6.8

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Thierry de Peretti: Filmy a seriály

  • Hrabě Monte Cristo
    Hrabě Monte Cristo (1998)
    SeriálRole: Toussaint
    S velkými ambicemi sáhli znovu francouzští tvůrci po slavném románu Alexandra Dumase Hrabě Monte Cristo. Ve čtyřdílném filmu se soustředili především na pomstu Edmonda Dantese - jeho dokonalý, rafinovaný plán, jak po dvaceti letech zničit ty, kteří mu vzali nejlepší léta jeho života, svobodu, snoubenku, otce a čest. V nádherných kostýmech a dekoracích se vrátíme do Paříže roku 1838 a opět prožijeme krutý osud mladého marseillského kapitána a opět se budeme ptát po smyslu pomsty, která ničí nejen viníky.
    79%
    S velkými ambicemi sáhli znovu francouzští tvůrci po slavném románu Alexandra Dumase Hrabě Monte Cristo. Ve čtyřdílném filmu se soustředili především na pomstu Edmonda Dantese - jeho dokonalý, rafinovaný plán, jak po dvaceti letech zničit ty, kteří mu vzali nejlepší léta jeho života, svobodu, snoubenku, otce a čest. V nádherných kostýmech a dekoracích se vrátíme do Paříže roku 1838 a opět prožijeme krutý osud mladého marseillského kapitána a opět se budeme ptát po smyslu pomsty, která ničí nejen viníky.
    1
  • Děti století
    Děti století (1999)
    Film
    George Sandová se stala nesmrtelnou díky talentu a odvaze psát o všem, co chtěla. Juliette Binocheová a Benoit Magimel v příběhu o lásce a smrti... Francouzský film Děti svého věku je příběhem o vášnivé lásce George Sandové a Alfreda de Musseta. Když se tito dva spisovatelé poznali, byli již slavní a ani jeden z nich už nedoufal, že potká velkou lásku. A přesto spolu zažili vztah, který je povznášel a ničil zároveň a který je poznamenal až do konce života. George Sandová se narodila v rodině napoleonského důstojníka, byla dána do klášterní výchovy, ze které ji vysvobodila její osvícená babička. Díky ní poznávala Aurore Dupinová, jak se původně jmenovala, literaturu, filozofii, babička v ní podporovala touhu stát se nezávislou. V manželství s nevzdělaným venkovským šlechticem vydržela Sandová devět let a pak utekla i s dětmi do Paříže. Zde se uprostřed studentů, intelektuálů a umělců setkala s Mussetem a začala svou spisovatelskou a novinářskou práci. Vzhledem ke svému původu a společnosti začala tato nezávislá a hrdá žena používat pseudonym George Sandová. Od té doby, kdykoliv hovořila svým jménem nebo o sobě psala ve svých dílech, používala mužský rod. Její nezávislost a nespoutanost popuzovala nejrůznější kruhy, rodina Musseta se ostře stavěla proti jejich vztahu. Utekli spolu do Benátek, ale tam jejich vztah skončil téměř tragicky. (Česká televize)
    63%
    George Sandová se stala nesmrtelnou díky talentu a odvaze psát o všem, co chtěla. Juliette Binocheová a Benoit Magimel v příběhu o lásce a smrti... Francouzský film Děti svého věku je příběhem o vášnivé lásce George Sandové a Alfreda de Musseta. Když se tito dva spisovatelé poznali, byli již slavní a ani jeden z nich už nedoufal, že potká velkou lásku. A přesto spolu zažili vztah, který je povznášel a ničil zároveň a který je poznamenal až do konce života. George Sandová se narodila v rodině napoleonského důstojníka, byla dána do klášterní výchovy, ze které ji vysvobodila její osvícená babička. Díky ní poznávala Aurore Dupinová, jak se původně jmenovala, literaturu, filozofii, babička v ní podporovala touhu stát se nezávislou. V manželství s nevzdělaným venkovským šlechticem vydržela Sandová devět let a pak utekla i s dětmi do Paříže. Zde se uprostřed studentů, intelektuálů a umělců setkala s Mussetem a začala svou spisovatelskou a novinářskou práci. Vzhledem ke svému původu a společnosti začala tato nezávislá a hrdá žena používat pseudonym George Sandová. Od té doby, kdykoliv hovořila svým jménem nebo o sobě psala ve svých dílech, používala mužský rod. Její nezávislost a nespoutanost popuzovala nejrůznější kruhy, rodina Musseta se ostře stavěla proti jejich vztahu. Utekli spolu do Benátek, ale tam jejich vztah skončil téměř tragicky. (Česká televize)
    2
  • Plus bel âge..., Le
    Plus bel âge..., Le (1995)
    FilmRole: Carlos
    Těžký a citově mučivý svět francouzských přípravných škol tvoří rámec pro tuto záhadu. Záměrně náročné kurzy jsou navrženy tak, aby připravily studenty na kruté zkoušky pro vstup do elitních Grand Ecoles, kde vybraní jedinci získají dovednosti a vzdělání potřebné k zajištění světlé a prosperující budoucnosti. Příběh se soustředí na Delphine, dívku z nižší třídy, a Claude z vyšší třídy. Obě mladé ženy touží navštěvovat École Normale Supérieure v Rue d'Ulm. Delphine žije v skromném státním bytě se svou nudnou matkou a dvěma mladšími bratry, zatímco Claude, která se považuje za komunistku, žije v luxusu s vlastní služebnou; sexuálně se stýká se spolužákem Axelem, který se považuje za fašistu.
