Hanebný pancharti

87%

Komentáře a recenze 87

10
Nemám Tarantina rád jenže tak jak ho nemám rád tak miluju jeho dva filmy Pulp Fiction a tenhle skvostík o zbytku jeho filmů mužu jen říci, že proti těmhle dvěmá vyjímkám jsou to jen nesmyslná břečky. Originální film od začátku až do konce takovým způsobem, že mi to vyrazilo dech. Moje nejoblíbenější scéna je asi uplně ta poslední, kde Pitt vytváří svoje umělecké dílko.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
10
Už tu dva roky filtruju hovna z kanalizace, a těm hovnám, čemu říkáte písmenka, z nich těžím něco jako slova, a následně si je poskládám a někomu se zdají vtipné, a někomu zase dost na hovno. Takže obojí je pro mě pozitivné. Nečekal jsem, že se ze zábavy může stát fakt inspirativní koníček, a všem chudákům, co nemají žádný smysl pro humor, díky, že jste mi právě Vy, dali bod. Nuže, spletl jsem se o den, ale to bych nebyla taková chlupatá píča, že bych to ze své neschopnosti neudělal. Nejsem fanouškem oslav nebo večírků, i na svoje narozeniny, se radši schovám po celou dobu na hajzlu, a na mobilu klátím Tetris, ale když mám to malé výročí, a čirou náhodou jsme na fanouškovském fóru, kde mimo přiteplených kritiků tu občas i já něco přihodím do smetiště, tak proč si nepustit něco od spraženého úchyla z videopůjčovny, Kventýnu Tarantulovi? Jako jeho uctívač, (ty časy už jsou mimo tam, už zkrátka nemám 14), si pustím něco pro edukativní účely, abych z té korontény už málem nezhloupěl. Co se mi líbí na Kventýnu, že jsi dějepis upraví rád podle sebe, a sere na historii. To jsme zažili už z černé můry Djanga, a Hanebných Gaunerů. Krotitelé nácků už zmasakrují posledního smradlavýho němčoura, a na druhém konci Říše, si židovská aktivistka Vyhořelé Antarktidy, zase pálí biograf s Hitlerem. Prostě, prča k posrání, kterou těžce seženete v každém Primarku, i kdybyste se snažili. Úžasný časosběr všeho, co může nabídnout moderní kinematografie. Vůbec bych se nezlobil, kdyby realita dopadla trochu jinak, než to, co nás učí v Dějepisu. Christopher Hanz byl kulišácký načechraný, že bych se od hňo nechal oprcat bez šprcky, až by mi tangáče odřely obě koule, ale pro uspokojení Waltíkovi, se dostrkám do toho nejúžššího latexu, co to jen půjde. A Pitt, co si v zákulisí zkoušel odrecitovat Mnichovskou dohodu italským přízvukem, byl asi nejlepší moment ve filmu, stejně jako vidět vožralýho Hitlera, zpívajíc Včelku Máju. Měl bych místo koukání na filmy, chodit mezi lidma a zbližovat se s přírodou... jebat, jsem spoko se svým životem. ❤
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
10
Quentina Tarantina miluju tak jsem neodolal spokojeně usednout k dalšímu zážitku.Film byl brutální, ale zároveň ohromně uchvacující, kdy si říkáte „humus“ ale potom „wow" to je fakt drsný!“ Dlouhé scény nebyly nudné a opravdu jsem byl ve střehu každou minutu,abych byl připraven na všechno a stejně mě něco nového překvapilo a uchvátilo.Kvalitní film!Tarantinovy se film povedl a těším se na jeho další filmové poselené dobroty,jak se říká sůl nad zlato.Výborně zahrál Brat Pitt a Christoph Waltz.Celkový dojem na 5***** Poručík Aldo Rainea: „Víš ty co ?!" „Tohle by mohl bejt můj mistrovskej kousek!" To by mohl říct sám TARANTINO před každou realizaci jeho budoucího filmu.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
