Komentáře a recenze 154

10
Dlouho jsem to odkládal a nakonec vlastně nevím proč. Konec mě rozdrtil a už jen za to to stojí.
Pepa Nevrkrakr
Pepa Nevrkrakr
142 bodů
9.5
Nolan, je prostě Nolan..tímhle snímkem, mě úplně rozsekal...film o tom, že když spíte, tak ve spánku se odehrává další spánek a další..až se v tom totálně ztratíte...musel jsem si ho koupit na DVD a po kino premiéře, ještě několikrát pustit a pořád mě to prostě baví...
Ancaz
Ancaz
139 bodů
10
Shrnu to takto. Děj není pro pitomce. Pokud se v některém komentáři dočtete, že jim to bylo jasné od začátku, tak upozorňuji, že je autor buď geniální nebo kecá.
AlvinCZ
AlvinCZ
134 bodů
10
Tento film se vám nejspíše nebude líbit… pokud se na něj podíváte pouze jednou a nikdy víc. Až po opakovaném shlédnutí člověku dojde, jak geniální snímek to vlastně je. Nolanova proslulá citlivost na detail se opět ukazuje a je fascinující, jak do sebe vše skvěle zapadá.
Háček
Háček
116 bodů
10
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů! Znamenitý scénář doplňují výborní (troufám si říci že ti jedni z nejlepších) herci ať už se jedná o hlavní postavu nebo sebemenší roli.. Od Leonarda přes Caina až po Hardyho! Film, který vás donutí přemýšlet a ne jen tupě sedět v kině ;)
Djkoma
109 bodů
10
Od nabušených trailerů až po závěrečné pomrknutí do davů obdivovatelů i zatratitelů je Inception vysněný klenot mezi současnými filmy. Vymazlené dítě v současnosti asi nejperspektivnějšího tvůrce Hollywoodu přetéká množstvím detailů/vtipů/myšlenek (Nolanova podoba s DiCapriem, Edith Piaf, narážky na představivost, paradoxy a odrazy/zrcadlení), že milovníci složitých teorií budou mít nejeden vlhký sen (během bdění:)). Pocit sofistikované a stylově zabalené podívané umocňuje i dostatek emocí, které mě v nolanových filmech, především v batmanech, dosud chyběly. Technická stránka je opět doslova vymazlená, stejně jako velmi dobře zvolení herci, hudba a efekty. Minimálně ve scéně s gravitací jsem musel místo pohledu na Josepha Gordon-Levitta hledat svou čelist na podlaze kina... a obdobně mě fascinuje závěrečná scéna, kdy je 148 minut dlouhé vyprávění o vložení myšlenky do hlavy syna magnáta zakončeno vložením jednoduché myšlenky do hlavy každého diváka v sále. Pochybnost. Stačilo 5 sekund a jeden architekt... Více zde. PS: odpad! je pouhá póza. Zkuste si to dát znovu, dávat pozor a myslet;-) PPS: hlubší a hlubší odhalování vodítek sebou přináší úžasnou promyšlenost. PPPS:může to být celé vnímáno jako Cobbova katarze?
ANDY91
96 bodů
10
Naprosto super film, kde jsem se opravdu nenudil ani vteřinu ;)
Ondřej3493
Ondřej3493
90 bodů
10
Nejlepší film, ktery sem ale musel zhlednout 3x nez sem ho pochopil =D
balder-dan
73 bodů
9
Inception je neuvěřitelně precizní dílo. Nolan už pár let nemusí nikomu vůbec nic dokazovat. Tohle je extratřída. Spletitý děj je díky jeho mistrovství krásně pochopitelný, alespoň na té nejzákladnější úrovni. Já po tom filmu půl noci nespal a tápal nad několika nesrovnalostmi. Některé filmy řešení nemají a smysl dávat nebudou, ať se divák snaží jakkoli, u Inception ale platí pravý opak.