    Žánry:Drama
    63%
    Těžký a citově mučivý svět francouzských přípravných škol tvoří rámec pro tuto záhadu. Záměrně náročné kurzy jsou navrženy tak, aby připravily studenty na kruté zkoušky pro vstup do elitních Grand Ecoles, kde vybraní jedinci získají dovednosti a vzdělání potřebné k zajištění světlé a prosperující budoucnosti. Příběh se soustředí na Delphine, dívku z nižší třídy, a Claude z vyšší třídy. Obě mladé ženy touží navštěvovat École Normale Supérieure v Rue d'Ulm. Delphine žije v skromném státním bytě se svou nudnou matkou a dvěma mladšími bratry, zatímco Claude, která se považuje za komunistku, žije v luxusu s vlastní služebnou; sexuálně se stýká se spolužákem Axelem, který se považuje za fašistu.
    Žánry:Drama
    3
  • Saint Laurent
    Saint Laurent (2014)
    FilmRole: Rédacteur en chef Libé
    • Filmbox+
    62%
    4
  • Ve válce
    Ve válce (2008)
    Film
    61%
    5
  • Mlčenlivost
    Mlčenlivost (2004)
    FilmRole: Vincent
    Pětatřicetiletý Olivier přijíždí se svou přítelkyní na dovolenou do své rodné vsi na Korsice. Jejich dovolená je náhle narušena, když se Olivier stane náhodným svědkem vraždy, kterou spáchal člověk z jeho vesnice. Olivier se musí rozhodnout, jak se zachovat. Pravidla tohoto ostrova jsou založena na tom, že ať se stane cokoli, nikdy nic neříkej cizincům. Má tedy Olivier mlčet a podřídit se tak tradici, nebo jít vše nahlásit na policii? Korsický „western“ natočený na širokoúhlý formát představuje uzavřenost místní patriarchální společnosti. Dramatické sekvence eskalující v loveckých scénách se střídají s klidnými „mentálními“ obrazy hlavního hrdiny. Filmu dominuje krásná korsická příroda. (FebioFest 2006)
    Žánry:Drama
    Režie:Orso Miret
    60%
    Pětatřicetiletý Olivier přijíždí se svou přítelkyní na dovolenou do své rodné vsi na Korsice. Jejich dovolená je náhle narušena, když se Olivier stane náhodným svědkem vraždy, kterou spáchal člověk z jeho vesnice. Olivier se musí rozhodnout, jak se zachovat. Pravidla tohoto ostrova jsou založena na tom, že ať se stane cokoli, nikdy nic neříkej cizincům. Má tedy Olivier mlčet a podřídit se tak tradici, nebo jít vše nahlásit na policii? Korsický „western“ natočený na širokoúhlý formát představuje uzavřenost místní patriarchální společnosti. Dramatické sekvence eskalující v loveckých scénách se střídají s klidnými „mentálními“ obrazy hlavního hrdiny. Filmu dominuje krásná korsická příroda. (FebioFest 2006)
    Žánry:Drama
    Režie:Orso Miret
    6
  • Všichni kdo mě mají rádi pojedou vlakem
    Všichni kdo mě mají rádi pojedou vlakem (1998)
    FilmRole: Dominique
    Skutečným autorem mnohoznačného prohlášení byl sice krátce před smrtí francouzský režisér François Reichenbach, jeho přítelkyně, scenáristka Danièle Thompsonová, si ho ovšem vypůjčila nejen pro název snímku, jehož je spoluautorkou, ale i jako klíč k němu. Vložila ho do úst malíře Jeana-Baptista Emmericha, který svými posledními slovy vyzval blízké, příbuzné a přátele, aby ho tímto neobvyklým způsobem doprovodili na cestě do Limoges, kde si přál být pohřben. Ale snad ještě dřív, než vlak vyjede ze Slavkovského nádraží, začíná být zřejmé, že charismatický Jean-Baptist byl zaživa patrně také neobyčejně zlomyslný, manipulativní a snad i krutý. Podařilo se totiž shromáždit na jednom místě lidi, které miloval, jimiž se milovat nechával a jejichž rivalitu o svou přízeň s chutí rozdmýchával. Nastupuje historik umění a jeho milenec, stárnoucí žena, přesvědčená, že byla nebožtíkovou jedinou láskou, synovec s odcizenou manželkou, bývalí milenci, přátelé... Takřka tucet