Erik Pardus: Nejlepší filmy a seriály

6.0

Erik Pardus: Filmy a seriály

  • Dobrodružství kriminalistiky
    Dobrodružství kriminalistiky (1989)
    SeriálRole: kněz (2/Písmo)
    • iVysílání
    85%
    1
  • Četnické humoresky
    Četnické humoresky (2001)
    SeriálRole: Zahálka
    Původní seriál České televize Četnické humoresky námětově těží z existence četnických pátracích stanic - předchůdkyň současné kriminální služby - a skutečných případů, které stanice řešily. Ve městech byla policie (známe například ze seriálu Hříšní lidé města pražského), mimo pak působilo četnictvo. Elitou mezi nimi byly četnické pátrací stanice (zhruba 40 na území tehdejšího Československa). Seriál vychází z množství autentických případů nalezených v archivech. Při vykreslování prostředí četnické pátrací stanice je dbáno na pravdivé zobrazení všech mechanismů, na nichž bylo založeno tehdejší pátrání. Seriál má tři série, každou po třinácti epizodách. Jednotlivé epizody na sebe navzájem navazují a postavy vystupující v seriálu se neustále vyvíjejí. Příprava první řady byla zahájena roku 1992. Seriál se natáčel v reálných exteriérech střední a jižní Moravy, Brně a některé epizody i na území Podkarpatské Ukrajiny. Fiktivní brněnská četnická pátrací stanice vznikla v areálu bývalých vojenských kasáren a slouží v ní deset příslušníků a služební pes Argo. Ne vždy řeší jen závažné případy, někdy jsou jejich případy banální až směšné, vždy se jim však podaří pachatele usvědčit. Ústřední postavu Karla Arazíma, zpočátku štábního strážmistra, později praporčíka a nakonec velitele stanice vrchního strážmistra, vytvořil populární Tomáš Töpfer. Jeho pravou ruku Bedřicha Jarého, a pozdějšího zetě, zahrál neméně populární Ivan Trojan a vrchního strážmistra Šiktance ztvárnil Petr Kostka. Pátrací tým doplnili Stanislav Zindulka, Zdeněk Junák, Jan Grygar, Erik Pardus, Aleš Jarý, Pavel Doucek a František Švihlík. Seriál není zaměřen jen na policejní práci, a proto tu mají pevné místo i jejich manželky a přítelkyně, například Alena Antalová jako majitelka květinářství Ludmila Horká, Andrea Elsnerová jako kuchařka celé stanice, či Zdena Herfortová jako Vladěnka Šiktancová - manželka vrchního Šiktance. V menších rolích zahráli mimo jiné i Jiřina Bohdalová, Pavel Zedníček, Marek Vašut, Simona Stašová, Jiří Krampol, slovenské hvězdy Michal Dočolomanský, Leopold Haverla či Marián Labuda. Dále jen v první sérii hrálo vedlejší role 313 herců - převážně méně okoukané tváře z moravských divadel - a zhruba 3000 komparzistů. Použito bylo 6500 kostýmů, 120 historických vozidel, několik vlaků, 25 tisíc rekvizit a velké množství zvířat. zdroj: www.cetnickehumoresky.cz
    Žánry:KomedieKrimi
    81%
    Původní seriál České televize Četnické humoresky námětově těží z existence četnických pátracích stanic - předchůdkyň současné kriminální služby - a skutečných případů, které stanice řešily. Ve městech byla policie (známe například ze seriálu Hříšní lidé města pražského), mimo pak působilo četnictvo. Elitou mezi nimi byly četnické pátrací stanice (zhruba 40 na území tehdejšího Československa). Seriál vychází z množství autentických případů nalezených v archivech. Při vykreslování prostředí četnické pátrací stanice je dbáno na pravdivé zobrazení všech mechanismů, na nichž bylo založeno tehdejší pátrání. Seriál má tři série, každou po třinácti epizodách. Jednotlivé epizody na sebe navzájem navazují a postavy vystupující v seriálu se neustále vyvíjejí. Příprava první řady byla zahájena roku 1992. Seriál se natáčel v reálných exteriérech střední a jižní Moravy, Brně a některé epizody i na území Podkarpatské Ukrajiny. Fiktivní brněnská četnická pátrací stanice vznikla v areálu bývalých vojenských kasáren a slouží v ní deset příslušníků a služební pes Argo. Ne vždy řeší jen závažné případy, někdy jsou jejich případy banální až směšné, vždy se jim však podaří pachatele usvědčit. Ústřední postavu Karla Arazíma, zpočátku štábního strážmistra, později praporčíka a nakonec velitele stanice vrchního strážmistra, vytvořil populární Tomáš Töpfer. Jeho pravou ruku Bedřicha Jarého, a pozdějšího zetě, zahrál neméně populární Ivan Trojan a vrchního strážmistra Šiktance ztvárnil Petr