Xenia Valderi: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Xenia Valderi: Filmy a seriály

  • Podvodník
    Podvodník (1955)
    FilmRole: Luciana
    73%
    1
  • Kufr snů
    Kufr snů (1953)
    FilmRole: Direttrice museo
    Ve filmu *La valigia dei sogni* (Kufřík snů, Itálie, 1953) režiséra Luigiho Comenciniho jsou vloženy scény z filmu *Cenere*. Hlavní hrdina je bývalý herec z éry němého filmu, který zachránil staré filmy své doby před zničením a používá je k pořádání zábavných představení ve školách. Po nešťastném požáru a hrozbě vězení se setkává s bohatým producentem, který mu pomůže vybudovat filmové muzeum.
    Žánry:DramaKomedie
    71%
    Ve filmu *La valigia dei sogni* (Kufřík snů, Itálie, 1953) režiséra Luigiho Comenciniho jsou vloženy scény z filmu *Cenere*. Hlavní hrdina je bývalý herec z éry němého filmu, který zachránil staré filmy své doby před zničením a používá je k pořádání zábavných představení ve školách. Po nešťastném požáru a hrozbě vězení se setkává s bohatým producentem, který mu pomůže vybudovat filmové muzeum.
    Žánry:DramaKomedie
    2
  • Violent Summer
    Violent Summer (1959)
    Film
    • Netflix
    Léto 1943: zámožná mládež v oblasti Riccione u Rimini si užívá života, zatímco se válka nebezpečně blíží. Carlo Caremoli, mladík, který jde s davem, našel způsoby, jak se vyhnout vojenské službě. Pak na pláži potká Robertu, válečnou vdovu s dítětem. Robertina matka ji varuje, aby se Carlovi vyhýbala, ale jí se zdá pozorný a k její dceři laskavý. Vzniká romance. Během několika týdnů Roberta riskuje všechno. Může existovat řešení mezi vášní na jedné straně a válkou, povinností a společenským očekáváním na straně druhé?
    Žánry:DramaVálečný
    69%
    Léto 1943: zámožná mládež v oblasti Riccione u Rimini si užívá života, zatímco se válka nebezpečně blíží. Carlo Caremoli, mladík, který jde s davem, našel způsoby, jak se vyhnout vojenské službě. Pak na pláži potká Robertu, válečnou vdovu s dítětem. Robertina matka ji varuje, aby se Carlovi vyhýbala, ale jí se zdá pozorný a k její dceři laskavý. Vzniká romance. Během několika týdnů Roberta riskuje všechno. Může existovat řešení mezi vášní na jedné straně a válkou, povinností a společenským očekáváním na straně druhé?
    Žánry:DramaVálečný
    3
  • Červená pustina
    Červená pustina (1964)
    FilmRole: Linda
    Záverečná časť "tetralógie citov" je Antonioniho prvým farebným filmom. Farbu v ňom funkčne využíva na zachytenie psychózy hlavnej hrdinky, trpiacej po autonehode chronickou úzkosťou a depresiami. Dej je zasadený do okolia priemyselným rozvojom zdevastovanej Ravenny, kde žije hlavná hrdinka Guilliana, manželka riaditeľa továrne. Snaží sa svoje psychické problémy pred manželom skrývať a nájsť uplatnenie v podnikaní s interiérovými doplnkami. Manžel, práca, priatelia, ani milenec jej však nepomôžu nájsť životné uspokojenie a tak upadá stále hlbšie a hlbšie do svojej choroby. Antonionimu sa vo filme podarilo zachytiť existenciálnu stratenosť moderného človeka a bezcieľnosť komfortného meštiackeho života.
    68%
    Záverečná časť "tetralógie citov" je Antonioniho prvým farebným filmom. Farbu v ňom funkčne využíva na zachytenie psychózy hlavnej hrdinky, trpiacej po autonehode chronickou úzkosťou a depresiami. Dej je zasadený do okolia priemyselným rozvojom zdevastovanej Ravenny, kde žije hlavná hrdinka Guilliana, manželka riaditeľa továrne. Snaží sa svoje psychické problémy pred manželom skrývať a nájsť uplatnenie v podnikaní s interiérovými doplnkami. Manžel, práca, priatelia, ani milenec jej však nepomôžu nájsť životné uspokojenie a tak upadá stále hlbšie a hlbšie do svojej choroby. Antonionimu sa vo filme podarilo zachytiť existenciálnu stratenosť moderného človeka a bezcieľnosť komfortného meštiackeho života.
    4
  • Římanka
    Římanka (1954)
    FilmRole: Gisella
    V Římě fašistické éry se mladičká modelka Adriana po nešťastné romanci propadne do morálního bahna prostituce. Jedním z jejích klientů je také student a odbojář Mino, do něhož se dívka zamiluje. Od mladíka nevyžaduje projevy náklonosti, ale úplně jí stačí jeho občasná přítomnost. V neutěšené době se tak Adriana oddává vizi nového začátku a snům o společném životě s Minem. Předlohou byl román Alberta Moravii, jenž se také podílel na scénáři.
    67%
    V Římě fašistické éry se mladičká modelka Adriana po nešťastné romanci propadne do morálního bahna prostituce. Jedním z jejích klientů je také student a odbojář Mino, do něhož se dívka zamiluje. Od mladíka nevyžaduje projevy náklonosti, ale úplně jí stačí jeho občasná přítomnost. V neutěšené době se tak Adriana oddává vizi nového začátku a snům o společném životě s Minem. Předlohou byl román Alberta Moravii, jenž se také podílel na scénáři.
    5
  • Dáma bez kamélií
    Dáma bez kamélií (1953)
    Film
    Postava ambiciózní Clary, využívající k herecké kariéře manželství s filmovým producentem, vytváří pomyslnou spojnici mezi Antonioniho ženskými hrdinkami, které jsou závislé na svém manželském svazku, a těmi, které našly sílu se z takovéhoto soužití osvobodit. Stejně jako u předchozího titulu Poražení se ani realizace Dámy bez kamélií neobešla bez problémů při obsazování hlavní role. Poté, co sešlo z původně plánovaného angažování Giny Lollobrigidy, musel nakonec Antonioni znovu spolupracovat s Lucií Bosè, která mu tentokrát typově příliš nevyhovovala. Dáma bez kamélií nebyla ve své době jediným italským filmem kriticky nahlížejícím na filmařskou profesi. Stejné téma zpracoval Luchino Visconti ve snímku Nejkrásnější, který však více než k dramatu směřoval k žánru tragikomedie.
    67%
    Postava ambiciózní Clary, využívající k herecké kariéře manželství s filmovým producentem, vytváří pomyslnou spojnici mezi Antonioniho ženskými hrdinkami, které jsou závislé na svém manželském svazku, a těmi, které našly sílu se z takovéhoto soužití osvobodit. Stejně jako u předchozího titulu Poražení se ani realizace Dámy bez kamélií neobešla bez problémů při obsazování hlavní role. Poté, co sešlo z původně plánovaného angažování Giny Lollobrigidy, musel nakonec Antonioni znovu spolupracovat s Lucií Bosè, která mu tentokrát typově příliš nevyhovovala. Dáma bez kamélií nebyla ve své době jediným italským filmem kriticky nahlížejícím na filmařskou profesi. Stejné téma zpracoval Luchino Visconti ve snímku Nejkrásnější, který však více než k dramatu směřoval k žánru tragikomedie.
    6
  • Gli imbroglioni
    Gli imbroglioni (1963)
    FilmRole: Lawyer Ferri (segment "Medico e fidanzata")
    54%
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.