Tina Turner: Nejlepší filmy a seriály

7.5

Tina Turner: Filmy a seriály

  • The Midnight Special
    The Midnight Special (1972)
    Seriál
    The Midnight Special byl americký hudební pořad pozdních nočních hodin, který vysílala stanice NBC v 70. a na začátku 80. let. Vytvořil a produkoval ho Burt Sugarman. Premiéru měl jako speciál 19. srpna 1972, poté začal pravidelně vycházet 2. února 1973 a poslední epizoda byla odvysílána 1. května 1981. Devadesátiminutový program následoval po pátečním vydání The Tonight Show s Johnnym Carsonem. Pořad měl obvykle hostující moderátory, s výjimkou období od července 1975 do března 1976, kdy jako stálá moderátorka působila zpěvačka Helen Reddy. Wolfman Jack byl hlasatelem a častým hostujícím moderátorem. Seriál občas vysílal i archivní záběry starších umělců. Když se program na počátku 80. let blížil ke konci, začal často používat playback místo živých vystoupení. V pořadu se občas objevovala i komediální vystoupení, například Richarda Pryora a Andyho Kaufmana.
    Žánry:Hudební
    84%
    The Midnight Special byl americký hudební pořad pozdních nočních hodin, který vysílala stanice NBC v 70. a na začátku 80. let. Vytvořil a produkoval ho Burt Sugarman. Premiéru měl jako speciál 19. srpna 1972, poté začal pravidelně vycházet 2. února 1973 a poslední epizoda byla odvysílána 1. května 1981. Devadesátiminutový program následoval po pátečním vydání The Tonight Show s Johnnym Carsonem. Pořad měl obvykle hostující moderátory, s výjimkou období od července 1975 do března 1976, kdy jako stálá moderátorka působila zpěvačka Helen Reddy. Wolfman Jack byl hlasatelem a častým hostujícím moderátorem. Seriál občas vysílal i archivní záběry starších umělců. Když se program na počátku 80. let blížil ke konci, začal často používat playback místo živých vystoupení. V pořadu se občas objevovala i komediální vystoupení, například Richarda Pryora a Andyho Kaufmana.
    Žánry:Hudební
    1
  • Rock Concert
    Rock Concert (1973)
    SeriálRole: Sama sebe
    Rockový koncert Dona Kirshnera byla americká televizní hudební show, která se vysílala v 70. a na začátku 80. let. Vytvořil a produkoval ji Don Kirshner a byla distribuována televizním stanicím. Premiéru měla 27. září 1973 vystoupením The Rolling Stones a poslední díl byl odvysílán v roce 1981.
    83%
    Rockový koncert Dona Kirshnera byla americká televizní hudební show, která se vysílala v 70. a na začátku 80. let. Vytvořil a produkoval ji Don Kirshner a byla distribuována televizním stanicím. Premiéru měla 27. září 1973 vystoupením The Rolling Stones a poslední díl byl odvysílán v roce 1981.
    2
  • Shindig!
    Shindig! (1964)
    SeriálRole: Self - Singer
    Shindig! je americká hudební varietní show, kterou vysílala stanice ABC od 16. září 1964 do 8. ledna 1966. Moderátorem pořadu byl Jimmy O'Neill, tehdejší diskžokej z Los Angeles, který show také vytvořil spolu se svou manželkou Sharon Sheeley a produkčním manažerem Artem Stolnitzem. Původní pilotní díl byl stanicí ABC zamítnut a David Sontag, tehdejší výkonný producent ABC, pořad přepracoval a kompletně předělal. Nový pilotní díl s novým obsazením umělců byl natočen s hvězdou Samem Cookem. Tento pilotní díl byl odvysílán jako premiérová epizoda.
    80%
    Shindig! je americká hudební varietní show, kterou vysílala stanice ABC od 16. září 1964 do 8. ledna 1966. Moderátorem pořadu byl Jimmy O'Neill, tehdejší diskžokej z Los Angeles, který show také vytvořil spolu se svou manželkou Sharon Sheeley a produkčním manažerem Artem Stolnitzem. Původní pilotní díl byl stanicí ABC zamítnut a David Sontag, tehdejší výkonný producent ABC, pořad přepracoval a kompletně předělal. Nový pilotní díl s novým obsazením umělců byl natočen s hvězdou Samem Cookem. Tento pilotní díl byl odvysílán jako premiérová epizoda.
    3
  • The Kennedy Center Honors
    The Kennedy Center Honors (1978)
    SeriálRole: Sama sebe
    79%
    4
  • Great Performances
    Great Performances (1971)
    Seriál
    77%
    5
  • The Name of the Game
    The Name of the Game (1968)
    Seriál
    77%
    6
  • Kenny Everett Video Show, The
    Kenny Everett Video Show, The (1978)
    Seriál
    77%
    7
  • Tina Turner
    Tina Turner (1993)
    FilmRole: Tina Turner (archive footage)
    • Disney+