Kostka. Pátrací tým doplnili Stanislav Zindulka, Zdeněk Junák, Jan Grygar, Erik Pardus, Aleš Jarý, Pavel Doucek a František Švihlík. Seriál není zaměřen jen na policejní práci, a proto tu mají pevné místo i jejich manželky a přítelkyně, například Alena Antalová jako majitelka květinářství Ludmila Horká, Andrea Elsnerová jako kuchařka celé stanice, či Zdena Herfortová jako Vladěnka Šiktancová - manželka vrchního Šiktance. V menších rolích zahráli mimo jiné i Jiřina Bohdalová, Pavel Zedníček, Marek Vašut, Simona Stašová, Jiří Krampol, slovenské hvězdy Michal Dočolomanský, Leopold Haverla či Marián Labuda. Dále jen v první sérii hrálo vedlejší role 313 herců - převážně méně okoukané tváře z moravských divadel - a zhruba 3000 komparzistů. Použito bylo 6500 kostýmů, 120 historických vozidel, několik vlaků, 25 tisíc rekvizit a velké množství zvířat. zdroj: www.cetnickehumoresky.cz
    Žánry:KomedieKrimi
    2
  • Rozsudky soudce Ooky
    Rozsudky soudce Ooky (1989)
    Film
    • iVysílání
    80%
    3
  • Bakaláři
    Bakaláři (1972)
    Seriál
    • iVysílání
    Ke svému názvu přišli Bakaláři až o něco později. První pořad se jmenoval Kufr za dveřmi. O příběhy na toto téma tvůrci požádali psychiatra Miroslava Plzáka, Jaroslava Dietla a Vladimíra Menšíka. Vladimír Menšík tehdy napsal povídku o manželovi, který při banální hádce rozkopl dvířka od kredence a kufr, do něhož je jeho žena uložila, aby je odnesl opravit, považoval za vyhazov. Diváci byli nadšeni, psali a přáli si pokračování. Jaroslav Dietl svolil, že bude pro nově vznikající pořad psát scénáře, ale kde neustále brát témata? Další nápad si poradil i s tímto problémem: výzva, aby diváci psali své příběhy, vyvolala až nečekanou reakci. Dopisy, které během následujících let přišly do televize, by se daly počítat na desetitisíce. Pořad dostal název Bakaláři vědy manželské. „Bakalář byl ve středověku učitel, člověk, který předával zkušenosti. Řekli jsme si, že našimi bakaláři budou právě diváci. Ať se o své zkušenosti dělí, ať je předávají druhým,“ prohlásila Libuše Pospíšilová. Témata, která přicházela, však měla daleko širší okruh. Lidé psali i věci, které dosud nikomu nesvěřili. Jeden z dopisů dokonce začínal slovy: „To bych neřekla ani panu faráři...“ A tak nakonec zůstali jednoduše jen Bakaláři. (oficiální text distributora)
    72%
    Ke svému názvu přišli Bakaláři až o něco později. První pořad se jmenoval Kufr za dveřmi. O příběhy na toto téma tvůrci požádali psychiatra Miroslava Plzáka, Jaroslava Dietla a Vladimíra Menšíka. Vladimír Menšík tehdy napsal povídku o manželovi, který při banální hádce rozkopl dvířka od kredence a kufr, do něhož je jeho žena uložila, aby je odnesl opravit, považoval za vyhazov. Diváci byli nadšeni, psali a přáli si pokračování. Jaroslav Dietl svolil, že bude pro nově vznikající pořad psát scénáře, ale kde neustále brát témata? Další nápad si poradil i s tímto problémem: výzva, aby diváci psali své příběhy, vyvolala až nečekanou reakci. Dopisy, které během následujících let přišly do televize, by se daly počítat na desetitisíce. Pořad dostal název Bakaláři vědy manželské. „Bakalář byl ve středověku učitel, člověk, který předával zkušenosti. Řekli jsme si, že našimi bakaláři budou právě diváci. Ať se o své zkušenosti dělí, ať je předávají druhým,“ prohlásila Libuše Pospíšilová. Témata, která přicházela, však měla daleko širší okruh. Lidé psali i věci, které dosud nikomu nesvěřili. Jeden z dopisů dokonce začínal slovy: „To bych neřekla ani panu faráři...“ A tak nakonec zůstali jednoduše jen Bakaláři. (oficiální text distributora)
    4
  • Konec velkých prázdnin
    Konec velkých prázdnin (1996)
    Minisérie
    Úspěšný šestidílný seriál vypráví o dvanácti lidech, kteří se vydali na dobrodružnou cestu emigrace s vědomím, že se nikdy nebudou moci vrátit. Přitom narazili na absolutně neznámý svět, ačkoli byl jen pár kilometrů vzdálený, který v nich najednou viděl absolutně neznámé lidi. Bylo to, jako by se ocitli na jiné planetě, kde platily naprosto jiné zákony, a oni byli postaveni před úplně nové problémy. Prožívají při tom osobní tragédie, tragikomedie i dramata. A skoro nikdy jim nebylo veselo, protože na to opravdu neměli čas.
