Sherlock

90%

Komentáře a recenze 48

47 099 bodů
7.5
Kolem tohoto seriálu je obrovský Hype a tak jsem byl docela zvědavý jak kvalitní opravdu seriál je. Nakonec jsem docela zklamaný. Hold jsem zvyklý na klasiku - tedy Sherlocka ve své době a né se současnosti. Navíc mi moc nesedl hlavní představitel Sherlocka. Nic proti Cumberbatchovi,ale není mi jako herec moc sympatický.
Psisko59
Psisko59
32 837 bodů
9.5
Seriál s odvážně novodobými reáliemi se prosadil spádem jednotlivých epizod, které popírají veškerá, i ta nejuznávanější předchozí filmová zpracování, aniž by se vůči nim vymezovala, a především výraznou ústřední dvojicí Holmes-Watson v podání B.Cumberbatcha a M.Freemana; jsou osobití, zábavní a srozumitelní i publiku narozenému v 21. století. Epizody mají spád a gradaci - podrobnosti pečlivě vypořádal ve své vyčerpávající recenzi "farb".
22 388 bodů
6
Až všichni vystydnou, uvidí, že to je přinejlepším ok.
kunafix
kunafix
20 042 bodů
8
No, tak tohle se mi možná líbilo víc, než filmová pecka od Guye Ritchieho. A to hlavně kvůli propracovanosti případů a zasazení do současnosti. Nechybí tomu jak vtip, tak důvtip. Postavy jsou silně sympatické a modeluje se nám to do budoucna opravdu znamenitě. Někdy je Sherlock až přehnaně moc chytrej, ale to tak asi musí být, aby to diváka dokázalo ohromit. Ale parádní je to, že k tomu není potřeba hromada akce, jak je tomu u zmiňované celovečerní filmové verze. Těším se na další pokračování... Tři jsou totiž málo... A další nášup třech dílů jenom potvrzuje moje předchozí názhory. Rozhodně je to nejlepší série týkající se tohoto über-detektiva. Opět je ale přehnaná ta dedukce a všimnutí si sebemenších detailů ve zlomku vteřiny. Jenom kvuli tomu uvažuju, že snížím hodnocení na 4, ale to je mi zase líto. Su zvědavej, jak se to vyvine v dalším pokračování... Ani další tři díly nejsou žádným zklamáním. Vysvětlení Sherlockovy smrti z předchozí série mě sice nějak extra nenadchlo, ale zase to mělo jiny silny stránky. K těm patří hlavně hlavní padouch Magnussen. Trošku slabší byl svatební díl, ale to jenom zdánlivě, protože rozuzlení stálo za to. I když se jedná o hodně kvalitní a zábavnej seriál, už mě přešlo to prvotní nadšení a snižuju na 4. Né že by klesla kvalita, ale spíš to nadšení...
10
Dost netradiční zpracování příběhů Doylova slavného hrdiny, aneb jak by to vypadalo, kdyby Holmes řádil v 21. století...Pilot byl rozhodně víc než fain, a tak dám celé sérii určitě šanci (ani o dost slabší druhý díl mě zatím neodradil) Btw pochvala pro casting, protože mezi SH a Watsonem to tady jiskří stejně tak jako v nedávném Ritchieho kinohitu..__3. díl je geniální. A já Sherlockovi musím vpálit i tu pátou hvězdičku...9/10
Fingon
16 886 bodů
8
První epizoda, Studie v růžové, skvělá, zábavná, svižná. Druhá epizoda o slepém bankéři se mi už líbila méně... ve třetí snad už vystoupí i Moriarty:)
ZkuKol
12 290 bodů
8
Sherlock je teď v kurzu a tak jsme se dočkali popcornu od Ritchieho a směsi britského sitcomu a moderní CSI od BBC. Nepovyšoval bych jednu nad druhou, jde o různé žánry a obě baví zhruba stejně. Ustřední dvojce je zde velmi dobře vybraná a dialogy jsou hnacím motorem filmu. Neznamená to ovšem, že by detektivní část nudila, naopak velmi chytře nutí diváka hrát stejnou hru jako hrdinové, ovšem s méně kartami. Hudba i kamera splňují současný britský standard, jak kvalitou, tak stylem a svižné vyprávění vás přesvědčí, že tempo umírajících se u seriálů používá jen u nás. Nezbývá, než doufat, že se brzo dočkáme dalších epizod, nemusí jich být mnoho, hlavně když si podrží úroveň... 80%
9 986 bodů
9
S1: Skvělá idea, skvělé obsazení, vizuál a přechody scén. Výborná ukázka, že Britové umí odpovídat Americe velmi tvrdě. S2: Možná ještě lepší, než původní. Finále správně osudové a vypointované. S3: Bohužel, po druhém díle vzdávám. Jako by tvůrci zapomněli, co dělá Sherlocka Sherlockem, případy navíc neumí zaujmout a držet tempo. Je mi líto, že zrovna tento seriál si mě neudržel, hodně bych chtěl opak.
M3lios
M3lios
9 141 bodů
10
Niekedy je skrátka jednoduchšie zmeniť na knižnej predlohe úplne všetko, aby ste zaujali nových a mladých divákov. No nie vždy sa to podarí. A tu to vyšlo viac než dobre...
Standa.
Standa.
6 180 bodů
9
Co vznikne, když se spojí genialita a bezemočnost Sheldona Coopera, arogance a instinkt Gregoryho House, smysl pro detail a neukojitelné (vražedné) tempo Dextera Morgana, který zrovna nemá potřebu zabíjet? Ano, Sherlock Holmes.
  • mimořádně skvělí Benedict Cumberbatch
  • zpracování