88%

Komentáře a recenze 180

SOJA
SOJA
136 bodů
9
Vydejte se na cestu kde vaše sluchovody a zrakovody zažijí několikanásobný orgazmus.To vše díky Nolanovi,Zimmerovi a McConaustellarovi který zatřese z vašimi emocemi a vaší myslí zatřese časový paradox.A.K.A aby sis mohl poslat vzkaz z 5D musíš se tam nejdříve dostat.Tam se ale dostaneš jedině tak že si pošleš vzkaz.Kdyby se toto mělo brát v potaz ,přestaly by se filmy z touto tématikou točit a to by byla velká škoda!.Kdo se pro tuto cestu rozhodne nebude to mít vůbec jednoduché ale Nolan se s tím popasoval nejlépe jak to šlo.Celou dobu vede diváka za pomyslnou ručičku takže divák nemusí myslet na základní otázku života, vesmíru a vůbec.Jediné co musíte udělat je usadit se a vohulit vaše audio.
KatkaKK
123 bodů
7
Okouzlující záběry z vesmíru a teseraktu. Technická stránka je ohromující. Samotný příběh je dost pohádkový, aby diváky bavil skoro 3 hodiny. Neobjevuje nic nového, stále stejné fráze o záchraně lidstva... smysl života je rodina a děti...Takový ten typický americký film o neohro4ženém ....(doplň např. astronautovi, vojákovi...apod.) Nadchla mě kamera. Natáčení na Islandu, na ledovci musela být chuťovka :-)
Mikeblackie
113 bodů
5.5
Na tento film jsem se docela těšil. Fily od Christophera Nolana mám rád, nechybí v nich napětí a skvěle odvedená práce s kamerou. Toto vše by se dalo říci, že obsahuje i jeho nejnovější počin: Interstellar, ale... Vyzdvihl bych opět krásně zpracované kamerové záběry a k tomu vhodně zvolená hudební kulisa od Hanse Zimmera dává některým záběrům nádhernou atmosféru. Příběh mě dokázal v první polovině filmu zaujmout, což se u nových filmů již nedá tak jednoznačně tvrdit. Tím ale má chvála končí a začíná ta druhá stránka Interstellaru. Tou je bezesporu opravdu dlouhá doba filmu. Skoro 3 hodinový epos je tak trochu dost. Klidně by se dal film zkrátit na polovinu a nic by se nestalo. Dostal by alespoň rychlejší spád. Dále jsem se musel přenést přes bohužel již pro dnešní dobu povinné Hollywoodské citové scény, kde záběr kamery zabírá herce se slzama v očích. Právě naopak by tento film byl uvěřitelnější, kdyby se to v něm tak nepřehrávalo. Dále jsem se musel ještě strávit konec filmu. Konec byla taková třešnička na dortu. Nemastný a neslaný. Vzthay mezi jednotlivými postavami ve filmu se taktéž daly uhodnout hnedka ze začátku. Závěrem dodávám: Čekal jsem od CH. Nolana více, ale zklamaný jsem nebyl. Příjemně strávené odpoledne, ale vím, že tento režisér má na víc. Pro mě 55%.
sari.jurikova
104 bodů
9.5
Film me velmi mile prekvapil
Lipi4
Lipi4
89 bodů
9
Jeden z nelepších filmů roku 2014.... potřebovala bych, aby film mě ještě dvě hodiny....
genduna
genduna
83 bodů
Z filmu jsem nadšená přesně takhle si představuji pátrání po nové planetě přesně takhle se mi to líbí.Bez pochyb se jedná o nejlepší dramatické vesmírné sci-fi za posledních několik let. Nolan opět dokázal, že mistrně dokáže pracovat s podstatě jednoduchým konceptem, přetvořit ho na něco daleko komplikovanějšího a komplexnějšího.
Koudelkova
81 bodů
7.5
Napínavé se zajímavou zápletkou, neusnula jsem.
Mikita
Mikita
71 bodů
9.5
Očividně si buď najdete spoustu věcí, do kterých rýpnete, nebo sedíte bez dechu a vstřebáváte neskutečný zážitek. Já nemám slov, došla mi při závěrečných titulkách. Komorní a zároveň velkolepý příběh. Nepotřebuji mít informaci o celém lidstvu, stačí tahle malá rodina, která je vzorkem tisíce podobných rodin, kdy rodič udělá cokoliv, aby zachránil své děti. A i když možná již při prvním "Stay" tušíte, kam to směřuje, tak vás překvapí alespoň ta cesta. Obdivuji, že se ještě točí filmy, kde je na budování atmosféry a příběhu dost času, hodinka relativně poklidných příprav a rodinných obrazů přesně vystihuje nahlížení lidstva na současný stav, ukolébává, a pak na vás o to víc dolehne, když se vše začne sypat. Ano, beznaděj vyvolává slzy a smutné řeči, co říct, do vesmíru neposlali namachrované špičkově vycvičené vojáky, takže podobné komentáře nějak nechápu. Také nemám ráda doslovné vysvětlování, ale sem to tak nějak patřilo, hlavně kvůli snaze přiblížit současné vědecké objevy a teorie, což je další bonus filmu, těží se současnosti a z vysněných budoucích objevů používá to nejvíce diskutované. Roboti jsou zajímavě zpracovaní a vtipní. A to, že ještě někdo minimalizuje počítačové efekty, je až k neuvěření. Už dlouho nikdo nevyužil paradox cestovatelů ve vesmíru a jejich stárnoucích příbuzných na zemi, a to je další věc, co mě nadchla. Nemohu, než mluvit v superlativech, a o Intestellaru bych tak mohla mluvit dlouho.
matei
matei
69 bodů