89%

Komentáře a recenze 73

avenis
avenis
8 196 bodů
10
Pro mne bude tento velkolepý a drsný seriál navždy jedním z nejoblíbenějších. George Raymond Richard Martin napsal skutečně dobře propracovaný fiktivní příběh, který vystavěl na základě skutečných britských dějin a okořenil jej o mýtický rozměr. Dosud nikdy jsem se s takovou nedočkavostí netěšila na každý další díl.
Kdo aspoň trochu zná britské dějiny, musí uznat, že to má k tehdejší realitě velmi blízko. A není to prvoplánově jen a pouze o násilí. Je to taky hodně o cti, přátelství, lásce, obětavosti, ctižádosti, ale taky o zradě, touze po moci, ... prostě je to velkolepé a hluboké. Díky.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
10
Děkuji všem, co mě do toho tak dlouho nutili, až mě donutili se na to kouknout! :D První série mě bavila, ale né tolik, abych koukal na další řadu, potom se rozpoutalo šílenství a mě se zdál seriál strašně přeceňovaný, což mi vydrželo ještě dost dlouho, dokonce jsem koukal na pár dílů druhý série a vůbec mě to nebavilo, chtěl jsem tomu dát tak 3* a sralo mě, jak to je nadhodnocený, ale potom jsem to rozkoukal pořádně, soustředil se na díly a za týden jsem viděl 2. a 3. sérii, každej den několik dílů, úplně mě to vtáhlo a pokračuje to až doteď. Z GoT se stal jeden z mích oblíbených seriálů, už teď mě štve, že musím týden čekat, když jsem byl zvyklý na 4 3-4 díly denně. Nejlepší je, že napětí vůbec neubývá, spíš naopak je to lepší a lepší, nějaké legendární bitvy a scény nezapomenu... Oblíbené postavy: Arya, Tyrion, Hodor!, Jaime
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Strašně dlouho mi trvalo než jsem přišel tomuto seriálu na chuť. první 2 řady mě tak nějak moc nebavili, že jsem seriál opustil a znova ho zkouknul, až když vyšla i poslední řada. Tak jsem dal druhou šanci sjel to znova a nejspíš jsem o něco vyzrál a bavil se. S odstupem času možná i více pochopil docela dost zamotaný a rozvinutý příběh. Efekty vypadali skvěle, atmosféra byla v každém díle. Postavy i herci byli všichni nápadití a super, že snad nikdo nevyčuhoval z řady a ani nikdo nebyl schovaný v pozadí. Byla to fakt super podívaná a asi jako většina lidí, můžu vřele doporučit. P.S.: já osobně si myslím, že i poslední řada byla skvělá.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8.5
Když se tento seriál stal hitem a každý ho musel vidět, dost to snížilo moje očekávání díky ostatním "hitům", na které se nemůžu ani podívat. I přesto mě to časem dostalo a po shlédnutí prvního dílu mě všechny postavy vtáhly do děje plného krásné přírody a dokonalých zápletek. Každý díl sleduji s větším nadšením...
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
10
Pořád čekám a čekám a čekám kdy dostanou blonďáci na prdel a ono furt nic :'( 90%
Floridsky
4 376 bodů
10
Velice propracovaný seriál, který jsem si oblíbil hned od první epizody. Výborné fantasy s erotikou, intrikami a politikou. Rád se kdykoliv vrátím a doufám, že si co nejdřív přečtu knižní předlohy.
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
9.5
Kultovni serial soucasnosti, plny krve, sexu, intrik a nasili. Zadna z hlavnich postav si nemuze byt jista svou zivotnosti. Zavislost zarucena.
