Komentáře a recenze 85

7
Extra drahé, ultra nudné, vizuálně výborné a nekonečně dlouhé. Raimiho éra je komiksák jako víno. Webbovka je popcorňák roku.
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
6
když tohle srovnám s prvním raimiho filmem, tak mi, bohužel, jako vítěz vyjde nová, amazing, reimaginace. jde totiž o mnohem ucelenější film než byl raimiho spidey. netlačí totiž až tolik na pilu, dokáže se odlehčít tam kde to nejvíc potřebuje, a dokáže si dělat srandu i sám ze sebe. narozdíl od zpracování z roku 2002. romantická linka funguje skvěle, a přiznejme si, emma stone je jako spider-manova láska mnohem věrohodnější než tuctová kirsten dunst (a i když jsem teplej jak radiátor v zimě, tak i mnohem hezčí). a taky hlavně tolik neječí. co se akčních scén týče, tak ty jsou na solidní úrovni, i když by samozřejmě mohli být mnohem lepší. to že tento snímek vůbec funguje je, dle mého, především zásluha marca webba, který již svoji prvotinou 500 dní se summer, dokázal, že je boží režisér. soufám proto, že se ujme i obou pokračování. P.S. Hudba je velmi povedená, chválím.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
8
Raimi je král. Raimiho trilogie v porovnání s tímto dílem byla jako malá bezvýznamná tečka, nicméně se Marvel hold rozhold udělat Spider-Mana přímo podle komiksové podoby a do jistých měr se tomu Raimimu docela podobal. Sheena mi bylo fakt líto, když ho zabili! Já si tak v podstatě myslím, že i když byl scénář trochu děraví, tak můj superhrdina z mládí se pro mne opravdu docela vybarvil. Byl jsem docela spokojen s některými prvky filmu a hlavně mě potěšilo to, co Spidey také umí - vtipkovat. Scéna se zlodějem aut mě do teď dostává. V Raimiho trilogii to bylo také, zde byl také problém, že to vtipkování zde bylo pouze jednou, možná o trochu víc. Emma mě připadala v oné roli trochu v jinačím světle než v niných filmech. Dalo by se říci, že mě nový Spider-Man nezklamal, ale už to nikdy nebude jako dřív.
roque
roque
2 923 bodů
9.5
Přetočení základního námětu Spidermana. Musím říci, že je o mnoho zdařilejší, než ten původní.
  • Andrew Garfield
  • modernější pojetí
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
7
Nový restart Spider-mana není špatný, ale zdaleka nedosahuje kvalit zpracování předchozí trilogie od pana Sama Raimiho. Skoro celý film jsem si musel zvykat na koktavého Andrew Garfield. Uvidíme, kam další díly posunou tohoto super hrdinu.
2 487 bodů
9
9/10
farb
farb
2 064 bodů
4
Jako kdybych znovu slyšel dobře známou historku, vyprávěnou někým jiným, trochu odlišně a bohužel i mnohem hůř. Amazing Spider- Man je nudný a nesourodý film. A není to jen vina mizerného záporáka, protože i ten humor, romantika a pavoučí/ hrdinské trable působili v Raimiho režii mnhohem lépe/sympatičtěji a "uvěřitelněji". A ani film jako takový nenabízí nic, co by stálo za zapamatování - ať už nějaký akční WoW moment, či romantickou scénu á la polibek v dešti. Zkrátka zbytečný pavoučí reboot, který nesahá původnímu originu z roku 2002 ani po kolena (a s fenomenální dvojku se nemůže měřit už vůbec).
karlik4801
1 942 bodů
10
Tak určitě lepší film než Raimiho. Je to totiž více komiks než pouhý film. Bohužel to posraný studio zakázalo Webbovi využít tolik záběrů, že ten film pro hodně lidí podělalo. Je pravda že Lizard mohl být propracovanější, protože vypadal jak zelená slizká opice, ale to je pro mě jako fanouška komiksu detail. A konečně...Emma Stone, Gwen Stacy má být pěkná holka a to se Emičce povedlo, na rozdíl od Kirsten Dunst, protože Mary Jane má být taky kočka, to se Samovi moc nepovedlo.
Arnarmo
Arnarmo
1 720 bodů
7.5
Nové je vždycky lepší. Nebo snad ne? U nového pavoučího muže se to říci nedá, ale rozhodně se nejedná o žádný propadák. Stejné prvky a situace jako ve staré jedinče, takže to trochu může zkazit finální dojem. Garfield je ale legrační a hrát umí. Vizuální stránka je skvělá.
psico
psico
1 671 bodů
7
Ale jo, restart se celkem povedl a přinesl zase něco nového nicméně žádná hitparáda to nebyla. Tenhle Parker aspoň něco v hlavě má a taky tu hlavu čas od času použil. Ale marvel žádné velké eso z ruky nevytáhl. Btw nejlepší scéna byla se Stanem Leem :D