    Hudební biografie rockové hvězdy Tiny Turner (Angela Bassettová) je vášnivým osobním a profesionálním dramatem, které dává zaznít vysokým i nízkým tónům výjimečného života a umělecké dráhy. Sleduje osudy Anny Mae Bullockové (alias Tiny Turner) od jejího výstředního bluesového podání gospelu v kostelním sboru po seznámení se zpěvákem a skladatelem Ikem Turnerem, který ji přejmenuje na Tinu. Posléze ovšem Ike podlehne zlu v sobě i osobním ambicím a zneužívá Tinu do té míry, že se zpěvačka prakticky zhroutí. K vrcholům filmu, kromě skvělé hudby, bezpochyby patří výkon Angely Bassettové v hlavní roli, které se podařilo vytvořit plnokrevný, pečlivě odstíněný portrét výjimečné osobnosti. Její fyzická podoba se zpěvačkou je očividná, jedná se o jedno z nejpřesvědčivějších ztvárnění žijícího umělce.
    75%
    Hudební biografie rockové hvězdy Tiny Turner (Angela Bassettová) je vášnivým osobním a profesionálním dramatem, které dává zaznít vysokým i nízkým tónům výjimečného života a umělecké dráhy. Sleduje osudy Anny Mae Bullockové (alias Tiny Turner) od jejího výstředního bluesového podání gospelu v kostelním sboru po seznámení se zpěvákem a skladatelem Ikem Turnerem, který ji přejmenuje na Tinu. Posléze ovšem Ike podlehne zlu v sobě i osobním ambicím a zneužívá Tinu do té míry, že se zpěvačka prakticky zhroutí. K vrcholům filmu, kromě skvělé hudby, bezpochyby patří výkon Angely Bassettové v hlavní roli, které se podařilo vytvořit plnokrevný, pečlivě odstíněný portrét výjimečné osobnosti. Její fyzická podoba se zpěvačkou je očividná, jedná se o jedno z nejpřesvědčivějších ztvárnění žijícího umělce.
    8
  • Cher
    Cher (1975)
    Seriál
    75%
    9
  • Taking Off
    Taking Off (1971)
    FilmRole: Sama sebe
    Vlídný pohled na pomatenou generaci 70. let, její naděje, přání i problematické vztahy se svými váženými, staromódními a pokryteckými rodiči. Larry a Lynn Tynovi tvoří typickou americkou rodinu s neodmyslitelnými starostmi s dcerou Jeannie, která bere drogy, a se společností, ve které se pohybuje. Jeannie odejde z domova. Její rodiče se setkají s dalšími lidmi, kterým utekly děti, a zjišťují, že je odchod člena rodiny může obohatit - najednou mají prostor, aby znovu objevili život, aby se k sobě opět přiblížili.
    73%
    Vlídný pohled na pomatenou generaci 70. let, její naděje, přání i problematické vztahy se svými váženými, staromódními a pokryteckými rodiči. Larry a Lynn Tynovi tvoří typickou americkou rodinu s neodmyslitelnými starostmi s dcerou Jeannie, která bere drogy, a se společností, ve které se pohybuje. Jeannie odejde z domova. Její rodiče se setkají s dalšími lidmi, kterým utekly děti, a zjišťují, že je odchod člena rodiny může obohatit - najednou mají prostor, aby znovu objevili život, aby se k sobě opět přiblížili.
    10
  • Bandstand
    Bandstand (1957)
    Seriál
    American Bandstand byla americká hudební show, která se v různých verzích vysílala v letech 1952 až 1989. Od roku 1956 až do její poslední sezóny ji uváděl Dick Clark, který byl zároveň i producentem. V pořadu tančili teenageři na hudbu z Top 40, kterou uváděl Clark. Alespoň jeden populární hudební interpret – v průběhu desetiletí od Jerryho Lee Lewise po Run DMC – se obvykle objevil osobně, aby předvedl playback svého nejnovějšího singlu. Freddy "Boom Boom" Cannon drží rekord v počtu vystoupení, kterých má na kontě 110. Popularita pořadu pomohla Dicku Clarkovi stát se americkým mediálním magnátem a inspirovala podobné dlouhotrvající hudební programy, jako jsou Soul Train a Top of the Pops. Clark nakonec prostřednictvím své společnosti Dick Clark Productions převzal vlastnictví pořadu.
    Žánry:Hudební
    73%
    American Bandstand byla americká hudební show, která se v různých verzích vysílala v letech 1952 až 1989. Od roku 1956 až do její poslední sezóny ji uváděl Dick Clark, který byl zároveň i producentem. V pořadu tančili teenageři na hudbu z Top 40, kterou uváděl Clark. Alespoň jeden populární hudební interpret – v průběhu desetiletí od Jerryho Lee Lewise po Run DMC – se obvykle objevil osobně, aby předvedl playback svého nejnovějšího singlu. Freddy "Boom Boom" Cannon drží rekord v počtu vystoupení, kterých má na kontě 110. Popularita pořadu pomohla Dicku Clarkovi stát se americkým mediálním magnátem a inspirovala podobné dlouhotrvající hudební programy, jako jsou Soul Train a Top of the Pops. Clark nakonec prostřednictvím své společnosti Dick Clark Productions převzal vlastnictví pořadu.
    Žánry:Hudební
    11
  • Ally McBealová
    Ally McBealová (1997)
    Seriál

