87%

Komentáře a recenze 87

Krupe
Krupe
2 277 bodů
9.5
Konečně jednou zase Tarantino natočil dobrý tarantinovský film. Brad Pitt nikdy nezklame, ovšem nepřekonatelná je role CH. Waltze alias plk. Hanse Landy. Přesně takhle vypadá úlisný, vyčůraný ba i chytrý esesák.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 261 bodů
10
Naprostá lahůdka které nejde nic vytknout, famózní filmové dílo které nikdy neomrzí a ukazuje Tarantinovu Genialitu..Dej krásně odsypa,žádné pasáže kde by se člověk nudil, za mě jeden z nejlepších Tarantinovych filmu. Kamera, hudba kostýmy a především herecké výkony ohromující, jak brad Pitt tak Chris waltz byly naprosto jedinecni
Miller
Miller
2 220 bodů
10
Můj celkově nejoblíbenější Tarantino. Je tu naprosto bezchybný Christoph Waltz (nejvtipnější scéna s ním: hra). Také skvělí herci, mezi nimi: Brad Pitt, Michael Fassbender, Till Schweiger, Eli Roth, Daniel Bruhl, Gedeon Burkhard a mezi herečkami třeba Kruger. Opět naprosto geniální scénář a skvělá kamera, pana Richardsona. Jeden z mých vůbec nejoblíbenějších filmů vůbec. A pro mě, jako pro Žida pocit zadostiučinění. Lt. Aldo Raine: "Mluví jen Italsky, nejlíp umím já, pak Donny, pak Luis, a nakonec Omar" Omar: "Ale já Italsky neumím" Lt. Aldo Raine: "Právě proto jsi poslední". 100%
beseda
beseda
1 931 bodů
9.5
Dlouho jsem otálel až jsem se konečně rozhodl podívat se na tento film. Kupodivu toho násilí tam zas až tak moc nebylo (kromě skalpování a vyřezávání svastiky) což mě mile překvapilo. Režie i scénář bravurní. Nějak začínám Tarantinovi přicházet na chuť - tedy alespoň díky jeho posledním dvěma filmům. Tohle mě opravdu bavilo! Mé hodnocení: 95%. Viděno: (bohužel pouze) na DVD.
winetach
winetach
1 927 bodů
10
Vždy som si myslel, že Tarantino je môj štýl... ale nieje.až na pár skvelých záberov až príliš veľká nuda a možno som len primladý..
65David21
65David21
1 829 bodů
10
Válečné drama, které si Tarantino pojal po svém, stejně jako historii, jež decentně, ale do příběhu vtipně upravil :D. Film doprovází vynikající hudba se skvělými hereckými výkony především Brada Pitta a Christophera Waltze, jenž hraje svůj životní výkon a ukazuje, že záporáky prostě hrát umí. Zkrátka další famózní Tarantinovka zase na jiné téma, ale jako vždy skvěle zpracovaná a rukopis Quentina tu je vidět.
wop
wop
1 716 bodů
8.5
Podle mého názoru zatím nejlepší Tarantinův film od Pulp Fiction a důkaz, že tenhle režisér s věkem roste a má v rukávu mnohem víc, než jenom láhev s umělou krví. Kromě toho asi jediná možnost, jak vidět snímek od Sergia Leoneho 20 let po jeho smrti, protože v některých segmentech jako by se Tarantino do svého idolu přímo vtěloval.
Bordoshut
1 647 bodů
10
Recenze na film Inglourious Basterds (Hanebný pancharti): Tenhle film si nejde nezamilovat. Můžete se o to pokusit, ale je to marné, nakonec vás stejně dostane. Jen to tak neskutečně podmanivá podívaná už jen proto, že se nikdy nestala, a tak, na rozdíl od drtivé většiny válečných filmů, se tu může stát doslova cokoli (a doslova cokoli se taky stane) a vy celou dobu jen užasle zíráte a nemůžete se dočkat, jak to celé dopadne. Jak jste asi vyrozuměli, nejsem úplný fanda válečných filmů, dokonce ani takové klasiky jako Dunkerk či Zachraňte vojína Ryana pro mě nebyly to pravé ořechové. Právě proto chci vyzdvihnout to, jak moc jsem si tenhle film, tuhle zběsilou jízdu, užil a jaká to pro mě byla zábava sledovat. I pokud tedy jako já zrovna nemusíte válečné filmy, nenechte se tím odradit a jděte do toho – právě vy jste ta cílovka! Dál tu samozřejmě je potřeba zmínit naprosto skvělé dialogy, vydařené, vtipné, místy dechberoucí, a samozřejmě famózní herecký výkon Brada Pitta, možná je to ze 70 % on, co dělá tenhle film tak skvělým. 90 %
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů