67%

Komentáře a recenze 85

avenis
avenis
8 214 bodů
3
"Fimů se Spíďou není nikdy moc..." si asi řekl Marc Webb a udělal si další odnož této marvelovky. Už se v těch všech variacích na Spider-mana přestávám orientovat. Ale opakování je matkou moudrosti, tak s každým dalším filmem bude naše teen generace o něco moudřejší,... asi... Přišla jsem, viděla jsem, zapomněla jsem. (12.9.2021)
kedl
kedl
6 380 bodů
6
Ač je Emma Stone moje oblíbená herečka a Andrew Garfield je sympatičtejší než Meguire, musím se přiklonit k názoru další zbytečnosti, která sosá z lidí jenom prachy!!
Standa.
Standa.
6 180 bodů
5.5
Spiderman "jednička", něco málo z Hulka a vida, máme úplně nový celovečerní film. Tím určitě nechci říkat, že byl film úplný propadák, ale za 175,- to určitě nestálo. Trošku slabší průměr. Viděno ve 3D.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
6
Začátek je svižnější než u prvních Spider manů, ale to je jediný větší pozitivum. Jinak se to dá brát jen jako Spider Man pro děti do 15 let. Typicky úžasnej Spider man se vším co maj děcka rádi. Skate, drsnej účes a ještě by mohl mít plakát Biebra v pokojíčku a bylo by to ideální. No ale zpátky k filmu. Záporák není špatnej a koukat se na to dalo. Emma hraje skvěle a konec nebyl nejhorší. Žádný zklamání, ale rozhodně to mohlo bejt lepší. 60%
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
6
parádní zpracování spidermana.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
5
Kdybych neznal nedávno natočenou sérii, dal bych sotva 60% a to jsem dal. Jinak je pro mne záhadou, proč tento film vznikl, když jasně lepší zpracování s Tobeym Maguirem, Willemem Dafoem, Kirsten Dunstovou a Jamesem Francem je sotva deset let na světě. Chci si někde najít, proč se to vlastně natáčelo. Děláme to všechno jen pro peníze, jak říkaval Frank Zappa? Kdybych měl filmy porovnat, asi bych dal o něco méně %, než jsem dal i kvůli lehkým nelogičnostem. Zásadní otázka je PROČ to někdo přetočil.
Žralok
Žralok
4 087 bodů
8
Upřímně řečeno jsem tomu filmu nevěřil. Přišlo mi že restart přišel příliš brzo po uzavření Raimiho trilogie. Na fotkách ani v traileru se mi vůbec nelíbil představitel Petera Parkera a už vůbec ne Lizzard v ještěří podobě. Pak to vyšlo na DVD a já si to ze zvědavosti pustil. Světe div se. Ono to nebylo tak špatný. Ono to nebylo vůbec špatný. Naopak to dost dobře obstojí při porovnání s prvním filmem starý série. Kterou mám rád. Místy bych řekl že je to možná i na stejnej úrovni. Pro mě to bylo velice milý překvapení. Jediný co mi vadilo bylo, že počítačová animace byla místy možná moc umělá. Jinak já se těším na daší díl. Ten film mě přesvědčil že neni zbytečnej jak jsem si původně myslel a můžu jenom vřele doporučit.
10
BOMBA. Amazing Spider-man je doopravdy amazing. Sorry Tobey ale tenhle kluk tě přejel jak parní válec. Po Batmanovi druhý nejlepší komiksák. Bál jsem se tohohle pokusu o oživení, už trochu okoukaného hrdiny ale stejně jako v případě Nolanova Batmana to funguje. Je to syrovější, upřímější, stylovější... hm, no prostě BOMBA.
FilipusMuff
FilipusMuff
4 015 bodů
7
Po třicatý už zase ten samej příběh odznova... Zlatý DC, kde když restartujou svoje hrdiny tak jim dávaj pokaždý jinou story.. Ale tady se nezměnilo vubec nic.. - maximálně tak herci a jméno záporáka, ale šablona je furt stejná.. Kdybych měl ale srovnávat tohle a film z roku 2002, tak by u mě rozhodně vyhrálo tohle a ne kvuli dobově lepšim efektům, ale kvuli celkově lepší atmosféře která je u SM z 2002 až moc světlá..
saboter
saboter
3 564 bodů