    Hlavní hrdince Ally McBealové je dvacet osm let a je absolventkou práva na Harvardově univerzitě. Zatím je svobodná, přestože větší část svého života byla silně spjata s přítelem Billym Thomasem. Kamarádili se spolu od sedmi let. Hráli si dohromady na ulici, společně také prožili dobu studií a později se stali milenci. Když byla Ally vybrána ke spolupráci v prestižním právnickém časopisu Law Review a Billy ne, jejich cesty se náhle rozešly. Po nějaké době osud zavál Ally do malé advokátní kanceláře, kterou vede její známý ze studií - Richard Fish. Ten se v prostředí soudů a právníků pohybuje jako vychytralý žralok, který přesně ví, kde a kdy navázat ty správné kontakty. Právě on nabídne Ally profesní útočiště. A ironií osudu zde hned první pracovní den potká svého Billyho. Ano, skutečně - toho samého, s nímž se kdysi tak dlouho a důvěrně znala. Jenomže Billy je teď ženatý s krásnou a chytrou blondýnkou... Komediálně laděný seriál Ally McBealová je vystavěn na rozporu dvou světů: toho všem dobře známého, reálného - a světa fantazií. Díky zobrazení vnitřních představ a vnitřního hlasu hlavní hrdinky máme přehled o tom, co si Ally skutečně myslí o klientech, svých spolupracovnících, mužích anebo ženě svého bývalého milence. Její vnitřní život tak navíc dostává originální, bohatší a komediální polohu. Scenárista seriálu, David E. Kelley, nenechá představitele svých postav, ale ani diváky, odpočinout: často nečekaně mění vývoj děje během jediné epizody, jindy nachází překvapivé navázání příběhu hlavní hrdinky hned v následující části. Pro představitelku Ally byla v konkurzu vybrána herečka Calista Flockhartová (nar. 11. listopadu 1964 v Illinois) - vysoká, štíhlá, obdařená příjemnou a nekonvenční tváří s velkýma očima a širokým úsměvem. Svou dráhu začínala na divadle, kde zaujala jako zlá Nataša ve Třech sestrách. Na Broadwayi debutovala úspěšně ve Skleněném zvěřinci, za roli v této hře obdržela cenu Nejlepší nový talent. Ve filmu se poprvé výrazněji zablýskla v dramatu Petera Cohna Opilci, později hrála v úspěšné komedii Ptačí klec a v nejnovější filmové verzi Shakespearova Snu noci svatojánské. Málokdo z diváků tuší, co někdy obnáší odvrácená tvář účinkování v seriálu a s tím spojené obrovské popularity: například před samotným natáčením televizní producenti donutili Calistu, aby pro roli Ally zhubla více než deset kilo, což této fyzicky křehké ženě příliš na zdraví nepřidalo. V současné době Calista Flockhartová žije se známou hereckou hvězdou Hollywoodu, kterou není nikdo jiný než Harrison Ford (Blade Runner, Svědek, Hon na ponorku, Vysoká hra patriotů a také titulní hrdina volné Spielbergovy trilogie o Indianu Jonesovi).