8
Když Aldo Rain v závěru snímku říká, "Tohle je dost možná můj nejlepší kousek," zdaleka už to není Aldo Rain kdo mluví k vojínu Ulovitchi, ale Quentin Tarantino mluvící k divákům. HANEBNÉ PANCHARTY jsem očekával už pár dlouhých let (No kolik tak, osm? Kdy se vlastně Tarantino poprvé zmínil, že chystá svoji verzi TUCTU ŠPINAVCŮ?), ale namísto toho, aby moje očekávní s časem byla příliš vysoká, Tarantino je ještě mnohonásobně předčil. Protože komentář píšu až s téměř týdením odstupem, nemá cenu abych se teď rozčiloval nad kritikami typu "příliš mnoho odkazů, které řadový divák nerozluští" (nechápu kde je v tomhle případě problém, Vojtěch Rynda chodí do kina soutěžit, já ne) případně "masturbační maraton mluvení" (to už je příliš). // Líbilo se mi členění snímku do kapitol, které ve finále hezky zapadly. Zamiloval jsem si komický aspekt filmu (poslední hodina filmu je neuvěřitelně vtipná) a práci s několika jazyky, vpodstatě fakt, že spousta dramatických a zasadních scén (leckdy i kolem 20ti minut) je v němčině či francoužštině považuji za geniální. Visuální stránka filmu mě pak v některých momentech přímo uzemnila (projekce na hořícím plátně, například). Herecké obsazení bezchybné, zajímavá je především německá část (Gedeon Burkhart pravděpodobně ve svoji největší roli)
výfuk
výfuk
2 975 bodů
9.5
Nu, coříct o Hanebných panchartech? Zaprvé musím, říci, že mne Tarantino trochu zklamal. Jefakt, že jeho krvelačnost se za žádnou cenu nezapře. Ale byl tu ten hlavní ptoblém, který mi vadil ze všech nejvíc a to cizí mluva bez titulků. To mě opravdu zklamalo. Musím ale říci že role Mélanie Laurent byla překrásná a zasloužila si jí a nás přiváděla na půvabnou stopu filmu, Je jasné, že válka takto neskončila, ale Tarantino nás alespoň překvapil trochu jinak. Waltz v Djangovi válel a tady také, ale příště bych mu dal méně panchartskou roli. Film jsem tedy kvůli cizí mluvě téměř vůbec nechápal, což mě bylo velmi líto. Taky mě vadil Waltzův dabing, ale za to Tarantino nemůže. Pancharti tedy pro mne nakonec dopadli chvalitebně, ale dokud nepochopím celou podstatu scénáře... asi pět neudělím...
sQelle
sQelle
2 814 bodů
10
Naprostá genialita. Hans Landa v podání Christophera Waltze, je pro mě asi nejikoničtější ztvárnění nacisty vůbec. Humor je tu krásně použit a alternativní historie tomu dodává šmrnc. Jedno z nejlepších děl Tarantina vůbec. Sklenici mléka, prosím.
Ombak_Penari
2 764 bodů
9.5
Pro mě jednoznačně nejlepší Tarrantinův film. Chechtal jsem se od začátku až do konce a byl to poměrně drsný humor. Současně musím uznat, že se jedná o jeden z nejoriginálnějších filmů, co jsem v poslední době viděl. Několikrát jsem si při sledování některých scén říkal, že už vím, jak to skončí, protože to tak je v hollywoodu vždycky a téměř vždy jsem byl rozuzlením překvapen. Vadila mi jen občasná rozvláčnost některých scén, ale to se v ději postupně ztratilo. Pokud jde o herecké výkony a hlavní postavy, tak jsem měl pocit, že Brad Pitt se tam jako hlavní (či nějhlavnější) postava někdy poněkud ztrácel a zaujala mě tam naopak řada dalších herců - skvěle zahrál Christoph Waltz v hlavní záporné roli. Celkově nevím, co filmu vytknout. Ale předesílám všem - Proboha, neberte ten film vážně!
Edward
Edward
2 481 bodů