Hra o trůny

89%

Komentáře a recenze 73

Boldrick
310 bodů
1.5
Po několika sériích musím své hodnocení přehodnotit. Když už to na sebe navazuje tak holt to zprůměruju (od voka) pro všechny díly. 1. série byla špičková a já jsem byl nadšen z toho, že takhle pěkně žádné fantasy ještě natočeno nebylo. 2. série nebyla špatná, ale nějak už to nebylo ono, ale nechal jsem to být. 3. série byla opět super, ale začínal jsem mít pocit, že se to nikam moc neposouvá 4. série, u té se mé podezření potvrdilo. Spousta postav, které jsem sledoval od začátku, pošla, aniž by se děj nějak posunul. No, zvládl jsem asi polovinu dílů a zbytek jen tak po očku, když to sledovala žena. 5. tuto sérii už jsem viděl jen při "přetáčení" a ani mě to sledovat víc nelákalo. Takže z úžasného fantasy seriálu se postupem času stal jakýsi fiktivní dějepis bez děje. No a to radši budu koukat na dokumenty, alespoň se dozvím něco ze skutečné historie a nebudu ztrácet čas dějepisem vymyšleným. Pro mě dále nekoukatelné. P.S. Knihy jsou na tom úplně stejně, třetí díl už jsem celý nedal.
NØSLEEP
NØSLEEP
252 bodů
10
1-6 série 10/10 7 série 8,5/10 8 série 5/10
richard.strelak
richard.strelak
251 bodů
8
Seriál, o kterém jednu dobu mluvil každý to nakonec dotáhl do situace, kdy je vlastně všem ukradený. Smutný příběh. Nicméně dílo jako takové si určitě zaslouží být zapsáno tučným písmem v televizní historii, jen škoda, že to poslední serie celé pohřbily.
Verush
248 bodů
9.5
Už jen úvodní znělka ve mně vyvolává pocit euforie.. Po shlédnutí 1. série, která byla neskutečně chytlavá, jsem se rozhodla si nejdřív přečíst napsané knihy a pak pokračovat a to se mi vyplatilo, získala jsem mnohem lepší orientaci v postavách, opravdu jich není málo, i v celkovém příběhu. Nutno ovšem říct, že BBC si se zpracováním poradilo skvěle a nemůžu říct, že by byl seriál horší než knížky.. Pro mě jsou jak knihy tak seriál jednou z nejlepších, spíš nejlepší ve svém žánru a možná i celkově.. Nejde nemilovat!.. :D
Memento
175 bodů
9
Jsem závislá, zasažena. K prvnímu dílu jsem se před lety dlouho odhodlávala (kde jsou ty časy, kdy jsem se za nové díly nestyděla). Nikdy nezapomenu na Margaery, Daenerys, Jona, Cersei... Kvitovala bych dopsání knih, ale dávám tomu ještě tak deset let. :)
Heart
175 bodů
8.5
Vynikající "inteligentní" seriál s dlouholetou zárukou kvality. Vedle How I met you mother patří k nejlepším seriálům poslední dekády. Všem, kteří ještě tento seriál neviděli, doporučuji podívat se alespoň na jeden díl a zcela jistě Vás tento seriál pohltí.
AlvinCZ
AlvinCZ
133 bodů
9
Srdcovka. První fantasy, které nám ukazuje místo jednoduchého příběhu alternativní realitu. Perfektní předloha od George R. R. Martina, skvělí režiséři, úžasní herci, ale hlavně - perfektně napsané a zahrané postavy. Dal bych 10/10, pokud by nebylo té strašné poslední série, která zahodila úplně vše, co si předchozí série vydobyly. Osmá série je prostě jen další fantasy s epickými bitvami a tunou digitálního bordelu, které kašle na postavy, logickou návaznost děje i na nepředvídatelnost. Jediné co zůstalo skvělé, byla hudba a řemeslná zdatnost režisérů a kameramanů.
MiLaCzech
MiLaCzech
123 bodů
10
Můj nejoblíbenější seriál ve svém žánru, který na mne zapůsobil tak, že jsem sáhl po knižní předloze. První sezóna představuje rody a pomalu se zarývá pod kůži a srdce. Propracovaný svět, poutavé středověké prostředí s fantasy prvky plné násilí, intrik a sexu. Sezóna 1 - 6 je díl od dílů lepší a lepší, hodnotím 100% a po jedné epizodě musím hned pustit druhou. Sezóna 7 již ztrácí svou dokonalost, hodnotím 80-90% Sezóna 8 je zklamání, které bolí každého fanouška, citelně zde při natáčení chyběla knižní předloha. Hodnotím 60-70%
  • propracovaný fantasy svět
  • poutavé středověké prostředí
  • fantasy prvky plné násilí, intrik a sexu
  • nové a neokoukané tváře
  • sezóna 1 - 6
  • sezóna 8
maroo77
96 bodů
10
Sex, násilí, válka... slast střídá slast. Tyrion se svojí diplomacií lvl 110/10.. + Jeho abnormálně dlouhý úd nám zajistí nekonečnost tohoto seriálu, ale až poté co se tam všichni navzájem zabijou a až pak ojedou. Hromada postav, každý pletichaří proti někomu jinému. Velké rody bojující o moc, žoldáci bojující pro peníze, seveřani pro čest, Staré křivdy, nové křivdy, slíbená manželství, královo parchanti, armáda barbarů za oceánem, neschopný král, potomci draků, zlovlci, staré lásky, boj o moc, manipulátoři v pozadí, královský spratek a tajemný nepřítel na Zdí.