    71%

    Hlavní hrdince Ally McBealové je dvacet osm let a je absolventkou práva na Harvardově univerzitě. Zatím je svobodná, přestože větší část svého života byla silně spjata s přítelem Billym Thomasem. Kamarádili se spolu od sedmi let. Hráli si dohromady na ulici, společně také prožili dobu studií a později se stali milenci. Když byla Ally vybrána ke spolupráci v prestižním právnickém časopisu Law Review a Billy ne, jejich cesty se náhle rozešly. Po nějaké době osud zavál Ally do malé advokátní kanceláře, kterou vede její známý ze studií - Richard Fish. Ten se v prostředí soudů a právníků pohybuje jako vychytralý žralok, který přesně ví, kde a kdy navázat ty správné kontakty. Právě on nabídne Ally profesní útočiště. A ironií osudu zde hned první pracovní den potká svého Billyho. Ano, skutečně - toho samého, s nímž se kdysi tak dlouho a důvěrně znala. Jenomže Billy je teď ženatý s krásnou a chytrou blondýnkou... Komediálně laděný seriál Ally McBealová je vystavěn na rozporu dvou světů: toho všem dobře známého, reálného - a světa fantazií. Díky zobrazení vnitřních představ a vnitřního hlasu hlavní hrdinky máme přehled o tom, co si Ally skutečně myslí o klientech, svých spolupracovnících, mužích anebo ženě svého bývalého milence. Její vnitřní život tak navíc dostává originální, bohatší a komediální polohu. Scenárista seriálu, David E. Kelley, nenechá představitele svých postav, ale ani diváky, odpočinout: často nečekaně mění vývoj děje během jediné epizody, jindy nachází překvapivé navázání příběhu hlavní hrdinky hned v následující části. Pro představitelku Ally byla v konkurzu vybrána herečka Calista Flockhartová (nar. 11. listopadu 1964 v Illinois) - vysoká, štíhlá, obdařená příjemnou a nekonvenční tváří s velkýma očima a širokým úsměvem. Svou dráhu začínala na divadle, kde zaujala jako zlá Nataša ve Třech sestrách. Na Broadwayi debutovala úspěšně ve Skleněném zvěřinci, za roli v této hře obdržela cenu Nejlepší nový talent. Ve filmu se poprvé výrazněji zablýskla v dramatu Petera Cohna Opilci, později hrála v úspěšné komedii Ptačí klec a v nejnovější filmové verzi Shakespearova Snu noci svatojánské. Málokdo z diváků tuší, co někdy obnáší odvrácená tvář účinkování v seriálu a s tím spojené obrovské popularity: například před samotným natáčením televizní producenti donutili Calistu, aby pro roli Ally zhubla více než deset kilo, což této fyzicky křehké ženě příliš na zdraví nepřidalo. V současné době Calista Flockhartová žije se známou hereckou hvězdou Hollywoodu, kterou není nikdo jiný než Harrison Ford (Blade Runner, Svědek, Hon na ponorku, Vysoká hra patriotů a také titulní hrdina volné Spielbergovy trilogie o Indianu Jonesovi).

    12
  • Playboy After Dark
    Playboy After Dark (1969)
    Seriál
    69%
    13
  • The Hollywood Squares
    The Hollywood Squares (1966)
    Seriál
    Hollywood Squares je americká televizní soutěž, ve které dva soutěžící hrají piškvorky o peníze a ceny. Hrací "plán" tvoří svislá sestava 3 × 3 krychlí, v každé z nichž sedí celebrita za stolem, čelem k soutěžícím. Moderátor, zvaný "Square-Master", hvězdám klade otázky a soutěžící posuzují pravdivost jejich odpovědí, aby vyhráli hru. Ačkoli Hollywood Squares byla regulérní soutěž, hra sloužila spíše jako pozadí pro komedii, a to formou vtipných odpovědí, které hvězdy často pronášely před svou "skutečnou" odpovědí. Vtipy obvykle dodávali scenáristé pořadu. Kromě toho hvězdy před natáčením dostávaly témata otázek a možné nesprávné odpovědi. Pořad byl v tomto smyslu napsaný, ale samotná hra nikoliv. V každém případě, jak vysvětloval moderátor Peter Marshall, nejznámější "Square-Master" a muž, na jehož počest první hlasatel pořadu, Kenny Williams, vlastně "vymyslel" tento termín, celebrity byly před natáčením poučeny, aby jim pomohly s podvodnými odpověďmi, ale jinak slyšely skutečné otázky poprvé, až když byly položeny ve vysílání.
    68%
    Hollywood Squares je americká televizní soutěž, ve které dva soutěžící hrají piškvorky o peníze a ceny. Hrací "plán" tvoří svislá sestava 3 × 3 krychlí, v každé z nichž sedí celebrita za stolem, čelem k soutěžícím. Moderátor, zvaný "Square-Master", hvězdám klade otázky a soutěžící posuzují pravdivost jejich odpovědí, aby vyhráli hru. Ačkoli Hollywood Squares byla regulérní soutěž, hra sloužila spíše jako pozadí pro komedii, a to formou vtipných odpovědí, které hvězdy často pronášely před svou "skutečnou" odpovědí. Vtipy obvykle dodávali scenáristé pořadu. Kromě toho hvězdy před natáčením dostávaly témata otázek a možné nesprávné odpovědi. Pořad byl v tomto smyslu napsaný, ale samotná hra nikoliv. V každém případě, jak vysvětloval moderátor Peter Marshall, nejznámější "Square-Master" a muž, na jehož počest první hlasatel pořadu, Kenny Williams, vlastně "vymyslel" tento termín, celebrity byly před natáčením poučeny, aby jim pomohly s podvodnými odpověďmi, ale jinak slyšely skutečné otázky poprvé, až když byly položeny ve vysílání.
    14
  • Sonny and Cher Show, The
    Sonny and Cher Show, The (1976)
    Seriál
    68%
    15
  • Tommy
    Tommy (1975)
    FilmRole: Feťácká královna

