Sherlock

90%

Komentáře a recenze 41

Floridsky
4 376 bodů
10
Sherlock Holmes v 21. století. Úžasné pojetí, jsem rád, že se to neodehrává v minulosti, protože si zde můžeme prohlédnout obraz Sherlocka, který své dedukční schopnosti používá v době počítačů, mobilů a všech možných elektronických udělátek. Také jsem rád obsazení hlavních postav těmito herci - jedni z mých nejoblíbenějších. Steven Moffat prostě zase udělal grandiózní seriál.
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
9
Tomuhle Sherlockovi jsem se tak trochu vyhybala, protoze ho ztvarnil mne nesympaticky Cumberbatch, ale touhle roli si mne ziskal. Nutno take zminit skveleho Freemana. Moderni pojeti je prijemnym zpestrenim. Proste tezce navykova zalezitost.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
8
Je to až s podivem, jak moc průměrný divák miluje všemožné sociopaty - Sheldona Coopera, Spocka, Severuse Snapea, detektiva Monka, dr. House a nejnověji i... Sherlocka Holmese. Cumberbatch je v téhle roli dobrý a lidský Martin Freeman coby Bilbo dr. Watson Pytlík jeho postavu perfektně vyvažuje. Pravda, mnohé díly jsou až neuvěřitelně překombinované a když člověk viděl jeden, jako by viděl všechny, ale přesto hodnotím kladně.
bidlobox
3 802 bodů
9
Seriál mi velmi příjemně překvapil. Sherlock Holmes posílající esemesky a John Watson jako blogger, to ještě na obrazovkách televizní ani plátnech kin nebylo. A to nemluvím o dalších prvcích modernizace. Jen si říkám, co asi přijde, až některý z protagonistů narazí ve studovně na spisy sira Arthura Conana Doylea a tím pádem na své knižní předobrazy. Dojde pak k nějakému časoprostorovému paradoxu?
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Zaprvé je nutno podotknout, že tématika s Sherlockem Holmesem mě vždycky zajímala, v poslední době jsem si ji pochopitelně přemítal do Downeyho jr. a jeho celkem úspěšné a kvalitní transformace. Nicméně po seznámením se s tímhle seriálem opět přehodnocuji své představy ohledně SH. Benedict Cumbercatch společně s Bilbem Pytlíkem hrajou skvělou partii. Má to spád, vtip a stále je to velmi energické. To se mi líbí!
saboter
saboter
3 564 bodů
10
Jedna z legend serialů na které se rádo vzpomína a vrací se kním naporsto parádní zpracování a
  • amosféra
  • herci
  • hudba
  • nic podstatného
Atchyroz
3 401 bodů
10
90% - Benedict Cumberbatch a Martin Freeman jako Sherlock Holmes a John Watson jsou naprosto fenomenální dvojka. Oba se pro své role perfektně hodí a hlavně Cumberbatch je pro mne osobně asi nejlepším hraným představitelem této postavy. Skvělou postavou je i Shelrockův bratr Mycroft. Seriál Sherlock odehrávající se paradoxně v současnosti nádherně pracuje s charakterem Sherlocka jako takového a může se pyšnit chytrým vybroušeným scénářem, který dokáže zaujmout. Veškeré dialogy a monology Sherlocka jsou chytré, zábavné a udrží pozornost. První dvě série jsou naprostý masterpeace detektivního žánru v seriálech a zejména záporák Moriarty je úžasný. Další dvě série už šly poměrně dost dolů, ale pořád byly dobře koukatelné, nadprůměrné a udržely si mou pozornost. I tak je dobře, že je seriál ukončen v dobrém a nebyl zbytečně natahován, poněvadž už prakticky moc neměl, kam dál jít.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
6.5
Přes veškerou snahu přivést pana Holmese do současnosti narážejí tvůrci na jistou středověkost jednotlivých případů. Ta se projevuje někde hůř a někde lépe. No a mě, jako milovníka pana Poirota, tedy zaujala necelá čtvrtina zhlédnutých dílů. Ostatní je sice koukatelné, ale všeobecné nadšení z tohoto zpracování opravdu nesdílím. Navíc tím, jak řídne intenzita detektivky, stává se ze série už skutečný seriál se vším všudy. Takže místo, abychom řešili zajímavé případy, řešíme svatby, dětičky a ostatní nechutnosti. Navíc u poslední série je už potřeba vědět, co se stalo dříve.....prostě seroš. Je to škoda.
kknk2
kknk2
2 949 bodů
8
Obecně se jedná o nadprůměrný seriál. Toto vymazlené krimi je napínavé i zábavné, formátem se blíží ke kratšímu filmu, některé díly jsou navíc i pořádně napěchované. Pár epizod nesnesitelně kazí průměrné hodnocení, což je mi upřímně líto, poslední/čtvrtá řada končí naštěstí uspokojivě. PS: Pro fandy vznikla stejnojmenná manga, doporučuji!
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů