7.3

Branko Samarovski: Filmy a seriály

  • Braunschlag
    Braunschlag (2012)
    SeriálRole: Dr. Feist sen.
    79%
    1
  • Nordwand
    Nordwand (2008)
    FilmRole: Albert von Allmen
    78%
    2
  • 71 fragmentů chronologie náhody
    71 fragmentů chronologie náhody (1995)
    FilmRole: Hans
    74%
    3
  • Mlha v srpnu
    Mlha v srpnu (2016)
    FilmRole: Max Witt
    • iVysílání
    • Magenta TV
    Jižní Německo, rok 1940. Třináctiletý sirotek Ernst Loss (Ivo Pietzcker) je vzpurný a těžko přizpůsobivý chlapec a všechny náhradní rodiny a nápravná zařízení, kterými doposud prošel, jej označily jako nenapravitelného. Kvůli tomu se ocitá v psychiatrickém sanatoriu. Ernst si brzy uvědomí, že v tomto sanatoriu nejsou děti léčeny, ale pod vedením Dr. Veithausena (Sebastian Koch) postupně a potají zabíjeny pod nacistickým programem s krycím názvem T4. Ernst se rozhodne bojovat s osudem a začne pomáhat ostatním pacientům a zároveň plánovat svůj vlastní útěk, čímž se ocitá ve smrtelném nebezpečí, protože rozhodnutí „kdo bude další“ je jen na vedení sanatoria...(Bohemia MP)

    Žánry:DramaRetro
    Režie:Kai Wessel
    73%
    Jižní Německo, rok 1940. Třináctiletý sirotek Ernst Loss (Ivo Pietzcker) je vzpurný a těžko přizpůsobivý chlapec a všechny náhradní rodiny a nápravná zařízení, kterými doposud prošel, jej označily jako nenapravitelného. Kvůli tomu se ocitá v psychiatrickém sanatoriu. Ernst si brzy uvědomí, že v tomto sanatoriu nejsou děti léčeny, ale pod vedením Dr. Veithausena (Sebastian Koch) postupně a potají zabíjeny pod nacistickým programem s krycím názvem T4. Ernst se rozhodne bojovat s osudem a začne pomáhat ostatním pacientům a zároveň plánovat svůj vlastní útěk, čímž se ocitá ve smrtelném nebezpečí, protože rozhodnutí „kdo bude další“ je jen na vedení sanatoria...(Bohemia MP)

    Žánry:DramaRetro
    Režie:Kai Wessel
    4
  • Vorstadtweiber
    Vorstadtweiber (2015)
    Seriál
    73%
    5
  • Páv
    Páv (2025)
    FilmRole: Johann
    • KVIFF TV
    • DaFilms
    Film Páv je německo-rakouská komedie o agentuře, která vám za poplatek zajistí profesionálního společníka. Potřebujete doprovod do společnosti, fiktivního partnera nebo tatínka na den otců? Není problém, Matthias umí ztvárnit jakoukoli roli. Avšak poté, co ho opustí partnerka, zjistí, že začal ztrácet sám sebe. Snímek, premiérově uvedený na festivalu v Benátkách je celovečerním debutem Bernharda Wengera. Film byl podpořen programem Kreativní Evropa MEDIA.
    Žánry:DramaKomedie
    72%
    Film Páv je německo-rakouská komedie o agentuře, která vám za poplatek zajistí profesionálního společníka. Potřebujete doprovod do společnosti, fiktivního partnera nebo tatínka na den otců? Není problém, Matthias umí ztvárnit jakoukoli roli. Avšak poté, co ho opustí partnerka, zjistí, že začal ztrácet sám sebe. Snímek, premiérově uvedený na festivalu v Benátkách je celovečerním debutem Bernharda Wengera. Film byl podpořen programem Kreativní Evropa MEDIA.
    Žánry:DramaKomedie
    6
  • Bílá stuha
    Bílá stuha (2009)
    FilmRole: The Farmer

    Základním kompozičním znakem i stmelujícím gestem tohoto černobílého snímku o podivných nehodách v rakouské vesničce na začátku 20. století je přísnost, až umanutá striktnost a asketičnost, jež jsou vlastní jak většině postav, tak jejich tvůrci, jenž dovede být na publikum opravdu hnusný. Bílá stuha má pečlivě vysoustružený scénář, napsaný s absolutním odstupem cynicky chladného pozorovatele, a pregnantně volená slova, jež tnou do živého. Jak je u Hanekeho zvykem, chybí doprovodná hudba, spousta obrazů má nemilosrdně a nepříjemně statickou kompozici a pohled kamery se často zastaví na hranici, kdy není otevřeně vidět samo násilí, ale diváci si přesto plně uvědomují jeho důsledky. Vyprávění je až dusivě sešněrované jako korzet obepínající a halící tělo ústřední záhady, k jejímuž rozřešení nelze proniknout, a je napínavé do posledních minut. V každé scéně je cítit tíseň a pod povrchem bublající agrese i zoufalství.

    72%

    Základním kompozičním znakem i stmelujícím gestem tohoto černobílého snímku o podivných nehodách v rakouské vesničce na začátku 20. století je přísnost, až umanutá striktnost a asketičnost, jež jsou vlastní jak většině postav, tak jejich tvůrci, jenž dovede být na publikum opravdu hnusný. Bílá stuha má pečlivě vysoustružený scénář, napsaný s absolutním odstupem cynicky chladného pozorovatele, a pregnantně volená slova, jež tnou do živého. Jak je u Hanekeho zvykem, chybí doprovodná hudba, spousta obrazů má nemilosrdně a nepříjemně statickou kompozici a pohled kamery se často zastaví na hranici, kdy není otevřeně vidět samo násilí, ale diváci si přesto plně uvědomují jeho důsledky. Vyprávění je až dusivě sešněrované jako korzet obepínající a halící tělo ústřední záhady, k jejímuž rozřešení nelze proniknout, a je napínavé do posledních minut. V každé scéně je cítit tíseň a pod povrchem bublající agrese i zoufalství.

    7
  • Tvoje krása nemá cenu...
    Tvoje krása nemá cenu... (2012)
    FilmRole: ředitel
    Dvanáctiletý snílek Veysel, který do Vídně přišel s rodiči z rodného Turecka, je ve své nové zemi cizincem. Ve škole nerozumí jazyku, doma je rodina na pokraji krize. Jediné okamžiky štěstí prožívá Veysel v myšlenkách na spolužačku Anu, do které je zamilovaný, aniž by to však dívka tušila. Vyrovnat se s bolestnou distancí mezi sny a realitou pomáhá chlapci soused Cem, dobrosrdečný macho s komplikovaným milostným životem. Mimořádný talent rakouského filmu Hüseyin Tabak umně těží z kontrastu chlapcových romanticko-idylických představ a nelehkých životních podmínek v imigrantské komunitě, nad níž visí stálá hrozba deportace. Název filmu odkazuje k básni tureckého barda Asika Veysela, jehož melancholické písně jsou oblíbené zejména mezi jeho krajany rozesetými po celé Evropě. Pro plachého chlapce pak báseň, resp. její překlad do němčiny znamená nejen šanci prosadit se ve škole, kde je za outsidera, ale především zaujmout milovanou Anu. Hlavní roli jímavě ztvárnil Abdulkadir Tuncer.
    Žánry:Drama
    71%
    Dvanáctiletý snílek Veysel, který do Vídně přišel s rodiči z rodného Turecka, je ve své nové zemi cizincem. Ve škole nerozumí jazyku, doma je rodina na pokraji krize. Jediné okamžiky štěstí prožívá Veysel v myšlenkách na spolužačku Anu, do které je zamilovaný, aniž by to však dívka tušila. Vyrovnat se s bolestnou distancí mezi sny a realitou pomáhá chlapci soused Cem, dobrosrdečný macho s komplikovaným milostným životem. Mimořádný talent rakouského filmu Hüseyin Tabak umně těží z kontrastu chlapcových romanticko-idylických představ a nelehkých životních podmínek v imigrantské komunitě, nad níž visí stálá hrozba deportace. Název filmu odkazuje k básni tureckého barda Asika Veysela, jehož melancholické písně jsou oblíbené zejména mezi jeho krajany rozesetými po celé Evropě. Pro plachého chlapce pak báseň, resp. její překlad do němčiny znamená nejen šanci prosadit se ve škole, kde je za outsidera, ale především zaujmout milovanou Anu. Hlavní roli jímavě ztvárnil Abdulkadir Tuncer.