    Žánry:Drama
    65%
    Úspěšný šestidílný seriál vypráví o dvanácti lidech, kteří se vydali na dobrodružnou cestu emigrace s vědomím, že se nikdy nebudou moci vrátit. Přitom narazili na absolutně neznámý svět, ačkoli byl jen pár kilometrů vzdálený, který v nich najednou viděl absolutně neznámé lidi. Bylo to, jako by se ocitli na jiné planetě, kde platily naprosto jiné zákony, a oni byli postaveni před úplně nové problémy. Prožívají při tom osobní tragédie, tragikomedie i dramata. A skoro nikdy jim nebylo veselo, protože na to opravdu neměli čas.
    Žánry:Drama
    5
  • 3 plus 1 s Miroslavem Donutilem
    3 plus 1 s Miroslavem Donutilem (2004)
    Seriál
    • iVysílání
    Každý díl pořadu je sestaven ze tří televizních povídek a jedné historky. V obsahu jednotlivých dílů je zpracováno jedno hlavní téma. Autorem námětů je hlavní představitel, průvodce a herec Miroslav Donutil. (Česká televize) Série 1 (2004) - 3 epizody Série 2 (2005) - 8 epizod Série 3 (2006) - 6 epizod Série 4 (2007) - 12 epizod Série 5 (2008) - 12 epizod Série 6 (2009) - 9 epizod Série 7 (2010) - 12 epizod
    Žánry:Komedie
    64%
    Každý díl pořadu je sestaven ze tří televizních povídek a jedné historky. V obsahu jednotlivých dílů je zpracováno jedno hlavní téma. Autorem námětů je hlavní představitel, průvodce a herec Miroslav Donutil. (Česká televize) Série 1 (2004) - 3 epizody Série 2 (2005) - 8 epizod Série 3 (2006) - 6 epizod Série 4 (2007) - 12 epizod Série 5 (2008) - 12 epizod Série 6 (2009) - 9 epizod Série 7 (2010) - 12 epizod
    Žánry:Komedie
    6
  • Kriminálka Anděl
    Kriminálka Anděl (2008)
    Seriál
    • Oneplay
    Kriminálka Anděl je český seriál TV Nova. Na oddělení fiktivní pražské Kriminálky Anděl pracuje tým celkem pěti hlavních kriminalistů, kteří pátrají po pachatelích nejzávažnějších trestných činů - loupežných přepadení, úkladných i sexuálně motivovaných vražd. Šéfuje mu nejstarší a nejzkušenější Ivan Tomeček (Martin Stropnický). Jeho kolegy jsou nováček Tomáš Benkovský (David Švehlík), praktik Oliver Hajn (Marek Taclík), dokumentarista Rudolf Uhlíř (Michal Novotný) a policejní psycholožka Jana Chládková (Helena Dvořáková). Jejich důležitým spolupracovníkem je patolog Karel Benkovský (Ladislav Frej). Celé oddělení řídí vrchní ředitel kriminálky Milan Horký (Miloslav Mejzlík).
    Žánry:Krimi
    53%
    Kriminálka Anděl je český seriál TV Nova. Na oddělení fiktivní pražské Kriminálky Anděl pracuje tým celkem pěti hlavních kriminalistů, kteří pátrají po pachatelích nejzávažnějších trestných činů - loupežných přepadení, úkladných i sexuálně motivovaných vražd. Šéfuje mu nejstarší a nejzkušenější Ivan Tomeček (Martin Stropnický). Jeho kolegy jsou nováček Tomáš Benkovský (David Švehlík), praktik Oliver Hajn (Marek Taclík), dokumentarista Rudolf Uhlíř (Michal Novotný) a policejní psycholožka Jana Chládková (Helena Dvořáková). Jejich důležitým spolupracovníkem je patolog Karel Benkovský (Ladislav Frej). Celé oddělení řídí vrchní ředitel kriminálky Milan Horký (Miloslav Mejzlík).