    Rocková opera Tommy vypráví o hluchém, slepém a němém chlapci, který se navzdory otřesným prožitkům i handicapu stane světovým šampiónem v pinballu (kuličkovém hracím automatu). Tuto "duchovní alegorii" vydala v květnu 1969 skupina The Who, údajně nejhlasitější rocková skupina všech dob, v podobě dvojalba. Autorem pod kůži se zadírajícího příběhu o chlapci, který v šoku ze smrti svého otce ztratil smysly a hvězdná popularita jej vynesla až na post celebrovaného mesiáše sekty hráčů pinballu, je jeden z nejmagičtějších kytaristů rockové historie Pete Townshend. Po řadě uchvacujících jevištních provedení se Tommy stal kultovním bestsellerem a vůbec nejúspěšnějším albem The Who. Pro filmovou adaptaci Tommyho byl osloven nonkonformní režisér Ken Russell, jenž tuto operu označoval za "největší uměleckou práci vyprodukovanou ve 20. století". Russellův snímek zůstává celkem věrný původnímu námětu, přestože režisér s adaptovanou látkou pracoval poměrně volně a učinil v ní i podstatné změny. Pro film bylo navíc dokomponováno několik sladeb a pořadí písniček bylo pozměněno s ohledem na logickou návaznost vyprávění. Vinou režisérova efektního přístupu k adaptaci je částečně narušeno klíčové poselství příběhu: úvaha o absurditě pop-kultury a bezduchém oslavování jejích hvězd a katastrofálních následcích jejich "vůdcovství". Russell pro vyprávění zvolil volně zřetězené pásmo dráždivých, místy poněkud perverzně naturalistických epizod, které hýří pouťově-automatovými barvami. Některé kritiky a recenze dokonce režiséra obviňovaly, že filosofii Townshendova podobenství rozmělnil do podoby cirkusové atrakce. Uhrančivá vizuální stylizace opery totiž využívá estetiky rychlých střihů, triků, zkratky a tehdy neobvyklých výrazových prostředků hudebního videoklipu. Klíčovým symbolem celého snímku je kruhové zrcadlo. Hudebním vrcholem opery je Tommyho osvobozující árie Iřm Free a závěrečný majestátně vypjatý hymnus Listening To You. Navzdory některým výhradám je Tommy místy oslňujícím, energií překypujícím dílem, při jehož sledování i diváci ztrácejí řeč a sluch a přechází jim zrak.

    67%

    Rocková opera Tommy vypráví o hluchém, slepém a němém chlapci, který se navzdory otřesným prožitkům i handicapu stane světovým šampiónem v pinballu (kuličkovém hracím automatu). Tuto "duchovní alegorii" vydala v květnu 1969 skupina The Who, údajně nejhlasitější rocková skupina všech dob, v podobě dvojalba. Autorem pod kůži se zadírajícího příběhu o chlapci, který v šoku ze smrti svého otce ztratil smysly a hvězdná popularita jej vynesla až na post celebrovaného mesiáše sekty hráčů pinballu, je jeden z nejmagičtějších kytaristů rockové historie Pete Townshend. Po řadě uchvacujících jevištních provedení se Tommy stal kultovním bestsellerem a vůbec nejúspěšnějším albem The Who. Pro filmovou adaptaci Tommyho byl osloven nonkonformní režisér Ken Russell, jenž tuto operu označoval za "největší uměleckou práci vyprodukovanou ve 20. století". Russellův snímek zůstává celkem věrný původnímu námětu, přestože režisér s adaptovanou látkou pracoval poměrně volně a učinil v ní i podstatné změny. Pro film bylo navíc dokomponováno několik sladeb a pořadí písniček bylo pozměněno s ohledem na logickou návaznost vyprávění. Vinou režisérova efektního přístupu k adaptaci je částečně narušeno klíčové poselství příběhu: úvaha o absurditě pop-kultury a bezduchém oslavování jejích hvězd a katastrofálních následcích jejich "vůdcovství". Russell pro vyprávění zvolil volně zřetězené pásmo dráždivých, místy poněkud perverzně naturalistických epizod, které hýří pouťově-automatovými barvami. Některé kritiky a recenze dokonce režiséra obviňovaly, že filosofii Townshendova podobenství rozmělnil do podoby cirkusové atrakce. Uhrančivá vizuální stylizace opery totiž využívá estetiky rychlých střihů, triků, zkratky a tehdy neobvyklých výrazových prostředků hudebního videoklipu. Klíčovým symbolem celého snímku je kruhové zrcadlo. Hudebním vrcholem opery je Tommyho osvobozující árie Iřm Free a závěrečný majestátně vypjatý hymnus Listening To You. Navzdory některým výhradám je Tommy místy oslňujícím, energií překypujícím dílem, při jehož sledování i diváci ztrácejí řeč a sluch a přechází jim zrak.