    Žánry:Drama
    8
  • Grießnockerlaffäre
    Grießnockerlaffäre (2017)
    FilmRole: Paul
    69%
    9
  • Snotty Boy
    Snotty Boy (2022)
    FilmRole: Braunauer (hlas)
    66%
    10
  • Ameisenstraße, Die
    Ameisenstraße, Die (1995)
    FilmRole: Herr Halbgebauer
    Tato laskavá rakouská komedie, zasazená do vídeňského činžovního domu, si utahuje z podivných zvyků obyvatel tohoto proslulého města. Budova se nachází ve středostavovské čtvrti a žijí v ní obyvatelé různých věkových kategorií a společenského postavení. Mnoho nájemníků je starších, ale najde se tu i pár dětí. V jednom bytě žije velká skupina polských stavebních dělníků, zatímco jugoslávská žena se svou početnou rodinou se snaží přežít ve svém malém bytě. Epizodický příběh ze života těchto a dalších nájemníků rámuje návštěva úředníka ze statistického úřadu.
    66%
    Tato laskavá rakouská komedie, zasazená do vídeňského činžovního domu, si utahuje z podivných zvyků obyvatel tohoto proslulého města. Budova se nachází ve středostavovské čtvrti a žijí v ní obyvatelé různých věkových kategorií a společenského postavení. Mnoho nájemníků je starších, ale najde se tu i pár dětí. V jednom bytě žije velká skupina polských stavebních dělníků, zatímco jugoslávská žena se svou početnou rodinou se snaží přežít ve svém malém bytě. Epizodický příběh ze života těchto a dalších nájemníků rámuje návštěva úředníka ze statistického úřadu.
    11
  • Gebürtig
    Gebürtig (2002)
    FilmRole: Willi Klang
    Rodiče Hermanna Gebirtiga zahynuli v koncentračním táboře. Otec Dannyho Demanta také. Otec Susanne Ressellové vstoupil na protest proti nacismu do komunistické strany. Byl internován, přežil a umřel ve chvíli, kdy po čtyřiceti letech poznal někdejšího esesáka Pointera, který byl postrachem tábora v Ebensee. Otec Konrada Sachse byl přesvědčený nacista a jako lékař obžalovaný ze zločinů proti lidskosti skončil před tribunálem v Norimberku. Osudy posledních svědků nacistických zvěrstev a potomků těch, jimž válka zničila život nebo charakter, se protínají. Susanne se vydává do New Yorku, aby přesvědčila známého židovského skladatele Hermanna Gebirtiga, který přežil holocaust, aby se vrátil do rodné Vídně a vydal své svědectví...
    65%
    Rodiče Hermanna Gebirtiga zahynuli v koncentračním táboře. Otec Dannyho Demanta také. Otec Susanne Ressellové vstoupil na protest proti nacismu do komunistické strany. Byl internován, přežil a umřel ve chvíli, kdy po čtyřiceti letech poznal někdejšího esesáka Pointera, který byl postrachem tábora v Ebensee. Otec Konrada Sachse byl přesvědčený nacista a jako lékař obžalovaný ze zločinů proti lidskosti skončil před tribunálem v Norimberku. Osudy posledních svědků nacistických zvěrstev a potomků těch, jimž válka zničila život nebo charakter, se protínají. Susanne se vydává do New Yorku, aby přesvědčila známého židovského skladatele Hermanna Gebirtiga, který přežil holocaust, aby se vrátil do rodné Vídně a vydal své svědectví...
