Komentáře a recenze 180

217 bodů
10
Prostě mistrovské dílo. Doporučuji.
hejkalka
216 bodů
8.5
Vizuálně velice vydařený film, kterému nechybí zajímavý příběh a napětí i velice dobré herecké výkony. Udržel mou pozornost, přes svou délku, od začátku do konce, který byl vskutku překvapivý. Hluboké myšlenky nečekejte, jde však o dobrou a kvalitní zábavu.
KarlosPHA
199 bodů
8
Pěknej film...vydržel jsem dokoukat do konce a to je u mě co říct.
Luci69
156 bodů
10
Velice zajimave scifi ktere nam poklada otazky zdali je mozne cestovat vesmirem, zda je mozno cestovat skrz cernou diru, jaka je podstata lidstvi, zda je mozne prezit na teto planete a stale rust? Ci je nova planeta jedina sance pro zachranu nasi civilizace a hodnot abychom se nevratili k surovemu Darwinismu a boji o nedostatkove zdroje k preziti? Tento film byva prirovnavan k filmu Gravitace ale podle meho nazoru jr Gravitace zcela prazdna vizualni tupost bez nejakeho presahu.......scifi film roku vrele doporucuju!
Tombo
Tombo
147 bodů
7.5
Čekal jsem strašně moc, dostal jsem hodně, ale nebylo to ono, netoužím mít doma blue-ray s tímhle, to si mnohem více vážím svého DVD s Ikárií XB1. Vážně dobré, až nadprůměrné sci-fi (nadprůměrný >= 50 %). Velmi dobrý námět, excelentní momenty při práci s různě plynoucím časem, výborný McConaughey, vztah otec-dcera-syn a třeba i neuvěřitelně nápadití "technosexy" roboti řady TARS jako třešnička na dortu - to všechno je prostě kvalita. Na druhé straně proč, proč to bylo zabaleno do tak dlouhé a střídavě epické a střídavě polopatistické stopáže? Qui licet Kubrick non licet Nolan.
EvieJJ
145 bodů
10
Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde... Spousta kravin a nesrovnalostí, ale pro mě to byla super zábava a bohužel až v tomto filmu oceňuji kvality M. McConaugheyho. Rozhodně se na tenhle film podívám znova, ale v tomto případě se hodí říct, že atmosféra kina je halt atmosféra kina. Vy všichni s vysokou měrou empatie - dostatek kapesníků s sebou!!!
Booste356
Booste356
138 bodů
9
Umělecké dílo z pera bratrů Nolanových, téměř 3 hodiny fantastické atmosféry, která se plynule přesouvá z pesimistické představy o konci světa v melancholický optimismus, pokračující v nedobrovolnou letargii, a končí nadějí a klidným pocitem zasloužené úlevy. Atmosféra je jednoznačně nejsilnější stránkou snímku, doplňuje ji fenomenální hudba Hanse Zimmera, bezchybné hraní i logická posloupnost příběhu a chování postav. Finální plot twist je bezpochyby povedený, rozhodně se ale nejedná o vyvrcholení filmu, to nastává v napínavé emotivní půli, která se zapisuje do kinematografické historie jako jedna z nejlépe zvládnutých sekvencí scén obsahující emoce, akci, ale i autentické zachycení zoufalosti a postupný ústup naděje. Psychologie hlavní postavy je dotáhnuta do dokonalosti, což pouze dodává další hvězdičku v řadě, které si tento snímek rozhodně zaslouží.