    16
  • Champs-Elysées
    Champs-Elysées (1982)
    Seriál
    67%
    17
  • Solid Gold
    Solid Gold (1980)
    Seriál
    Solid Gold byla americká hudební televizní série, která měla premiéru 13. září 1980. Podobně jako jiné pořady tohoto žánru, jako například American Bandstand, i Solid Gold nabízel hudební vystoupení a další prvky, jako například hudební videa. Solid Gold se odlišoval skupinou tanečníků v odhalujících kostýmech, kteří v různých částech programu předváděli různé tance na deset nejlepších hitů týdne. Vysílalo se také mnoho dalších speciálů, ve kterých tanečníci tančili na starší popové hity. Recenze na pořad nebyly vždy pozitivní, The New York Times jej označil za "popovou hudební show, která je sama sobě parodií... [předvádí] mini-dramata... chtivosti, chtíče a aerobního posilování - rutiny, které mají obvykle minimální spojení s písněmi, které je doprovázejí." Seriál se vysílal do 23. července 1988, obvykle v sobotu v podvečer. V roce 1986 přidal Solid Gold do svého názvu aktuální rok, takže v sedmé sezóně byl pořad známý jako Solid Gold '86/'87. Pro osmou a poslední sezónu se program přejmenoval na Solid Gold In Concert, což odráželo přidání více živých vystoupení, než jaké se v programu objevovaly v minulosti.
    Žánry:Hudební
    67%
    Solid Gold byla americká hudební televizní série, která měla premiéru 13. září 1980. Podobně jako jiné pořady tohoto žánru, jako například American Bandstand, i Solid Gold nabízel hudební vystoupení a další prvky, jako například hudební videa. Solid Gold se odlišoval skupinou tanečníků v odhalujících kostýmech, kteří v různých částech programu předváděli různé tance na deset nejlepších hitů týdne. Vysílalo se také mnoho dalších speciálů, ve kterých tanečníci tančili na starší popové hity. Recenze na pořad nebyly vždy pozitivní, The New York Times jej označil za "popovou hudební show, která je sama sobě parodií... [předvádí] mini-dramata... chtivosti, chtíče a aerobního posilování - rutiny, které mají obvykle minimální spojení s písněmi, které je doprovázejí." Seriál se vysílal do 23. července 1988, obvykle v sobotu v podvečer. V roce 1986 přidal Solid Gold do svého názvu aktuální rok, takže v sedmé sezóně byl pořad známý jako Solid Gold '86/'87. Pro osmou a poslední sezónu se program přejmenoval na Solid Gold In Concert, což odráželo přidání více živých vystoupení, než jaké se v programu objevovaly v minulosti.
    Žánry:Hudební
    18
  • Poslední akční hrdina
    Poslední akční hrdina (1993)
    FilmRole: The Mayor
    • iTunes
    • Rakuten
    Danny Madigan je chlapec posedlý filmem. Obzvláště akční kousky s jeho oblíbeným hrdinou Jackem Slaterem ho znovu a znovu přivádějí do čalouněných sedadel kina, zejícího jinak pustou prázdnotou. Místní promítač, Dannyho dobrý známý, daruje chlapci jednoho dne s potměšilým úsměvem na tváři kouzelnou vstupenku, která umožňuje pohyb mezi šedou realitou všedního dne a životem kypícím fikcí stříbrného plátna. Mladý filmový fanoušek ovšem netuší, jaký poklad má nedbale zastrčený v kapse. Ostatně dávno na lístek zapomněl, protože opět sedí v pohodlném křesle ztemnělého kina a vychutnává si své oblíbené akční scény. Právě v nejnapínavějším momentě začne kouzlo působit a chlapec se rázem ocitá ve filmu. Konkrétně na zadním sedadle uhánějícího kabrioletu. Přišel právě do nejlepšího - Jack Slater za volantem je pronásledován skupinou krvežíznivých padouchů. Kulky, granáty a kolem parkující vozy svižně poletují vzduchem, střelným prachem se nešetří... Proti tomu, co oba hrdiny čeká při souboji o kouzelnou vstupenku se Slaterovými nejzavilejšími nepřáteli, je ovšem krkolomná, životu nebezpečná honička ulicemi Los Angeles pouze skromnou, dalo by se říci komorní předehrou...
