Počátek

88%

Komentáře a recenze 154

Miu
72 bodů
10
WOW! nemám co jiného bych řekla! jak pravil již Tom Hardy- ani jednou jsem se nekoukla na hodinky. Nekoukla jsem se ani na nic jiného, chtělo se mi strašlivě čurat :), ale nemohla jsem se zkrátka od toho plátna odpoutat! A teď nevím, která z realit, v nichž se pohybuji je ta pravá.. I když realita mě praštila do ucha hned při východu z kina, když jsem slyšela kolem sebe samé :"noo, to byla zase slátanina, no jo, to hodnotili jen ti fajnšmekři.. " Já si nepřijdu jako fajnšmekr, když je film dobrej, je zkrátka dobrej, ale to milovníkovi komedií Zdeňka Trošky asi nic neřekne..
Mikita
Mikita
71 bodů
9
Nemám slov. To se musí vidět. Dalo by se vytknout mnoho nedostatků, ale nechci. Chci si jen dokola pouštět ten film a sledovat, co mi uniklo, co mě bavilo a na co nezapomenu. Přehnaná očekávání vždy škodí a díky tomu nebudu Inception stavět na piedestál nejlepšího filmu všech dob, bude to pro mě ale film, který mi způsoboval potíže s dýcháním a který ve mně po dlouhé době vzbudil touhu vidět film v kině opakovaně. A budu remcat, že byl začátek hrozně ukecaný a ohýbání snů mohlo být dynamičtější a zápletka trochu zapletenější a já nevím, co ještě. Ale vždy mi při sledování naskočí nová otázka a nová teorie a naskočí mi nová husí kůže. Občas nejde jen o silný příběh, ale i o způsob, jakým se podá a Inception je servírován opravdu velkolepě. A nebudu snižovat jen proto, že jsem čekala víc, stále je to pro mě nejlepší film roku 2010.
r.tec
60 bodů
9.5
Jde vo to Nolane, teď jsi celkem dobrej, ale Počátek naznačil, že tvý schopnosti vyprávět strhující příběh nejsou nekonečný. To je hold podělanej život. S tím se budeš muset, bejku, holt ňák smířit. Víš, filmařská branže je narvaná naivníma kreténema co si myslej, že s každým dalším natočeným filmem budou zrát jako víno. Jenže víno se často mění na vocet. Filmem Počátek si se už dostal ke špici, ale ne na ní. A jestli si na ni chtěl, měl jsi do filmu dát emoce. „Jen“ strhující obrazový kouzelnictví a myšlenkově úžasný příběh na absolutní filmařskou špici totiž nestačí, ale ser na to, i tak si natočil parádní biják, že kterého jdou diváci už v prvních minutách na prdel. A až se za rok budeš válet v Karibiku s holkama jménem Tifany a Amber, pít piňacoládu, přepočítávat zisky z Počátku a v tvým prezidentským apartmá bude zářit plešounek jménem Oscar, myslím, že budeš celkem spokojenej parchant, přesně jako já při sledování tvýho bijáku.
jan-istvanek
56 bodů
9.5
Myslím, že dnes se již jedná o kultovní záležitost, která se docela svezla na vlně Matrix filmů a posunula hranice vnímání tohoto světa mimo náš vesmír a možnosti našeho chápání. Úžasný nápad a dobré zvraty, které potší každého milovníka dobré Sci-Fi. I když je to velká divočina, vše je pehledné a nakonci ošaháváte stěny vlastního pokoje a nevěříte, že už je konec :)
cechman
44 bodů
8
Pozdvižení, jaké ve světě filmu způsobili pilulky z Matrixu, tak nyní k tomu mají blízko sny z Inception. Těžko se mi něco vytýká, přesto jsem v sobě neměl ani chvíli ten oný pětihvězdičkový dojem. Pouze následující noc se mi to promítlo do snů. Herecká elita neměla chybu, rovněž propracovaný scénář. Snad jen pomalý rozjezd než DiCaprio a spol. rozjeli svůj sen a občasné hluché místa... mi neseděli..
Tomas31
Tomas31
42 bodů
9
Kvalitní film, koukal jsem dvakrát abych vše pochopil :-D
miki69
32 bodů
9
Počátek je tip sci-fi, které rozhodně můžu a svým námětem a obsahem zase posunulo téma cestování časem a fikce někam jinam. Film vyžadoval opravdu velké soustředění a přesto mám pocit, že mi některé detaily stejně unikly. Film mi nedal vydechnout a rád se k němu vracím.
BlackBeast
30 bodů
9.5
Koukat se ještě chvíli, tak budu přemýšlet, jestli je kolem mě vůbec realita ;-) Jeden z mála filmů, který mě překvapil. Příjemně překvapil. Mnohdy jsem zklamán i při hvězdném obsazení, ale tady všichni odvedli skvělou poctivou práci.
IamTrapper
IamTrapper
21 bodů