    12
  • Schloß, Das
    Schloß, Das (1997)
    FilmRole: Herrenhofwirt
    65%
    13
  • Stolberg
    Stolberg (2006)
    Seriál
    64%
    14
  • Narcissus and Goldmund
    Narcissus and Goldmund (2020)
    FilmRole: Abt Daniel
    V temném středověku je mladý a nezkrotný Goldmund poslán otcem do kláštera, aby odčinil hříchy své matky, která je opustila. Tam potkává Narcise, brilantního a učeného nováčka, který je introvertní a odměřený. Zrodí se jedinečné a hluboké celoživotní přátelství. Narcis se rozhodne zůstat odloučen od světa v modlitbách a meditacích. Goldmund, který je vášnivý, smyslný a impulzivní, utíká z kláštera, aby žil život potulného pikareskního tuláka, jehož milostná a umělecká dobrodružství ho vedou k objevování extrémů extáze i bolesti. Uplyne několik napínavých let, dokud se jednoho dne cesty těchto přátel opět nezkříží…
    Žánry:Drama
    64%
    V temném středověku je mladý a nezkrotný Goldmund poslán otcem do kláštera, aby odčinil hříchy své matky, která je opustila. Tam potkává Narcise, brilantního a učeného nováčka, který je introvertní a odměřený. Zrodí se jedinečné a hluboké celoživotní přátelství. Narcis se rozhodne zůstat odloučen od světa v modlitbách a meditacích. Goldmund, který je vášnivý, smyslný a impulzivní, utíká z kláštera, aby žil život potulného pikareskního tuláka, jehož milostná a umělecká dobrodružství ho vedou k objevování extrémů extáze i bolesti. Uplyne několik napínavých let, dokud se jednoho dne cesty těchto přátel opět nezkříží…
    Žánry:Drama
    15
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    16
  • Temps du loup, Le
    Temps du loup, Le (2003)
    FilmRole: Policier
    Počátek apokalypsy, která bývá v germánské mytologii označována jako čas vlků; blíže neurčená průmyslová katastrofa zničila svět. Stejně jako spousta jiných prchá i Anna se svou rodinou z města na venkov, aby unikla všudypřítomnému chaosu. Rychle a bolestně se však přesvědčí o tom, že již není úniku. Lidé zbavení majetku a veškerých výdobytků civilizace se spojují do tlup, aby mohli vůbec přežít. Zloba, násilí a vražda se stávají legitimními prostředky k zachování vlastního života.
    Žánry:Drama
    63%
    Počátek apokalypsy, která bývá v germánské mytologii označována jako čas vlků; blíže neurčená průmyslová katastrofa zničila svět. Stejně jako spousta jiných prchá i Anna se svou rodinou z města na venkov, aby unikla všudypřítomnému chaosu. Rychle a bolestně se však přesvědčí o tom, že již není úniku. Lidé zbavení majetku a veškerých výdobytků civilizace se spojují do tlup, aby mohli vůbec přežít. Zloba, násilí a vražda se stávají legitimními prostředky k zachování vlastního života.
    Žánry:Drama
    17
  • Ravioli
    Ravioli (2004)
    Film
    Hoschek, bývalý zástupce vedoucího pobočky banky, se vrací do prázdného bytu svých rodičů a piluje umění neúspěchu mezi katalogy Donauland, záclonami s velkými vzory a rozladěným pianem. Poté, co ztratil práci a rozpadlo se mu manželství, přehodnocuje tento antihrdina v podání Alfreda Dorfera svůj život. Heinz Hoschek neustále osciluje mezi hořkou ironií a sebelítostí, mezi představivostí a realitou, mezi nadějnou minulostí a současností, kterou lze snést jen se zvýšenou konzumací alkoholu a Valia. Není pochyb o tom: ten chlap je nula.
    Žánry:DramaKomedie
    62%
    Hoschek, bývalý zástupce vedoucího pobočky banky, se vrací do prázdného bytu svých rodičů a piluje umění neúspěchu mezi katalogy Donauland, záclonami s velkými vzory a rozladěným pianem. Poté, co ztratil práci a rozpadlo se mu manželství, přehodnocuje tento antihrdina v podání Alfreda Dorfera svůj život. Heinz Hoschek neustále osciluje mezi hořkou ironií a sebelítostí, mezi představivostí a realitou, mezi nadějnou minulostí a současností, kterou lze snést jen se zvýšenou konzumací alkoholu a Valia. Není pochyb o tom: ten chlap je nula.