    65%
    Danny Madigan je chlapec posedlý filmem. Obzvláště akční kousky s jeho oblíbeným hrdinou Jackem Slaterem ho znovu a znovu přivádějí do čalouněných sedadel kina, zejícího jinak pustou prázdnotou. Místní promítač, Dannyho dobrý známý, daruje chlapci jednoho dne s potměšilým úsměvem na tváři kouzelnou vstupenku, která umožňuje pohyb mezi šedou realitou všedního dne a životem kypícím fikcí stříbrného plátna. Mladý filmový fanoušek ovšem netuší, jaký poklad má nedbale zastrčený v kapse. Ostatně dávno na lístek zapomněl, protože opět sedí v pohodlném křesle ztemnělého kina a vychutnává si své oblíbené akční scény. Právě v nejnapínavějším momentě začne kouzlo působit a chlapec se rázem ocitá ve filmu. Konkrétně na zadním sedadle uhánějícího kabrioletu. Přišel právě do nejlepšího - Jack Slater za volantem je pronásledován skupinou krvežíznivých padouchů. Kulky, granáty a kolem parkující vozy svižně poletují vzduchem, střelným prachem se nešetří... Proti tomu, co oba hrdiny čeká při souboji o kouzelnou vstupenku se Slaterovými nejzavilejšími nepřáteli, je ovšem krkolomná, životu nebezpečná honička ulicemi Los Angeles pouze skromnou, dalo by se říci komorní předehrou...
    19
  • Wogan
    Wogan (1982)
    Seriál
    61%
    20
  • Donny and Marie
    Donny and Marie (1976)
    Seriál
    Donny & Marie je americká varietní show, kterou vysílala stanice ABC od ledna 1976 do ledna 1979. V hlavních rolích se objevila bratrská a sesterská popová dvojice Donny Osmond a Marie Osmond. Donny se poprvé proslavil zpěvem v hudební skupině se svými bratry, The Osmonds, a Marie byla jednou z nejmladších zpěvaček, které dosáhly na 1. místo v žebříčku Billboard Country Music. Sourozencům nabídl týdenní show prezident ABC-TV Fred Silverman poté, co viděl duo společně hostovat týden v pořadu The Mike Douglas Show, který následoval po jejich sérii populárních remaků starých hitů, jako jsou "I'm Leaving It Up To You", "Morning Side Of The Mountain", "Deep Purple" a "Make The World Go Away". Donny a Marie byli nejmladšími baviči v televizní historii, kteří moderovali vlastní varietní show. O rok později tento rekord překonali The Keane Brothers.
    Žánry:MuzikálHudební
    61%
    Donny & Marie je americká varietní show, kterou vysílala stanice ABC od ledna 1976 do ledna 1979. V hlavních rolích se objevila bratrská a sesterská popová dvojice Donny Osmond a Marie Osmond. Donny se poprvé proslavil zpěvem v hudební skupině se svými bratry, The Osmonds, a Marie byla jednou z nejmladších zpěvaček, které dosáhly na 1. místo v žebříčku Billboard Country Music. Sourozencům nabídl týdenní show prezident ABC-TV Fred Silverman poté, co viděl duo společně hostovat týden v pořadu The Mike Douglas Show, který následoval po jejich sérii populárních remaků starých hitů, jako jsou "I'm Leaving It Up To You", "Morning Side Of The Mountain", "Deep Purple" a "Make The World Go Away". Donny a Marie byli nejmladšími baviči v televizní historii, kteří moderovali vlastní varietní show. O rok později tento rekord překonali The Keane Brothers.
    Žánry:MuzikálHudební
    21
  • Kořist rokenrolu
    Kořist rokenrolu (2003)
    Film

