Top kina ČR: Žebříček ovládl Napoleonův pád. O druhé místo byla tlačenice

Top kina ČR: Žebříček ovládl Napoleonův pád. O druhé místo byla tlačenice
Napoleon | Falcon

5. místo

Její tělo
Její tělo
AI
62%
Její tělo: trailer | Bontonfilm
tržby 2 miliony 307 tisíc Kč / návštěvnost 12 116 diváků / 116 kin
Tuzemské drama pojednávající o někdejší sportovkyni a pornoherečce Andree Absolonové se v českých kinech promítá druhý víkend. Na kontě má necelé 44 tisíce platících a 8 milionů korun v rámci tržeb. Film měl v kinech přístupnost až od 18 let, a pokud bychom jeho komerční dopad srovnávali s jiným tuzemským titulem, určitě stojí za to zmínit atletické retro drama Fair Play Andrey Sedláčkové, na které celkově přišlo necelých 75 tisíc divaček a diváků.
Její tělo se zvládá vyhnout démonizaci porna. Stejně jako jakékoli jiné emoci
Recenze16. 11. 2023
Její tělo se zvládá vyhnout démonizaci porna. Stejně jako jakékoli jiné emoci

4. místo

Tajemství a smysl života
Tajemství a smysl života
78%
Tajemství a smysl života: trailer | VAC - Vachler Art Company
tržby 3 miliony 395 tisíc Kč / návštěvnost 19 807 diváků / 155 kin
Ezotericky laděný snímek producenta, režiséra a scenáristy Petra Vachlera Tajemství a smysl života skončil čtvrtý. Tematicky má nejblíž ke vztahovému tuzemskému dramatu Dvě slova jako klíč, které od červencové premiéry viděly 62 tisíce platících. Vachler s filmem již v létě vyrazil na regionální projekce doprovázené besedami. Když se statistiky za tato představení spojí s čísly za premiérový víkend, dostává se Tajemství a smysl života na tržby 13 milionů korun a návštěvnost 48 tisíc divaček a diváků. Snímek získal mimořádně kladné ohlasy právě na předpremiérových projekcích, které směřoval na cílové publikum, a v řadě regionálních kin klasický distribuční model a nasazení do velkého počtu multikin naopak pokulhávaly. Zde dalo publikum přednost mainstreamovým titulům a zavedeným značkám.
Tajemství a smysl života je unikátní filmový experiment. Bohužel spíš v tom špatném
Recenze23. 11. 2023
Tajemství a smysl života je unikátní filmový experiment. Bohužel spíš v tom špatném

3. místo

Trollové 3
Trollové 3
61%
Trollové 3: 1. trailer | CinemArt
tržby 3 miliony 789 tisíc Kč / návštěvnost 22 196 diváků / 158 kin
Třetí animovaní Trollové minule žebříček ovládli. Tentokrát se oproti premiérovému víkendu propadli o 62 procent až na třetí příčku. Za necelé dva týdny mají na kontě necelých 91 tisíc platících, kteří za vstupenky utratili 15 milionů korun. V pořadí druhý film se střapatými tvorečky tedy pokořili, dosáhnout na komerční úspěch prvního snímku ale s velkou pravděpodobností nedokážou. Trollové uvádění do kin před sedmi roky utržili 25 milionů korun, vidělo je skoro 193 tisíce divaček a diváků.
Zpívající duhoví Trollové se vrátí ve třetím filmu
Filmy29. 11. 2021
Zpívající duhoví Trollové se vrátí ve třetím filmu

2. místo

Hunger Games: Balada o ptácích a hadech
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech
77%
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech: 2. trailer | Forum Film
tržby 4 miliony 185 tisíc Kč / návštěvnost 19 425 diváků / 77 kin
Nové Hunger Games jsou stejně jako o premiérovém víkendu druhé. Teenagerská dystopie se propadla o 54 procenta a celkově má na kontě 77 tisíc divaček a diváků a 16 milionů korun v rámci tržeb. Co se týče historických statistik pokořily první film z roku 2012, ale dotáhnout se na ty další bude velmi nereálné. Například Vražednou pomstu z roku 2013 vidělo přes 140 tisíc platících, a to se bavíme o druhém komerčně nejslabším titulu série. Celosvětově se Baladě o ptácích a hadech daří solidně, tržby činí 154 milionů dolarů (film vyšel na 100 mega) a druhý víkend v řadě vévodí severoamerickému žebříčku.
Videorecenze: Nové a naštěstí poslední Hunger Games jsou nejhloupější dystopií v dějinách
Recenze15. 11. 2023
Videorecenze: Nové a naštěstí poslední Hunger Games jsou nejhloupější dystopií v dějinách

1. místo

Napoleon
Napoleon
71%
Napoleon: finální trailer | Falcon
tržby 8 milionů 601 tisíc Kč / návštěvnost 41 559 diváků / 189 kin
85letý producent a režisér Ridley Scott se svým Napoleonem ovládl žebříček tržeb a návštěvnosti českých kin. Historický výpravný epos za 200 milionů dolarů však za jeho předchozími díly komerčně zaostává. V rámci tuzemských statistik autorových premiérových titulů je až čtvrtý za Prometheem, Vetřelcem: Covenantem a Marťanem. Celosvětově Napoleon utržil 79 milionů dolarů, vznikl ale pro streamovací platformu Apple TV+, tudíž si i při horších tržbách z kin zalepí rozpočet díky VOD předplatnému.
Napoleon není Scottovým Waterloo, vítězné tažení se však také nekoná
Recenze21. 11. 2023
Napoleon není Scottovým Waterloo, vítězné tažení se však také nekoná
Aktuální program českých kin naleznete zde.
zdroje: Kinobox, Box Office Mojo, Fortune, Kinomaniak, The Numbers, Unie filmových distributorů, VAC