87%

Komentáře a recenze 87

Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
8
V poslední době narážím na Brada Pitta ve filmech nějak často a zatím mě nijak nezklamal což platí i v tomhle případě, ani Quentin nebyl v tomhle případě nějak pozadu, ale co mi tak nějak odporuje dát plné hodnocení, byli ty někdy nadměrně zdlouhavé, ukecané, cizojazyčné dialogy (nemyslím úplně všechny) některé byli opravdu super, jinak to ostatní bylo docela fajn.
czech-movie
1 476 bodů
10
Jo Q. Tarantino mě nikdy nezklame. Dokonalost sama. Ten pocit, když to někdo v průběhu války nandá tak dokonale náckům, je k nezaplacení. Film o 2. sv. válce, který pobaví tak dokonalým způsobem, že se prostě divák jen a jen baví a diví, jak tohle někdo dokáže vymyslet.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
Quentin Tarantino se ve filmu Hanebný pancharti drží své osvědčené metody, kdy jeho snímky stojí především na prokreslení postav a výborně zpracovaných dialozích. Tady je k tomu všemu navíc přidána i akční stránka filmu, která mě opravdu nezklamala. Jako jediný zápor hodnotím linku s židovskou majitelkou kiha, jež mě zklamala a doufal jsem, že by třeba mohl její vztah s německým vojákem být rozvinut nějak lépe. Na žádný pád ale neříkám, že jejich vzájemný konec nebyl úderný a že mě dokonale nepřekvapil. Popravdě jde pro mě o nejzapamatovatelnější část celého snímku. Moc jsem nepochopil, proč byl ve filmu promítač a Židovčin partner. Ten mohl být klidně vypuštěn. Příběh je vystavěn zajímavě a mnoho momentů je přímo ikonických. Opravdu každou scénu je navíc nutno si vychutnat takřka se zatajeným dechem. Hanebný pancharti jsou tak snímkem, který rozhodně doporučuji každému ke zhlédnutí.
Teresie
Teresie
1 187 bodů
10
Brilantní.
voleman
voleman
927 bodů
9.5
Pro mně zatím asi nejlepší Tarrantino. Pancharti sice nejsou a nebudou tak kultovní jako Pulp Fiction, ale tohle mě prostě zaujalo víc. Celý film je napěchovaný skvělými scénami a stále je film skvěle zábavný. Všichni herci hrají skvěle, ovšem plukovník Landa v podání Christophera Waltze je nedostižný a oscara dostal zcela zaslouženě. Hanební pancharti na mě dýchaly tím typickým Tarrantinovským stylem a ve spojení s válečným obdobím to všechno vypadalo a dopadlo moc dobře. 95%
Punisher
Punisher
847 bodů
9
Luxus! Nevím který z Tarantinových filmů mám nejraději..Jestli Pulp Fiction, Nespoutaného Djanga, nebo Hanebný pancharty..každý má něco do sebe..Každopádně HP jsou plný drsnýho humoru za co dávám palec nahoru a dál stojí za zmínku Brad Pitt=Aldo=Gorlami a pak Christopher Waltz, který se fakt blejsknul a před ním tedy poklona. Dalo by se tu psát všechno možný a tak to napíšu stručně, film je pecka a vybíjení nácků nebylo nikdy tak stylový!
  • Apač Aldo aka Gorlami
  • Hugo Stiglitz
  • Hans Landa
  • Diane Kruger
EXpenzza
EXpenzza
747 bodů
8.5
Osobně nemám moc v lásce Tarantina, ani většinu jeho klasik. Čeho si na něm ale osobně velmi cením, že se netají s tím, že byl a je velkým příznivcem starých "grindhousů, exploiterů, ultra-béček", atd. ... A jak se chlubí tím, kolik a co všechno v životě viděl a ostatní ani neví, o čem mluví, v tom mi naprosto připomíná mne ... :-)) Nehledě na předešlou Tarantinovu kinematografii, tímto filmem se dostal na absolutní vrchol světové kinematografie a stvořil dílo hodné "filmového Boha" ... Tohle totiž není žádné béčko ani nějaký "like-grindhouse", ale naprostá pecka ve všech ohledech. Není možné vystihnout žánr, špatné či dobré stránky filmu, nic z toho ... protože tento film je jenom dobrý a v jisté své podstatě a smyslu DOKONALÝ ... Ano, po mnoha letech jsem konečně zase viděl dokonalý film, který se rodí tak možná jednou za 10 let ... Můj TOP 10 žebříček film nenaboural, protože jsem přece jen specifického založení, ale i tak jej považuji za VRCHOL světové filmové produkce, vrchol mnoha žánrů, poctu a čestnou vzpomínku na Židovské oběti holokaustu a tak trochu i fantazii, jak by mohlo tehdy v těch strašných dobách něco být ... ale nebylo ... Absolutní perlu a skvost z tohoto filmu pak dělají herecké výkony, které jsou v některých případech snad až nad běžnými lidskými možnostmi a my poprvé od Tarantina vidíme, co to znamená, HRÁT!!! Smekám před tímto kouskem a nemám sebemenších výhrad, BRAVO !!!!
javor6
javor6
530 bodů
8
Ano, byl to docela zdařilý kousek, ale podle mého si opravdu těch 5 hvězdiček nezaslouží... třeba až na druhé shlédnutí. Docela mi ale vyhovoval Tarantinův styl vyprávění, kdy naprostá většina dialogů, stejně jako v Pulp fiction, je uplně o ničem. Taky dobře byl zvolený styl, že jednotlivé scény byli zdlouhavé jak tejden před vejplatou... víc jsem takhle poznal Landu a celkově jsem ty lidi tam víc pochopil...nikam se nechvátalo, pohoda JAZZ... Pitt prostě neměl chybu, co si budem vyprávět... jeho armádní hlas byl prima. Každopádně suma sumárum, já mám pro pět hvězd jinej metr... ale jinak slušný čtyři=) - maple6
RafCapone
RafCapone
509 bodů
10
Skvěle natočené, napsané, zahrané. Nic co bych vytkl. Snad jen, že QT snad nikdy neudělal stejně kvalitní konec jako zbytek filmu.
wtemplar
wtemplar
462 bodů
9.5
Po opakovaném shlédnutí musím zařadit tento film k mým nejoblíbenějším filmům od Tarantina. Obvyklá kvalita v podobě vynikajícího scénáře, dokonale promyšlených dialogů, drobných detailů v každé scéně je tu doplněna již tradičními hereckými výkony světové špičky. Plynulé přechody z němčiny do francouzštiny a angličtiny si zde užívám nejvíc.