84%

Komentáře a recenze 35

TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
10
Kultovní záležitost.Quentinův krvavý debut,který dobyl svět.Výborný rukopis(scénář),výborné herecké obsazení a brilantní režie.Krvavá řezba jak to všichni milujeme -plus- dokonalá sestava barevných pánů ! 90% Mr.White: "Jestli mě zastřelíš ve snu, tak by ses měl raději vzbudit a omluvit se"
výfuk
výfuk
2 975 bodů
10
Pan Tarantino nám ukázal další nálož plný sprostných slov, krve, rvaček, stříleček a akčnosti. A to se mi zalíbilo. Pulp Fiction byl pro mě jenom začátek a tak jsem ho příliš pozitivně nehodnotil, ale nyní mi tento film ukázal jinou tvář. Chci, aby byl natočen další film tohoto typu, ale bude se na to čekat asi příliš dlouho. Film přehodnotil můj názor na Tarantina i na Pulp Fiction... Drásavé, sprosté, krvavé a střílečské - To je celý QUENTIN TARANTINO.
2 487 bodů
8
8/10
Miller
Miller
2 220 bodů
8
Docela fajn film, za mě ale dost slabé na Tarantina. 80%
karlik4801
1 942 bodů
9
V Gaunerech jsem hned zahlídl tvůrčí genialitu Quentina Tarantina. Dlouhé řeči a podobně. Jelikož jsem viděl dřív jeho nejlepší film Pulp Fiction, z Gaunerů mi jeho režie přímo vyzařovala. Dobrý nápad, který mě zaujal a hodně pobavil. Výborné narážky "Hnědý, to je jako hovno". A navíc ještě nejlepší léta Tima Rotha. Dočkal jsem se i skvělého konce.
65David21
65David21
1 863 bodů
10
Gauneři jsou skvělou ukázkou, že dobrý režisér by si měl umět poradit s omezenými možnostmi. Film se celou dobu odehrává v jedné místnosti a pouze máme flashbacky toho, co se stalo předtím. Celý snímek tahají geniálně napsané a zahrané dialogy. Pro Tarantina úvod jako hrom. Pochybuji, že někdo tady na Kinoboxu má více procent na svém prvním díle než právě Quentin.
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
9
Už u debutu se konala velká podívaná ve smyslu vyšperkovaných dialogů, satiry, černého humoru a krveprolití. Navíc je to možná ten nejtučnější počin, co se Tarantina týče a přesto tak skromný, nízko rozpočtový. Kdo jiný by to zvládl ukočírovat lépe, než sám Quentin? O to víc mě překvapuje, že už od začátku používá svůj specifický podpis, pokaždé mu projde a ještě to má k tomu stále grády. Nejlepší dialog: tips u snídaně, nejlepší scéna : Michael Madsen a Stuck in The middle with you. Všichni herci skvělí, ale Keitel a Roth excelentní. Buscemi profesionál!:-D
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
9
Tady to všechno začalo, příchod mistra krvavé a kultovní řežby, hodně solidní začátek režisérské kariéry, ve které nám Quentin Tarantino předvedl, že je jedním z nejoriginálnějších a vůbec nejlepších režisérů současnosti.
SirAduard
SirAduard
1 425 bodů
9
Skvělá gangsterka s neuvěřitelným tempem a nápady, kde se míchají různé příběhy a názory jednotlivých postav po nezdařené loupeži klenotnictví. Zde se ukazuje Tarantinův talent pro psaní dialogů, které zaujmou a pobaví, ale také dokážou vykreslit charaktery, co možná nejvíce můžou. Škoda jedné postavy, která byla lehce představena na začátku, avšak později ve filmu je odstraněna mimo kameru a divák má poté pocit, jako by mu něco ušlo. Určitě zde byly ještě další drobné chybičky, které byli zvláštní, ale režisérova hravost mě natolik nadchla, že jsem chybky přestával částečně vnímat a místo toho jsem se nechal unášet filmařským dílem až do krvavého konce. [90%]
Foltest
Foltest
1 304 bodů
8
Famózní snímek, mnohem lepší než Pulp Fiction. Oceňuji netradičně minimalistické pojetí, kdy se celý film odehrává prakticky pouze v jedné místnosti. Těch pár akčních scén, které film, obsahuje ,je skvělých ve své jednoduchosti a syrovosti. Taktéž psychologie postav je velmi dobře propracovaná a různorodá, kdy jsou vidět jejich rozdíly a chování každé z nich je uvěřitelné. Film pak také obsahuje několik, pro mě velmi překvapivých zvratů, děj se přirozeným tempem stupňuje až k vyvrcholení a délka je naprosto optimální k perfektnímu, kompaktnímu výsledku.