52%

Komentáře a recenze 54

Ferlovsky
Ferlovsky
240 bodů
6
Tak jsem se na film konečně podíval. Říkali že je to nástupce Star wars a v mnoha ohledech opravdu hvězdné války připomíná. Bohužel tomu chybí srdíčko. Hlavní postavy mě vůbec nechytly kromě Charlieho Hunnana - bohužel jeho příběh brzo končí... chápu že je to film Zacka Snydera nebýt však zpomalených záběru film trvá o hodinu méně. Věřím že pokračování bude vizuálně velkolepý film a rád se na něj podívám. Bohužel však nechytam pocit vidět to jako hvězdné války 10x
  • Charlie Hunnan
  • nevýrazná hlavní hrdinka
  • příliš mnoho zpomalených záběru
mismaseon
mismaseon
164 bodů
4
Za mě “výkvět” bečkového sci-fi, na kterém jde moc dobře vidět, že s financemi se rozhodně nešetřilo. Vizuálně poutavé, krásní a zajímaví lidé v obsazení. Děj je ale tak jednoduchý, že člověk dokáže sledovat co se odehrává, i když se věnuje telefonu, nebo si odskočí na toaletu. Celkově to moc nefunguje a pokud máte rádi sci-fi tak budete spíše zklamáni. (Já byl i přes opravdu minimální očekávání)
Carol Wildlife
Carol Wildlife
145 bodů
4
Držel jsem pěsti do poslední chvilky - ale Rebel Moon je vážně nuda.
Alcoss
Alcoss
139 bodů
5
Ten přehnaný a úplně zbytečný slowmotion, který se je zde využíván tak při 70% akčních scén, mi kazil hodně akce v tomto filmu a přišlo mi to díky tomu místy až trapné. Vím, že je to Snyderova oblíbená věc, ale tady se mu to opravdu nepovedlo. Příběh je prvoplánový a herci hrají průměrně. Za mě horší průměr 5/10.
Drover
Drover
134 bodů
3
Už když se během ukázky produkčních společností spustí orgastický chorál, tak poznáte, že bude zle. V prvních deseti minutách následují filozofické monology s teskným soundtrackem v pozadí, zpomalené záběry na rozhazování semínek, vesnice hipsterských amišů a vesmírný Schutzstaffel. Dvouačtvrthodinová vykrádačka veškerého popkulturního materiálu rozšmelcovaná logikou desetiletého kluka, jehož kompetence začínají a končí u videoklipového vizuálu a slow motionu. Rebel Moon je magický zážitek, kde se podařila ve vyprávění skloubit primitivnost s nesmyslností v každé dílčí scéně. Charakterizace postav či vzájemná interakce jsou neexistující, místo děje tedy hlavní hrdinka spontánně vypráví expozici a lore, případně hrdinové stojí a koukají, jak se před nimi něco děje, a čekají, až to skončí, aby to mohli okomentovat nějakou prázdnou epochální glosou, kterou si Zack Snyder určitě nechá vytetovat. Během dvou hodin divák nedostane nic kromě dokonale nijakých herců a prázdných digitálních obrázků. Zacku, nejsi rebel, ale normální fušér.
MiLaCzech
MiLaCzech
123 bodů
3
Smutné je, že Rebel Moon je vlastně vykrádačka filmu Sador, vládce vesmíru z roku 1980. Ještě smutnější je fakt, že Sador z dob úplně prvních sci-fi je podstatně lepší a celistvější film než novodobý Rebel Moon, který se utápí sám v sobě. Několikrát jsem se přistihl se slovy "Proč?!" Tohle se opravdu nepovedlo, škoda promarněné šance.
  • bohužel mne nic nenapadá
  • ten film je celý špatně
  • nevýrazné charaktery
  • přesílený hlavní hrdina
  • většina postav jsou jen vata
Jakub Kryštof
Jakub Kryštof
72 bodů
5
Tenhle Snyderův počin jsem si musel nechat uležet v hlavě (A to, že tu toho k uležení moc není). I přesto, že jsem se u snímku rozhodně nenudil, cítil jsem jisté až znepokojivé zklamání. Problém vidím hlavně v postavách, ty hlavní jsou nezajímavé a nesympatické, ty postranní jsou zajímavé ale o nich se skoro nic nedozvíte, takže ve finále rozpačitě čekám na další díl s nadějí, že se dozvím víc. Což nevnímám zrovna pozitivně. Děj není taky nic nového nebo neotřelého a opět jenom doufám že "in big picture" a kontextu dalších částí se ukáže, že to vscehno mělo svůj význam. Jakožto fanoušek Snydera mě to mrzí, ale v tuto chvíli bych film nikomu s klidným srdcem nedoporučil.
PeTeMc
71 bodů
1