    Žánry:DramaKomedie
    18
  • Andrea se chce rozvést
    Andrea se chce rozvést (2024)
    FilmRole: Andreas Vater
    Andreu čeká zářná budoucnost. Pracuje jako policistka na venkově, ale plánuje se stát detektivní vyšetřovatelkou v St. Pöltenu a taky se rozejít se svým mužem. Věc se trochu zkomplikuje, když ho opilého srazí policejním autem, čímž se nepochybně jedno její přání vyplní. Jen s tou detektivní vyšetřovatelkou to teď moc nevypadá. Možná kdyby zahladila všechny stopy a našel se jiný viník? (LFŠ)
    Žánry:DramaKomedie
    61%
    Andreu čeká zářná budoucnost. Pracuje jako policistka na venkově, ale plánuje se stát detektivní vyšetřovatelkou v St. Pöltenu a taky se rozejít se svým mužem. Věc se trochu zkomplikuje, když ho opilého srazí policejním autem, čímž se nepochybně jedno její přání vyplní. Jen s tou detektivní vyšetřovatelkou to teď moc nevypadá. Možná kdyby zahladila všechny stopy a našel se jiný viník? (LFŠ)
    Žánry:DramaKomedie
    19
  • Oktoberfest
    Oktoberfest (2005)
    FilmRole: Kraitmair
    Poslední den mnichovského Oktoberfestu se zkříží cesty různých lidí: Birgit zpochybňuje své manželství s Maxem, Richard, otec samoživitel, se ocitá v konfliktu mezi svou mladou milenkou a otcovskou zodpovědností – jeho syn, kterého vídá jen zřídka, se těšil na večer s ním; Richard si ale také potřebuje vyjasnit věci se svou mladou láskou. Mezitím přijíždí do Mnichova bláznivá parta Italů. Alessandro se zamiluje do čerstvě vdané Japonky. Tradiční rodina provozovatelů pouťových atrakcí bojuje proti úpadku a zatrpklý mladík na vozíčku drží místní policisty v napětí skrytými hrozbami...
    Žánry:Krimi
    60%
    Poslední den mnichovského Oktoberfestu se zkříží cesty různých lidí: Birgit zpochybňuje své manželství s Maxem, Richard, otec samoživitel, se ocitá v konfliktu mezi svou mladou milenkou a otcovskou zodpovědností – jeho syn, kterého vídá jen zřídka, se těšil na večer s ním; Richard si ale také potřebuje vyjasnit věci se svou mladou láskou. Mezitím přijíždí do Mnichova bláznivá parta Italů. Alessandro se zamiluje do čerstvě vdané Japonky. Tradiční rodina provozovatelů pouťových atrakcí bojuje proti úpadku a zatrpklý mladík na vozíčku drží místní policisty v napětí skrytými hrozbami...
    Žánry:Krimi
    20
  • Kůň na balkoně
    Kůň na balkoně (2012)
    FilmRole: Branko
    Rakouský režisér Hüseyin Tabak začínal ve filmovém průmyslu v Hamburku a postupně se během práce na dvaceti celovečerních filmech vypracoval na asistenta režie. Od roku 2006 do roku 2012 studoval režii a scenáristiku na Vídeňské filmové akademii u Petra Patzaka a Michaela Hanekeho. Jeho druhý celovečerní film vypráví neobyčejný příběh 10letého Mika s Aspergerovým syndromem - mírnou formou autismu. Mika miluje matematiku, neumí lhát, nechápe dětské vtipy a každý den musí mít oběd přesně ve 14:17. Jeho svobodná matka Lara tvrdě pracuje, ale naštěstí se může vždy spolehnout na Hedi, milou starou paní žijící v sousedství, která je pro Miku jako vlastní babička. Mika je přísně kontrolován, ale jeho život se obrátí vzhůru nohama, když jedné zimní noci zaslechne na balkoně koňské řehtání. Co dělá kůň na sousedním balkóně? Vyřešit tuto záhadu mu pomáhá temperamentní dívka Dana, která ráda předstírá, že je indická princezna. Tajné vloupání do bytu s balkónem je jen začátek jejich velkého dobrodružství. Později zjistí, že jejich nový soused Sascha, bývalý matematik a nešťastný gambler, získal koně v loterii a touží ho prodat, což by mu pomohlo splatit dluhy. Kůň byl kdysi slavným dostihovým běžcem Bucephalus. Přestože již není schopen závodit, je pro Miku perfektním společníkem a přítelem. Bohužel, ani Mikova máma si koně nemůže dovolit a Sascha je nucen svůj jediný majetek zpeněžit. Hüseyin Tabak o svém filmu tvrdí: Je zábavné vytvořit film, který povzbuzuje děti, aby se ptaly, a přiměje dospělé, aby si pečlivě promysleli odpovědi na jejich otázky. Cílem mého filmu je podnítit děti, aby projevily zájem o věci, které pro ně nejsou běžné, normální, čímž si rozšiřují své dětské obzory. (Film Europe)