    Žánry:Krimi
    7
  • Panter čeká v 17,30
    Panter čeká v 17,30 (1972)
    FilmRole: Martin
    Dětské filmy bývaly mnohdy využívány k natáčení nezastřeně moralistních příběhů, které nabádaly k žádoucímu jednání a naopak varovaly před špatnými cestami. V tomto případě se jedná o pochybné klukovské party, jejichž samozvaní vůdcové strhávají všechny účastníky k asociální činnosti - je velice obtížné pro čestné hochy takovému tlaku vzdorovat. Vykreslení motivací i podoby takových událostí je však v mnohém naivní, ani herecké ztvárnění nepřispívá k potřebné věrohodnosti.
    53%
    Dětské filmy bývaly mnohdy využívány k natáčení nezastřeně moralistních příběhů, které nabádaly k žádoucímu jednání a naopak varovaly před špatnými cestami. V tomto případě se jedná o pochybné klukovské party, jejichž samozvaní vůdcové strhávají všechny účastníky k asociální činnosti - je velice obtížné pro čestné hochy takovému tlaku vzdorovat. Vykreslení motivací i podoby takových událostí je však v mnohém naivní, ani herecké ztvárnění nepřispívá k potřebné věrohodnosti.
    8
  • Dospěláci můžou všechno
    Dospěláci můžou všechno (1970)
    FilmRole: malý Míša
    Dr. Dvořák je předním pracovníkem výzkumného ústavu, který se podílí na vývoji látky, jež má umožnit zvětšování živé hmoty. To má v budoucnu vyřešit zásobování lidstva potravinami, neboť např. z jedné takové gigantické krávy je možno získat i tisíce bifteků. Zatím je však výzkum ve fázi, kdy je k dispozici pouze přípravek pro zmenšování živých organizmů.
    Jeho synovi Míšovi se zdá, že ho nejen tatínek, ale všichni dospěláci jen peskují a nabývá dojmu, že dospěláci můžou všechno. Při jedné návštěvě výzkumného ústavu si malý Míša hraje s chemikáliemi a zapříčiní, že se jeho tatínek nedopatřením napije látky, po které se zmenší na křičící miminko. Malý Míša ho chce utišit rohlíkem, který však předtím namočí v kádince, ve které smíchal nějaké chemikálie. Jakmile si tatínek-miminko cucne rohlíku, poněkud se zvětší.
    Míša okamžitě pochopí, jakou látku připravil, a neváhá a napije se jí. Rázem se stává dospělákem. Netuší však, že být dospělákem není jen tak.
    Žánry:KomedieRodinný
    53%
    Dr. Dvořák je předním pracovníkem výzkumného ústavu, který se podílí na vývoji látky, jež má umožnit zvětšování živé hmoty. To má v budoucnu vyřešit zásobování lidstva potravinami, neboť např. z jedné takové gigantické krávy je možno získat i tisíce bifteků. Zatím je však výzkum ve fázi, kdy je k dispozici pouze přípravek pro zmenšování živých organizmů.
    Jeho synovi Míšovi se zdá, že ho nejen tatínek, ale všichni dospěláci jen peskují a nabývá dojmu, že dospěláci můžou všechno. Při jedné návštěvě výzkumného ústavu si malý Míša hraje s chemikáliemi a zapříčiní, že se jeho tatínek nedopatřením napije látky, po které se zmenší na křičící miminko. Malý Míša ho chce utišit rohlíkem, který však předtím namočí v kádince, ve které smíchal nějaké chemikálie. Jakmile si tatínek-miminko cucne rohlíku, poněkud se zvětší.
    Míša okamžitě pochopí, jakou látku připravil, a neváhá a napije se jí. Rázem se stává dospělákem. Netuší však, že být dospělákem není jen tak.