    Jacki, sexy rockerka, která už dlouho stojí v čele dívčí kapely Clam Dandy, stále doufá, že se skupina na losangeleské klubové scéně konce 80. let konečně prosadí. Čas však nemilosrdně utíká. Zpěvačka kdysi slíbila sama sobě, že pokud neuspěje do čtyřiceti, hodí ručník do ringu a vzdá to. A najednou je čtyřicítka tady. Vypadá to, že vysněný kontrakt je na spadnutí, skupina však prožívá krizi a osobní tragédie prověří nejen lásku k hudbě, ale i sílu ženského přátelství.

    59%

    Jacki, sexy rockerka, která už dlouho stojí v čele dívčí kapely Clam Dandy, stále doufá, že se skupina na losangeleské klubové scéně konce 80. let konečně prosadí. Čas však nemilosrdně utíká. Zpěvačka kdysi slíbila sama sobě, že pokud neuspěje do čtyřiceti, hodí ručník do ringu a vzdá to. A najednou je čtyřicítka tady. Vypadá to, že vysněný kontrakt je na spadnutí, skupina však prožívá krizi a osobní tragédie prověří nejen lásku k hudbě, ale i sílu ženského přátelství.

    22
  • Šílený Max: Dóm hromů
    Šílený Max: Dóm hromů (1985)
    FilmRole: Tetička
    • iTunes
    • Rakuten
    Dva muži vstoupí. Odchází jen jeden. Taková jsou pravidla arény v Dómu hromů ve městě Bartertown. Zákonodárkyně Aunty Entity bude muset brzy přidat ještě jedno pravidlo: „Neštvete šíleného Maxe!“ Šílený Max a Dóm hromů s Melem Gibsonem (Smrtonosná zbraň, Maverick) v hlavní roli hrdiny Maxe, který bojuje proti barbarům post-katastrofické budoucnosti. Tentokrát se stává zachráncem kmene ztracených dětí. Hudební hvězda Tina Turner září v roli dominantní Aunty Entity, která chce v touze po moci využít Maxe k posílení své vlády nad Bartertownem. Režiséři George Miller a George Ogilvie stvořili další apokalypsu na kolech. Ve filmu uvidíte jednu z nejlepších bojových scén mezi Maxem a gladiátorem Blasterem, kdy oba používají palice, řetězové pily a cokoliv jiného, co není k podlaze Dómu hromů přibito. Po zhlédnutí Šíleného Maxe a Dómu hromů budete souhlasit s písní z filmového soundtracku „We Don’t Need Another Hero.”
    57%
    Dva muži vstoupí. Odchází jen jeden. Taková jsou pravidla arény v Dómu hromů ve městě Bartertown. Zákonodárkyně Aunty Entity bude muset brzy přidat ještě jedno pravidlo: „Neštvete šíleného Maxe!“ Šílený Max a Dóm hromů s Melem Gibsonem (Smrtonosná zbraň, Maverick) v hlavní roli hrdiny Maxe, který bojuje proti barbarům post-katastrofické budoucnosti. Tentokrát se stává zachráncem kmene ztracených dětí. Hudební hvězda Tina Turner září v roli dominantní Aunty Entity, která chce v touze po moci využít Maxe k posílení své vlády nad Bartertownem. Režiséři George Miller a George Ogilvie stvořili další apokalypsu na kolech. Ve filmu uvidíte jednu z nejlepších bojových scén mezi Maxem a gladiátorem Blasterem, kdy oba používají palice, řetězové pily a cokoliv jiného, co není k podlaze Dómu hromů přibito. Po zhlédnutí Šíleného Maxe a Dómu hromů budete souhlasit s písní z filmového soundtracku „We Don’t Need Another Hero.”
    23
  • The Wayne Brady Show
    The Wayne Brady Show (2001)
    Seriál
    The Wayne Brady Show je varietní show, kterou uváděl komik Wayne Brady a která se vysílala ve dvou různých podobách. 8. srpna 2001 ABC, pro kterou Brady pracoval jako člen poroty v pořadu Whose Line Is It Anyway?, spustila první Wayne Brady Show jako hlavní varietní sérii, která se neujala a byla zrušena v březnu 2002. Později na podzim se plány na uvedení pořadu zpět jako denní syndikované denní série uskutečnily a The Wayne Brady Show měla premiéru na místních stanicích po celé zemi 3. září 2002. Ačkoli pořad byl zpočátku hitem, sledovanost začala klesat během první sezóny a pokračovala i do druhé a 21. května 2004 byl odvysílán poslední díl The Wayne Brady Show.
    Žánry:HudebníKomedie
    46%
    The Wayne Brady Show je varietní show, kterou uváděl komik Wayne Brady a která se vysílala ve dvou různých podobách. 8. srpna 2001 ABC, pro kterou Brady pracoval jako člen poroty v pořadu Whose Line Is It Anyway?, spustila první Wayne Brady Show jako hlavní varietní sérii, která se neujala a byla zrušena v březnu 2002. Později na podzim se plány na uvedení pořadu zpět jako denní syndikované denní série uskutečnily a The Wayne Brady Show měla premiéru na místních stanicích po celé zemi 3. září 2002. Ačkoli pořad byl zpočátku hitem, sledovanost začala klesat během první sezóny a pokračovala i do druhé a 21. května 2004 byl odvysílán poslední díl The Wayne Brady Show.
    Žánry:HudebníKomedie
    24
  • 25
  • Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
    Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1978)
    FilmRole: Our Guests at Heartland
    45%
    26
  • Brady Bunch Hour, The
    Brady Bunch Hour, The (1977)
    Seriál
    The Brady Bunch Hour byla americká varietní televizní show produkovaná Sidem a Martym Krofftem ve spolupráci s Paramount Television. Vysílala se na stanici ABC v letech 1976 až 1977. V hlavních rolích se představili původní herci ze seriálu The Brady Bunch, s výjimkou Eve Plumb, kterou nahradila Geri Reischl. Tato změna vedla k označení "Falešná Jan". Vše začalo jako 60minutový speciál nazvaný The Brady Bunch Variety Hour, který byl odvysílán 28. listopadu 1976. Po tomto speciálu bylo natočeno a odvysíláno dalších osm 60minutových epizod pod názvem The Brady Bunch Hour, a to od ledna do května 1977. Události v této show se neobjevují ani nejsou zmiňovány v pozdějších spin-offech a obnoveních seriálu.
    Žánry:Komedie
    36%
    The Brady Bunch Hour byla americká varietní televizní show produkovaná Sidem a Martym Krofftem ve spolupráci s Paramount Television. Vysílala se na stanici ABC v letech 1976 až 1977. V hlavních rolích se představili původní herci ze seriálu The Brady Bunch, s výjimkou Eve Plumb, kterou nahradila Geri Reischl. Tato změna vedla k označení "Falešná Jan". Vše začalo jako 60minutový speciál nazvaný The Brady Bunch Variety Hour, který byl odvysílán 28. listopadu 1976. Po tomto speciálu bylo natočeno a odvysíláno dalších osm 60minutových epizod pod názvem The Brady Bunch Hour, a to od ledna do května 1977. Události v této show se neobjevují ani nejsou zmiňovány v pozdějších spin-offech a obnoveních seriálu.
    Žánry:Komedie
    27

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.