    Žánry:Rodinný
    57%
    Rakouský režisér Hüseyin Tabak začínal ve filmovém průmyslu v Hamburku a postupně se během práce na dvaceti celovečerních filmech vypracoval na asistenta režie. Od roku 2006 do roku 2012 studoval režii a scenáristiku na Vídeňské filmové akademii u Petra Patzaka a Michaela Hanekeho. Jeho druhý celovečerní film vypráví neobyčejný příběh 10letého Mika s Aspergerovým syndromem - mírnou formou autismu. Mika miluje matematiku, neumí lhát, nechápe dětské vtipy a každý den musí mít oběd přesně ve 14:17. Jeho svobodná matka Lara tvrdě pracuje, ale naštěstí se může vždy spolehnout na Hedi, milou starou paní žijící v sousedství, která je pro Miku jako vlastní babička. Mika je přísně kontrolován, ale jeho život se obrátí vzhůru nohama, když jedné zimní noci zaslechne na balkoně koňské řehtání. Co dělá kůň na sousedním balkóně? Vyřešit tuto záhadu mu pomáhá temperamentní dívka Dana, která ráda předstírá, že je indická princezna. Tajné vloupání do bytu s balkónem je jen začátek jejich velkého dobrodružství. Později zjistí, že jejich nový soused Sascha, bývalý matematik a nešťastný gambler, získal koně v loterii a touží ho prodat, což by mu pomohlo splatit dluhy. Kůň byl kdysi slavným dostihovým běžcem Bucephalus. Přestože již není schopen závodit, je pro Miku perfektním společníkem a přítelem. Bohužel, ani Mikova máma si koně nemůže dovolit a Sascha je nucen svůj jediný majetek zpeněžit. Hüseyin Tabak o svém filmu tvrdí: Je zábavné vytvořit film, který povzbuzuje děti, aby se ptaly, a přiměje dospělé, aby si pečlivě promysleli odpovědi na jejich otázky. Cílem mého filmu je podnítit děti, aby projevily zájem o věci, které pro ně nejsou běžné, normální, čímž si rozšiřují své dětské obzory. (Film Europe)
    Žánry:Rodinný
    21
  • Lekce pana Kuky
    Lekce pana Kuky (2008)
    FilmRole: Bernstein
    55%
    22
  • Nimm Du ihn
    Nimm Du ihn (2019)
    FilmRole: Xaver
    Sourozenci Mareike, Dietrich a Felicitas Reberovi nevěří vlastním očím, když se po 50 letech nečekaně objeví na prahu jejich otec Xaver, o kterém si mysleli, že zmizel v Argentině. Je bez peněz, bez důchodu, bez zdravotního pojištění a v zavazadle má jen kartáček na zuby. Pokusy nechat ho v sociálním úřadu, v domově důchodců nebo na dálničním odpočívadle selžou. A tak Xaver putuje postupně po všech bytech a způsobuje rozruch v rodinách, vztazích a práci svých dětí. Ukáže se, že ani sourozenci na tom nejsou zrovna nejlépe, a brzy si uvědomí, že jejich bezstarostný otec není jejich největší problém.
    Žánry:Komedie
    54%
    Sourozenci Mareike, Dietrich a Felicitas Reberovi nevěří vlastním očím, když se po 50 letech nečekaně objeví na prahu jejich otec Xaver, o kterém si mysleli, že zmizel v Argentině. Je bez peněz, bez důchodu, bez zdravotního pojištění a v zavazadle má jen kartáček na zuby. Pokusy nechat ho v sociálním úřadu, v domově důchodců nebo na dálničním odpočívadle selžou. A tak Xaver putuje postupně po všech bytech a způsobuje rozruch v rodinách, vztazích a práci svých dětí. Ukáže se, že ani sourozenci na tom nejsou zrovna nejlépe, a brzy si uvědomí, že jejich bezstarostný otec není jejich největší problém.
    Žánry:Komedie
    23

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.