postav, které se v omezeném prostoru, roztřeseném jako jejich pocity, vydávají na cestu, se tak stává obětí posledního žertu muže, jenž cestuje v zapečetěné rakvi – autem. Cesta vlakem, pohřeb na „největším hřbitově na světě“ a konečně „svačina“ v rozlehlém rodinném domě. To jsou tři dějství, do nichž scenáristé Chéreau a Thompsonová rozdělili výtečně rozehrané (a na Césara zrežírované) melodrama, v němž se smuteční slavnost stává nejen katalyzátorem vztahu k nebožtíkovi, ale i tavicím kotlem osobních a vztahových problémů všech zúčastněných. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:DramaLGBTQ+
    59%
    Skutečným autorem mnohoznačného prohlášení byl sice krátce před smrtí francouzský režisér François Reichenbach, jeho přítelkyně, scenáristka Danièle Thompsonová, si ho ovšem vypůjčila nejen pro název snímku, jehož je spoluautorkou, ale i jako klíč k němu. Vložila ho do úst malíře Jeana-Baptista Emmericha, který svými posledními slovy vyzval blízké, příbuzné a přátele, aby ho tímto neobvyklým způsobem doprovodili na cestě do Limoges, kde si přál být pohřben. Ale snad ještě dřív, než vlak vyjede ze Slavkovského nádraží, začíná být zřejmé, že charismatický Jean-Baptist byl zaživa patrně také neobyčejně zlomyslný, manipulativní a snad i krutý. Podařilo se totiž shromáždit na jednom místě lidi, které miloval, jimiž se milovat nechával a jejichž rivalitu o svou přízeň s chutí rozdmýchával. Nastupuje historik umění a jeho milenec, stárnoucí žena, přesvědčená, že byla nebožtíkovou jedinou láskou, synovec s odcizenou manželkou, bývalí milenci, přátelé... Takřka tucet postav, které se v omezeném prostoru, roztřeseném jako jejich pocity, vydávají na cestu, se tak stává obětí posledního žertu muže, jenž cestuje v zapečetěné rakvi – autem. Cesta vlakem, pohřeb na „největším hřbitově na světě“ a konečně „svačina“ v rozlehlém rodinném domě. To jsou tři dějství, do nichž scenáristé Chéreau a Thompsonová rozdělili výtečně rozehrané (a na Césara zrežírované) melodrama, v němž se smuteční slavnost stává nejen katalyzátorem vztahu k nebožtíkovi, ale i tavicím kotlem osobních a vztahových problémů všech zúčastněných. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:DramaLGBTQ+
    7
  • L'histoire du garçon qui voulait qu'on l'embrasse
    L'histoire du garçon qui voulait qu'on l'embrasse (1994)
    Film
    59%
    8
  • Non-Fiction
    Non-Fiction (2018)
    FilmRole: Guest of Marc-Antoine
    59%
    9
  • Superlove
    Superlove (1999)
    FilmRole: Bébert
    Zjevení Panny Marie se ukáže Mariovi, holiči z malého města, který sní o kariéře zpěváka. Mario ji představí rodičům, kteří se rozhodnou ji adoptovat a poskytnout jí pokoj v domě. Přítomnost Svaté Matky brzy naruší stereotyp domácnosti. Teresa, Mariova matka, začne mluvit s lustrem. Carolina, jeho sestra, si myslí, že se stala nezranitelnou, a začne napadat učitele. Mario je přesvědčený, že dostal zvláštní poslání: říkat každému pravdu za všech okolností. Brzy se ukáže, že Panna není tím, za koho se vydává…
    51%
    Zjevení Panny Marie se ukáže Mariovi, holiči z malého města, který sní o kariéře zpěváka. Mario ji představí rodičům, kteří se rozhodnou ji adoptovat a poskytnout jí pokoj v domě. Přítomnost Svaté Matky brzy naruší stereotyp domácnosti. Teresa, Mariova matka, začne mluvit s lustrem. Carolina, jeho sestra, si myslí, že se stala nezranitelnou, a začne napadat učitele. Mario je přesvědčený, že dostal zvláštní poslání: říkat každému pravdu za všech okolností. Brzy se ukáže, že Panna není tím, za koho se vydává…
    10

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.