Komentáře a recenze 54

3
Ach jaj ...
divad
divad
643 bodů
4
I když nejsem fanoušek Snydera, tak jsem se po dobře vypadajícím traileru velmi těšil. A musím říct že jsem velice zklamaný. Film vykrádá co se dá a nepřichází s ničím novým. Svět ve kterém se film odehrává, vypadá nezajímavě a je směsicí všeho možného. Pozitivní je, že po vizuální stránce se film rozhodně povedl. Co se, ale týče scénáře, tak to je naprostá katastrofa. Celou stopáž filmu jsem se více méně nudil. Akční scény by možná byly dobré, kdyby nebyly neustále zpomalovány. Takže celkově velké zklamání a jedná se v nejlepším o průměrné sci- fi.
  • Vizuál
  • Akční scény
  • scénář
  • neoriginální
RafCapone
RafCapone
576 bodů
6
Ten nápad není vůbec špatný, nepovažuji to za chybu tvůrců, ale tohle prostě nefunguje.
Temné sci-fi, zajímavé lokace, postavy atd.
To ale nenarvete do 2 hodinového filmu. Těším se na další díl, možná se to pěkně spojí, a dám tomu vyšší hodnocení.
Jajinka17
539 bodů
5
Naprosto nevyužitý potenciál - tento film byl zklamání. Zprvu jsem si říkala jak to vypadá dobře, bavilo mě to. Přišlo mi to jako sci-fi říznuté panem prstenů. Poté však přišel zlom, vyrazili nabrat družinu. Od této doby to pro mě bylo nezajímavé. Efekty slabé a příběh ještě slabší. K postavám jsem si nestihla vybudovat žádné sympatie, tudíž když někdo umřel, nevyvolalo to žádné emoce. Smutné je, že potenciál to mělo. Škoda.
Faklav
395 bodů
6
Po precteni recenzi jsem cekal fakt tragedii, neni to tragedie. Je to vizualne super, klasickej Snyder, pribehove a charakterove bohuzel trochu plochy. Ale mix Star Wars, Warhammer, Pana prstenu, Zaklinace a 7 statecnych nezni zle. Chybi tomu jen ten R rating a snad trochu rozsireny lore a hloubka postav, to by mohlo prijit se Snyder cutem a tim padem treba i vyssi hodnoceni. Nejlepsi je, kdyz se spoji Skurut Hai s náckama! :)))
  • vizuál,
  • stylovost
  • Zack Snyder
  • Plochost příběhu a postav
  • Zack Snyder
sammikk_
sammikk_
349 bodů
6
Netuším vážně ne, ale mně to sedlo? Ačkoliv Snyderův styl moc necením tak tady mi to vlastně nevadí. Myslím že veliká většina obecenstva velice přehání, páč ano částmi je to mdlé ale no tak. Nesnaží se to být jakkoliv revoluční a originální, Snyder si je vědom že vykrádá dvacet různých příběhových linek a dalších xx věcí, ale dělá to po svém a mně to prostě nevadí. Akční scény jsou průměrné, ale za to kinematograficky je to dost solidní. Snyder je dost abstraktní člověk, a tady se to projevuje. Jednou za čas tam je fajn dialog, a pak do toho skočí nejvíc generická srajda. Každá postava obdrží svojí příběhovou rekapitulaci, a to vlastně cením. Dost jsem se bavil, a zajímalo mě to, je to generický a hloupý a nijak originální. Ale jako fajn výplach to slouží dobře, a na dvojku se i vlastně dost těším. Prostě proč ne?
Gori
347 bodů
2