Tržby 1 milion 331 tisíc Kč / návštěvnost 7 379 diváků / 125 kin
Na páté místo spadli z hlediska počtu diváků animovaní Zlouni 2, z nichž zřejmě nová animovaná trvalka nevyroste. Zájem dětí totiž raketově klesá, návštěvnost mezi víkendy klesla dokonce o alarmujících 72 %, což je zejména u animovaného žánru až děsivé číslo. Očekávaný sequel si v Česku své publikum nenašel a úspěch prvního dílu nenapodobí. Zatímco jednička u nás překonala metu 100 tisíc diváků, dvojka jich aktuálně nastřádala 43 tisíc a má k této hranici hodně daleko.
Tržby 2 miliony 097 tisíc Kč / návštěvnost 9 730 diváků / 61 kin
Ze zahraničních novinek nejvíce zabodovala Hodina zmizení, jeden z nejchválenějších hororů posledních let, který se stal v USA nečekaným filmovým hitem. Česko tento úspěch nezopakuje, v rámci žánru se jedná o průměrný start. Snímku může v následujících týdnech ovšem razantně pomoci silná šeptanda a spokojené ohlasy diváků, které mluví o jednom z nejlepších filmů roku. Až následující týdny tedy ukážou, zda nás čeká trvalka, nebo se skvělý snímek s tuzemským publikem mine.
Hodina zmizení: 2. trailer | Vertical Entertainment
Tržby 2 miliony 626 tisíc Kč / návštěvnost 11 528 diváků / 77 kin
Na bronzové pozici už malinko dochází benzín Bradu Pittovi a jeho formuli. Po sedmi týdnech k tomu má ovšem víceméně nárok, navíc stále vykazuje solidní čísla a díky svým špičkovým audiovizuálním kvalitám láká do kin nové ovečky. F1 díky tomu aktuálně překonala hranici 400 tisíc diváků a stala se nejúspěšnějším filmem tohoto léta v českých kinech, porazila u nás dokonce i Lilo & Stitche. Pár desítek tisíc diváků pak Pitt jistě ještě v následujících týdnech přiláká.
Tržby 2 miliony 932 tisíc Kč / návštěvnost 14 862 diváků / 206 kin
Na druhém místě odstartovala česká novinka Pod parou, remake oscarového snímku Chlast. Předělávka s ženským obsazením ovšem zůstala daleko za očekáváním. Tvůrci se chtěli tématem svézt na úspěchu loňského Zápisníku alkoholičky, v tomto směru ale zcela vyhořeli. Zatímco opilá Tereza Ramba přilákala o prvním víkendu do kin přes 100 tisíc diváků, Hana Vagnerová zaujala pouze necelých 15 tisíc lidí. I v rámci velkých českých premiér se jedná o podprůměrný start a je evidentní, že novinka doplatila na návrat teplého počasí. Bude tedy zajímavé sledovat, zda si diváci najdou k filmu cestu alespoň v následujících týdnech, nebo skončí český remake absolutním neúspěchem.
Tržby 6 milionů 254 tisíc Kč / návštěvnost 30 279 diváků / 129 kin
První příčku tak bez problémů uhájil Tomáš Vorel starší s uzavřením své „sprejerské“ trilogie. I Džob ale doplatil na slunečné počasí. Mezivíkendově návštěvnost klesla o 62 %, což může producenty malinko znervóznět, zároveň se vkrádá na mysl otázka, zda většina diváků nezavítala do kin hned o prvním víkendu. Dá se však očekávat, že své sehrálo právě i teplé počasí. Návštěvnost Džobu je i přes pád stále velkým úspěchem a dokazuje, že tento návrat po letech měl smysl a našel si svou cílovou skupinu. Půl milionu diváků jako Gympl sice Džob nenastřádá, už teď ale dorovnal návštěvnost Vejšky a je jisté, že celkově překoná minimálně hranici 200 tisíc diváků.