Komentáře a recenze 85

5.5
Myslím, že tento díl Spide-Mana "pokazil" pověst původní série
Kick077
Kick077
596 bodů
8
Zlepšení oproti jedničce je znát nejvíc na kvalitě obrazu a pár dalších detailech co byly lepší v samotném filmu, ale jinak to nic moc lepšího ani novýho nepřineslo. Jde v podstatě o ten stejný zaklad (téma) příběhu jako u první 1, akorát se změnil styl, samotný průběh v pár detailech a herci, prostě aby to nebylo uplně to samí. Jenomže některý části mi přišli dost zdlouhavý a jiný zase až moc přeskákaný. Celkově tam bylo moc zbytečnejch prostojů na úkor skoků dějový linie. Zdá se jako by byl film původně zamýšlen na delší čas a postupně se prostě dost scén vystříhalo a už se tomu ne uplně zadařilo vyrovnat ten zbytek. A ještě se moc nepoved českej dabing, hlasy mi tam moc neseděly, zvlášť u Petera, ale to je už spíš takovej detail na okraj.
Bad
Bad
464 bodů
8
Reboot spider-man určitě potřeboval a přišel s odlišnými dojmy. Film se teď víc specializuje na rodiče Petera a na záhady Oscorpu. Tento díl můžu nazvat klidně moderním spider-manem. Pro fanoušky to může být zklamání, nováčky to mile potěší. Andrew Garfield úplně nesplňoval vše a kdybych nevěděl, co je to za film, neřekl bych, že je to spider-man. Mínus všech dílů spider-mana je ta láska, která u spider-mana bude asi pořád. Tenhle díl se tomu chtěl vyhnout, ale z některých takových scének se mi chce zvrace. Všem se ale bude líbit povedená akce, která u spider-mana musí vždycky být úžasná a tento díl to splňoval na jedničku. Záporák aka Lizard je hnusnej a nejde o nikoho speciálního. Konec scénárista asi nedomyslel, protože nedává smysl. V celku to všechno jde přežít a k odpočinku výborná volba.
mil0
mil0
439 bodů
8
Amazing Spider-Man je zábavný a svěží reboot slavného komiksového hrdiny. Andrew Garfield perfektní jako Peter Parker a Emma Stone je atraktivní a inteligentní jako Gwen Stacy. Film má poutavý příběh a akční scény. Je to film pro fanoušky i nováčky.
  • Garfield a Stone mají skvělou chemii
  • Film je věrný komiksu a respektuje jeho ducha
  • Film má dobrý smysl pro humor a emoce
  • Film má zajímavého záporáka v podobě Ještěra
  • Film je trochu klišé
  • Film se snaží být podobný předchozí trilogii
  • Film má několik logických děr a nedořešených zápletek
kurcova-simona
kurcova-simona
419 bodů
6.5
Webb rozhodně potvrzuje svoje kvality hlavně ve výběru a vedení herců, v čemž rozhodně trumfuje Raimiho. Jinak těžko tyhle filmy srovnávat, ani jednomu nelze upřít zjevné kvality. Hlavní rozdíl je ale v budování atmosféry a stylu vyprávění režisérů. Webb se snaží k látce přistupovat realisticky a spíše prodává film jako "rodinné-romantické" drama, na rozdíl od Raimiho, ten nám servíruje pořádnou komiksárnu. I když nemám k filmu žádné výhrady a líbil se mi, nemůžu se zbavit pocitu zbytečnosti.
kapi128
318 bodů
8
Musim rict,ze tento dil pro me byl nejzajimavejsi a pro me urcite nejlepsi,az samotneho me to prekvapilo,jak sem se zapodival do spidera
Heart
175 bodů
7
Webb rozhodně potvrzuje svoje kvality hlavně ve výběru a vedení herců, v čemž rozhodně trumfuje Raimiho. Jinak těžko tyhle filmy srovnávat, ani jednomu nelze upřít zjevné kvality. Hlavní rozdíl je ale v budování atmosféry a stylu vyprávění režisérů. Webb se snaží k látce přistupovat realisticky a spíše prodává film jako "rodinné-romantické" drama, na rozdíl od Raimiho, ten nám servíruje pořádnou komiksárnu.
Vitouch
165 bodů
9.5