  • Neokoukani herci
  • Scenar
  • Prostredi
10
Vyjmečná knižní předloha vyjmečný seriál a zas v tom má prsty HBO. Druhá serie je snad ještě lepší než ta první čemuž se docela divím protože ta první byla dokonalá. Ale stejně knížka je knižka právě chroupu Hostinu pro vrány takže nerušit.
bidlobox
3 802 bodů
9
Po shlédnutí obou řad ještě zvyšuji hodnocení. I když se to někomu nebude líbit, GOT patří k vrcholu televizní zábavy pro tisíc a jeden důvod. Ač jsem se dodnes úplně nesžil s G. R. R. Martinovým fantasy světem (Zimy trvající i několik let? Středověk navěky? Haha...), televizní minisérie je něco dočista jiného. Je to důmyslná past na diváka! Rád se do ní nechá(m) chytit.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
2
(Zatím podotýkám, že jsem u druhé série, a myslím si, že už mám menší nárok na názor, takže pokud mě ještě ta velkolepá a strhující akce, ještě čeká, tak se všem Hobitům a fanouškům, rodu Sněhuláků, omlouvám). No, nevím, co to všichni šňupou a ujídají, když Trůní při telce na gauči, a říkají si jakou fantazy pohádku, dokázala kabelovka vyprodukovat ze svýho trávicího traktu, a pak to vysrala ze svého konzumního análního otvoru, a nazvala to "Nejlepší drama". Všechny zvláštní mudlové, s elfíma ušima a zeleným nosem, a s pérem vyzdviženým až k nebesům, by za tenhle epos, klidně skočila i do ohně, a nechala se propasírovat jako vepřové na rožni, aby nemuseli čekat týden na další skvělý díl, při kterém zemřelo aspoň Jeden a půl digitálního draka. Tuhle mýdlovou turecko-kebabovou telenovelu všichni rázem zbožňujou, a většina z nich určitě ani nečetla originální rukopis, toho zpoceného tlustoprda Martina! Z mého osobního typu, to nebude ani půlka, a jelikož cílovka, která Trůní před Středověkým stoletím, je v průměru 14+, tak víme, na jakého znešeného oře, si vsadit. Pak je taky poznat, proč má tenhle (celkem dobře zahranej, provedenej a zrežirovanej) seroš tak velkou popularitu. Vnadné nahé těla, nahé mrtvé těla, krvavá lázeň, do které se ani jeden Sněhovec nenapustil do kolen, a pěkná středověká fantasy atmosféra, je to jediné, co je tak strašně cool? Není to náhodou Jak vycvičit ráčka pro dospělé, proč to vůbec děcka sledujete? Ty šmudlo, a proč má tohle vůbec někdo sledovat? Všechny zbytečné detaily a dialogy, se prcaj do deseti dílů, abychom se stejně nikam neposunuli, a pořád je pro vás Ordinace, ten nejhorší seriál? Naše školní křesťanská pedagoška, dost zvrhovala z poličky tenhle seriál, protože je tam spousta násilí a sexu, hodně tuhle Starkovsko-Žižkovskou srajdu odcuzovala mým spolužákům při Etický výchově. Ještě když jsem býval trochu HIV pozitivně hloupé ucho, jsem říkal, že nerozumí dobrým seriálům pro moderní diváky, ať si sleduje svoji Elfskou Ulici, a ať pádí do Zlobří bažiny, ale v tomhle měla fakt pravdu. Násilí, incestní orgie, přírodní kozy hlavní představitelky, mi v seriálu nevadí, ale nevidím to jako hlavní lákadlo, proč mám tuhle středověkou mašinérii sledovat. Sestupná kvalita seriálu, ohrožuje už od začátku, a proč je potřeba sledovat něco, co je dobrý tak do půlky, a pak se z toho stává pomalý odpad? Slyšel jsem tolika pomluv o poslední sérii, ale já jsem už ve druhé, a proč už mám králíčí úmysly? V čem je za Lorda, problém? Sledujte si, co chcete, a hoňte si řiťky na Nimbusu 2000 kdy chcete, klidně i s ovčí kůží místo šprcky, abyste navázali atmosféru, a já si jdu radši pustit Blaníka. Jo, a Zima se blíží.. doslova jako fakt, aspoň tady na Vysočině.