tomuhle příběhu jednoznačně svědčí, stejně jako absence rozvleklého úvodu - tentokrát se jde rovnou na věc. I postavy jsou mnohem lépe napsané - pravda, ještě pořád bych uvítala víc prostoru pro Thorovu partu a Heimdalla a sám Thor je pořád tím sterilně kladným hrdinou, profesor Selvig směšnou figurkou a Odin mocným, leč trochu zabedněným panovníkem, ale z Jane se nám pod vlivem tajemné látky vyloupla docela fajn ženská hrdinka, z královny Friggy je skutečná Amazonka a Loki hláškuje, kudy chodí, a navíc diváka až do poslední chvíle drží v napětí, jaké pohnutky u něj nakonec převládnou. Kontrast digitálního prostředí a reálného Londýna sice při každé změně scény poněkud zarazí, ale přesto se na tohle dílko moc pěkně kouká. Spokojenost.
Petrson
Petrson
4 166 bodů