    Žánry:KomedieRodinný
    9
  • Proč nevěřit na zázraky
    Proč nevěřit na zázraky (1978)
    Film
    52%
    10
  • Černí baroni
    Černí baroni (2004)
    Seriál
    Adaptace veselých příběhů z neveselých let podle románů Miloslava Švandrlíka. Seriál Černí baroni se odehrává v neradostných padesátých letech dvacátého století. Je napsaný podle populárních knih Miloslava Švandrlíka - Černí baroni aneb Válčili jsme za Čepičky, Říkali mu Terazky, Pět seker poručíka Hamáčka, Lásky černého barona, Terazky na Hrad, Černý baron od Botiče a Kam kráčíš, Kefalíne? Televizní seriál Černí baroni není žádná scenáristická exhibice - je to pokorný pokus dostat do seriálu všechno podstatné a bizarní z tehdejších vojenských technických jednotek, co by diváky zaujalo a pobavilo. Hlavním hrdinou je v seriálu jednoznačně major Haluška, zvaný Terazky, Kefalín je jeho důstojným protihráčem. Epizody: 1. Terazky přichází (Terazky přichází) 2. Podraz (Podraz) 3. Námluvy (Námluvy) 4. Škodná (Škodná) 5. Vdova po hrdinovi (Vdova po hrdinovi) 6. Spiknutí (Spiknutí) 7. Loučení (Loučení) 8. Slavnostní uvítání (Slavnostní uvítání) 9. Zabíjačka (Zabíjačka) 10. Ženy a zpěv (Ženy a zpěv) 11. Vzácná návštěva (Vzácná návštěva)
    Žánry:Komedie
    Režie:Juraj Herz
    52%
    Adaptace veselých příběhů z neveselých let podle románů Miloslava Švandrlíka. Seriál Černí baroni se odehrává v neradostných padesátých letech dvacátého století. Je napsaný podle populárních knih Miloslava Švandrlíka - Černí baroni aneb Válčili jsme za Čepičky, Říkali mu Terazky, Pět seker poručíka Hamáčka, Lásky černého barona, Terazky na Hrad, Černý baron od Botiče a Kam kráčíš, Kefalíne? Televizní seriál Černí baroni není žádná scenáristická exhibice - je to pokorný pokus dostat do seriálu všechno podstatné a bizarní z tehdejších vojenských technických jednotek, co by diváky zaujalo a pobavilo. Hlavním hrdinou je v seriálu jednoznačně major Haluška, zvaný Terazky, Kefalín je jeho důstojným protihráčem. Epizody: 1. Terazky přichází (Terazky přichází) 2. Podraz (Podraz) 3. Námluvy (Námluvy) 4. Škodná (Škodná) 5. Vdova po hrdinovi (Vdova po hrdinovi) 6. Spiknutí (Spiknutí) 7. Loučení (Loučení) 8. Slavnostní uvítání (Slavnostní uvítání) 9. Zabíjačka (Zabíjačka) 10. Ženy a zpěv (Ženy a zpěv) 11. Vzácná návštěva (Vzácná návštěva)
    Žánry:Komedie
    Režie:Juraj Herz
    11
  • Hrísní lidé mesta brnenského
    Hrísní lidé mesta brnenského (2000)
    Minisérie
    50%
    12
  • Romance za korunu
    Romance za korunu (1975)
    FilmRole: Píďa
    • Oneplay
    49%
    13
  • 14
  • O ševci Ondrovi a komtesce Jůlince
    O ševci Ondrovi a komtesce Jůlince (2005)
    FilmRole: Šuspajtl
    • iVysílání
    45%
    15
  • Okno do hřbitova
    Okno do hřbitova (2012)
    Seriál
    Cyklus třinácti půlhodinových tajemných příběhů volně inspirovaných povídkami Miloslava Švandrlíka natočil v dramaturgii Centra hrané tvorby brněnského studia České televize renomovaný režisér Vladimír Michálek (např. Zapomenuté světlo či Je třeba zabít Sekala), který pro tento projekt využil převážně herce moravských divadel. V jednotlivých příbězích, ve kterých se autoři scénářů Martin Bezouška a Dušan Kukal snažili zachovat neopakovatelné kouzlo, poetiku i humor původních předloh, tedy uvidíme nejen známé herecké osobnosti počínaje například Bolkem Polívkou, Zuzanou Slavíkovou, Arnoštem Goldflamem, Jiřím Vyorálkem, Hanou Holišovou či Jiřím Pechou, ale i řadu jejich méně známých kolegů. (Česká televize)
    43%
