89%

Komentáře a recenze 73

Pito126
Pito126
520 bodů
8
Seriál který jsem viděl už dvakrát a stále mne překvapuje. V seriálu je spoustu detailů a spoustu pěkně zpracovaných scén. Prvních šest sérií je velmi hezkých a dobře propracovaných, samozřejmě se tu a tam objeví chyba. Sedmá série už je o něco horší, ale za to osmá série je strašná. Všechno co mohli tak zničily, několik let plánování a k tomu ještě knižní série a i tak to nezvládli. Úplně to ničí celý seriál, na osmou sérii jsem musel rychle zapomenout a vymyslet si v hlavě vlastní konec, který podle mne je lepší.
LucylaEwing
LucylaEwing
519 bodů
7.5
Na konci čtvrté série si nemohu pomoci, ale dle mého skromného názoru se děj výrazně nikam nepohnul. A když už, tak rychlostí líného slizkého šneka. Sledujeme spoustu dějových linek, které nás mají přes své cestičky dostat do epochálního finále (děkuji blbečkům na facebooku za nechtěné spoilery k finále 5. série...!!!). Ale vážně je na to potřeba šest desetidílných sérií? Navíc když jeden díl trvá bezmála 60 minut. Na podobný problém se narazil u tak chváleného Breaking Bad, tato fantasy je ale naštěstí o třídu jinde. Přestože kvality Game of Thrones zapřít nemohu, ocenil bych finále, u kterého bych měl pocit, že mělo smysl se k němu prokousat. Jednoznačně nejoblíbenější postava je Tyrion Lannister, ale jak sem koukal, tak v tomto fanklubu nejsem sám. První série: 80% Druhá série: 80% Třetí série: 80% Čtvrtá série: 70%
wtemplar
wtemplar
462 bodů
10
Parádní seriál, kterému není snad co vytknout.
Kumbik
456 bodů
10
Dlouho jsem se přemlouval, ale nakonec jsem se k tomu dostal a výsledek? Fantazie! S první sérií jsem opravdu hodně bojoval, ale naštěstí jsem měl kolem sebe známého, který doporučoval, abych zatnul zuby a překonal to, naštěstí jsem ho poslechl a rozhodně toho nelituji. Bál jsem se hlavně toho, že nejsem zrovna dvakrát milovník seriálu (nepočítám seriály u kterých nepotřebuji znát příběh...) a nikdy jsem se nějak nedokopal ani k Pánu Prstenů (OSTUDA!) Pravdou je, že jsem ještě takhle nehltal sériál, dříve jsem byl zaujat hlavně The Walking Dead, ale tam nastalo takové zklamání, že to byla další překážka k tomu, abych se k tomuto brilantnímu seriálu dostal. Díkybohu, tady to zklamání (prozatím) necítím. Člověka hlavně okouzlí vývoj postav, kdyby jste ze začátku dali všem pomalu pěstí, aby se trochu probrali, a ono jim to pěstí opravdu pomohlo a už kvetou jako nějaká květinka... (Výjimka je Tyrion, to je borec neustále...) SPOILER - Sedmá série byla o hodně slabší, jelikož bitvy byly až přehnané a nejvíc mě asi zklamalo to, že výprava s pár muži stála úplně za houby a byla absolutně absurdní a navíc se přišlo o draka, kde se ukázal Král Mrtvých jako Jan Železný... A potom nesmyslné “teleportac a rychlé zprávy od havrana rychlostí internetu. Snad finálová série nebude fiasko. PS: Nejvíc mě naštvalo, že bylo jen sedm dílů....
sisisi
sisisi
441 bodů
10
rozhodně je lepší kniha než seriál, je detailnější a mnohem lépe se dá vžít a seznámit s postavami. Je to ale dost dobře zpracovaný seriál.. na to, že v knize jde dost často pouze o myšlenky, tak je naprosto jasné, co si kdo myslí nebo proč co udělal. Obdivuju.
David_
David_
415 bodů
10
Nejvyšší hodnocení i přes to, že se nepovedl konec, který byl uspěchaný a nelogický. Ale seriál jako celek je jeden z nejvelkolepějších počinů, který jsem kdy viděl. Žádný seriál mně nezabavil a nevtáhl do děje tak, jako Hra o trůny.
  • Postavy
  • World Building
  • Lokace
  • Herecké výkony
  • Příběh
  • 8. Série
Llucinka
411 bodů
7.5
První dvě série jsem sjela ze zvědavosti teprve letos na začátku roku. Pak mě to ale chytlo a čtvrtá série je jasným vrcholem. Ostatní mají sem tam skvělou epizodu, ale celkově už se tam vytrácí přitažlivost. Vše se totiž začíná točit jen kolem chodců a dračího skla.
Annie555
Annie555
354 bodů
Snad nejlepší fantasy co znám. Lepší už je snad jen Pán prstenů. Hned po prvním díle jsem to byla doslova zažraná a chtěla vidět další a další díly. Jediná věc mi na tom ale trochu vadí a to je, za což nemůžou scénáristi ale G.R.R.Martin,že mi neustále umírají další a další mé oblíbené postavy ale to je asi problém každého.
TerkaCZ
TerkaCZ
354 bodů