67%

Komentáře a recenze 85

jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
8
Podíval jsem se po letech znovu na tak neoblíbený a nepolíbený příběh Petera Parkera v podání A. Garfielda a zpětně jsem zjistil, že to vůbec není tak špatný film, jak jsem si dřív vykládal. Jedná se o solidní komiksovou záležitost, která je možná svou věrností ke komiksu v top 3 filmech o superhrdinech. Jestli je to ale správně, to už je věc druhá. Chybí tomu nějaký osobnější vztah a postavy nejsou rozebrané tak dobře, jako například u předchůdce Raimiho. Přesto vidím, že Garfield si to fakt užívá a ví, jak důležitá role mu přistála. E. Stone klasicky skvělá a to je vlastně asi tak vše. Zbytek castu dost průměrný a zachraňuje to fakt zaplacený film s opravdu provedenou akrobacií, cgi a nočního New Yorku. /67%/
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
8
S tímto filmem je to trochu těžší.Z pohledu akční stránky je to opravdu slabší než Raimiho trilogie,ale pokud jde o poznání postavy a inspirace komiksem tak výtězí na plné čáře.Film se mi líbil ale nečekejte od toho akční nářez.Spíš teenagerovské drama.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
9
Ty to zpátky do minulosti filmy nemám v oblibě ale rozhodně to mu výměna hercu prospěla jinak je to hezky provedené i efekty dobré takže to to ohlednutí se povedlo ale uvidíme k čemu to povede.
Nevka
Nevka
1 503 bodů
8
Svižný, efektivní, sympatický a nadupaný. Všechna tahle slova podle mě charakterizují nového Spider-Mana. Nikdy jsem nebyl milovníkem filmů se Spider-Manem, ale Marc Webb spolu s Andrew Garfieldem, mě přesvědčili, že si Spider-Man na filmovém plátně zaslouží ještě šanci. Herecké výkony byly v pohodě. Konečně mi herec Spider-Mana nepřišel jako totální trotl. Svižná akce doprovázená efekty, a skvělou hudbou fungovala dobře, a nový Spider-Manův oblek měl konečně styl. Záporák byl v rámci komiksových možností. Nebyl tak dobrý, jako u Marvelovských bijáků, ale dal se. Scéna, kde měl opět cameo Stan Lee byla luxusní :)
krakenvalo
krakenvalo
1 452 bodů
7
No o nočim a to chu robit trilogiu 20bodou o nočom !!
jvempire
jvempire
1 208 bodů
8
Lepší adaptace komiksu než předcházející trilogie. Spider-man lépe odpovýdá své předloze. Zařazení Gwen je také velice příjemná změna.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
7.5
Příběh, který asi nemá cenu představovat neb ho většina z nás již dopodrobna zná. Film z větší části založen na vizuálních efektech, které se nás snaží lapit do svých pavoučích sítích. Spider-Manovi se nedá vcelku nic vytknout, ale budu rád, když se z vln neznáma vynoří nový comicsový hrdina s příběhem neohraným.
Yancl
Yancl
1 020 bodů
8
Pokud bych hledal slovo, které by charakterizovalo nového Spidyho, volil bych "MODERNÍ" ... Přesně takhle se mi jevil Peter Parker v novém kabátu - uvolněnější a v jistém ohledu i střelenější. Film je to našlapaný, aby také ne - za 150 miliónů dolarů. Audiovizuálně není co vytknout, každý obrázek vypadá téměř dokonale a ozvučeno taktéž na výbornou. Dvojice hlavních herců na mě působila velmi sympaticky, i to jejich romantické tokání přineslo ovoce. V celkovém souhrnu jsem spokojen, u filmu jsem se náramně bavil, i když se jedná o naprosto stejný příběh jako u prvního Spidera. Také se mi zdálo, že ve druhé polovině Spider-Man kapánek pokulhával díky scénáři. A také mi vadily nelogické chyby typu 'ten se objevil na tom správném místě zrovna v tu pravou dobu' ...
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
6.5
Na první pohled tento film vypadá lepší, modernější než původní Spiderman. Ovšem stále je to podle mého jeden z nejhorších hrdinů a Marvelu. Krom příšerného oblečku (i když bylo vidět, že se tvůrci snažili), byly trochu šílené i stále se opakující snímky na vyhledávání na internetu, které je poslední dobou tak "oblíbené"...
  • modernější zpracování
  • moc hezké propojení (jako vždy) s dalšími z Marvelu
  • Spiderman jako takový
  • hrozný obleček
Pavliss
Pavliss
897 bodů
6
Délka: 136 min, | Žánry: akční, dobrodružný, sci-fi, | Předloha: Komiks Spider-Man, | Námět: James Vanderbilt, | Scénář: James Vanderbilt, Alvin Sargent, Steve Kloves, | Režie: Marc Webb, | Produce: Laura Ziskin, Avi Arad, Matt Tolmach, | Hudba: James Horner, | Kamera: John Schwartzman, | Střih: Alan Edward Bell, Pietro Scalia, | Produkční společnosti: Columbia Pictures, Marvel Enterprises, | Distribuce: Sony Pictures, | Rozpočet: 230 milionů $, | Tržby: 757,9 milionů $, | Děj: Příběh. Newyorský středoškolský student Peter Parker nepatří ke školním oblíbencům. Když najde tajemný kufřík se spisy svých rodičů, kteří před lety zemřeli při pádu letadla, neví, co si o tom má myslet. Ve starých novinách také najde článek, kde se píše o jeho otci Richardovi.
  • Emma Stone
  • Andrew Garfield
  • Humor