    Cyklus třinácti půlhodinových tajemných příběhů volně inspirovaných povídkami Miloslava Švandrlíka natočil v dramaturgii Centra hrané tvorby brněnského studia České televize renomovaný režisér Vladimír Michálek (např. Zapomenuté světlo či Je třeba zabít Sekala), který pro tento projekt využil převážně herce moravských divadel. V jednotlivých příbězích, ve kterých se autoři scénářů Martin Bezouška a Dušan Kukal snažili zachovat neopakovatelné kouzlo, poetiku i humor původních předloh, tedy uvidíme nejen známé herecké osobnosti počínaje například Bolkem Polívkou, Zuzanou Slavíkovou, Arnoštem Goldflamem, Jiřím Vyorálkem, Hanou Holišovou či Jiřím Pechou, ale i řadu jejich méně známých kolegů. (Česká televize)
    16
  • Ošklivka Katka
    Ošklivka Katka (2008)
    Seriál
    Všichni máme jistě rádi pohádky a vůbec při tom nezáleží na věku. V případě „Ošklivky Katky“ jde o moderní variaci pohádky O Popelce s tím, že děj se odehrává v módní firmě. Naše hrdinka se jmenuje Katka, pochází z pražské periferie a sociálně velmi skromných poměrů. Rodiče dali chytrou a nadanou dceru studovat, ona se jim odvděčila vynikajícími studijními výsledky, dokonce získala stipendium na zahraniční univerzitě. Potud by bylo všechno v pořádku. Jenže teď se Katka nachází v situaci, kdy by ráda našla místo odpovídající jejímu vzdělání a odborné erudici. Jenže to je problém. V dnešní době mají totiž šanci nejen chytří a studovaní lidé, ale také fyzicky přitažliví. A mezi ně Katka rozhodně nepatří. Navíc vkusně se obléknout a mít zájem o módu je něco, co ji absolutně míjí. Se svými starými brýlemi, nemožným účesem, rovnátky a nevkusným oblečením se nemůže divit, že ji všichni nazývají „ošklivkou“. Katku to netrápí, jenže o jedno místo kvůli svému vzhledu přišla (klienti v bance si stěžovali), dalšími přijímacími pohovory neprošla. Táta je bez práce, mamince její krámek s potravinami moc nevydělává... Co s tím? Když Katka objeví v novinách inzerát na místo sekretářky největší módní firmy v zemi, vůbec neváhá. A tady začíná její neuvěřitelný příběh, který popisuje život každého člověka, který se rozhodne poprat se svými handicapy a nepřátelským prostředím. Na své cestě potká velké množství lidí, které musí přesvědčit o svých kvalitách a vnitřní kráse. A samozřejmě se setká hned v prvním díle se svým vysněným princem v podobě prezidenta módního domu. Jeho srdce nakonec získá, cesta za vysněným cílem je však dlouhá a trnitá...
    11%
    Všichni máme jistě rádi pohádky a vůbec při tom nezáleží na věku. V případě „Ošklivky Katky“ jde o moderní variaci pohádky O Popelce s tím, že děj se odehrává v módní firmě. Naše hrdinka se jmenuje Katka, pochází z pražské periferie a sociálně velmi skromných poměrů. Rodiče dali chytrou a nadanou dceru studovat, ona se jim odvděčila vynikajícími studijními výsledky, dokonce získala stipendium na zahraniční univerzitě. Potud by bylo všechno v pořádku. Jenže teď se Katka nachází v situaci, kdy by ráda našla místo odpovídající jejímu vzdělání a odborné erudici. Jenže to je problém. V dnešní době mají totiž šanci nejen chytří a studovaní lidé, ale také fyzicky přitažliví. A mezi ně Katka rozhodně nepatří. Navíc vkusně se obléknout a mít zájem o módu je něco, co ji absolutně míjí. Se svými starými brýlemi, nemožným účesem, rovnátky a nevkusným oblečením se nemůže divit, že ji všichni nazývají „ošklivkou“. Katku to netrápí, jenže o jedno místo kvůli svému vzhledu přišla (klienti v bance si stěžovali), dalšími přijímacími pohovory neprošla. Táta je bez práce, mamince její krámek s potravinami moc nevydělává... Co s tím? Když Katka objeví v novinách inzerát na místo sekretářky největší módní firmy v zemi, vůbec neváhá. A tady začíná její neuvěřitelný příběh, který popisuje život každého člověka, který se rozhodne poprat se svými handicapy a nepřátelským prostředím. Na své cestě potká velké množství lidí, které musí přesvědčit o svých kvalitách a vnitřní kráse. A samozřejmě se setká hned v prvním díle se svým vysněným princem v podobě prezidenta módního domu. Jeho srdce nakonec získá, cesta za vysněným cílem je však dlouhá a trnitá...
    17

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.