Komentáře a recenze 65

8
Film, který má k původně vyhajpovaným 96% velmi daleko, ale rozhodně stojí za zhlédnutí.
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
10
Právě teď po čerstvém dokoukání v kině nedokážu ani popsat své pocity. Splnil se mi jeden z mých největších filmových snů. Nebudu tu nic spoilerovat, protože by to bylo nefér vůči ostatním co to ještě neměli tu možnost shlédnou tuhle famózní jízdu. Pro ty co viděli všechny spider-many a mají je rádi, tak je tohle naprosto výjimečný počin, který se po jejich prvním zhlédnutí usídlí v myšlenkách napořád.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
10
Velké završení nejnovější pavoučí trilogie a také pro mě druhý nejlepší Spider-Manský film po Raimiho dvojce. Spider-Man Toma Hollanda tady konečně dospěl a na konci vzal věci do svých rukou a "obětoval se" pro vyšší dobro. Moc se těším na druhou trilogii s Hollandem. Film je v podstatě obrovský fanservis, ale dobře uchopený a solidně režisérsky ukočírovaný tak, aby nepůsobil jako totální chaotický patos. Postavy tu mají své charaktery, vývoj a v některých případech i své vykoupení (Andrew Garfield). Nejlepší práci z navrátivších záporáků odvedl bez pochyby Willem Dafoe jakožto Osborne i jeho zlé alter ego v podobě Goblina. Donutil Hollanda dospět, nenávidět a oba jejich souboje byly fyzicky živelné a plné emocí. Skvělá práce. Všichni tři Spider-Mani tu byli výborní, podobní a zároveň odlišní. Mentorsky působící Tobey Maguire, roztěkaný a emocionální Andrew Garfield a dospívající Tom Holland. Jejich dialogy i interakce jsem si vrchovatě užil a chemie mezi nimi pro mě fungovala na podtrženou jedničku. Nebudu se už více rozepisovat, ale mě osobně se to velice líbilo.
Jaroslaw 23
1 448 bodů
10
Rozhodně nejlepší díl nové spider-man trilogie a to jsem si říkal,že už mě po Endgame nic tak emočně nevezme a zároven nepřekvapí,pač má očekávání na nového Spideyho nebyli tak vysoké.Btw Andrew Garfield byl skvělej a Goblin v podání Willema Dafoe byl fakt fantastický. 9/10
orionn
orionn
1 289 bodů
8
(viděno 15.12.2021) - Konečně mohu s plnou upřímností říct, že Tom Holland je “dobrým“ Peterem Parkerem a i “dobrým“ Spider-Manem. Jon Watts se držel hlášky “with great power comes great responsibility“. Protože na takto obří sousto, u kterého mněl pořádnou moc dokázal zpracovat skvělý Spider-Man film se vším všudy. Sice je zde zvýrazněn klasický marvelovský CGI bordel nebo neuvěřitelně vynucený humor mířen na určitou cílovku i do scén, kam se to úplně nehodí. Ale zase se zde stalo to, co se stalo. A to co se stalo, bylo podáno naprosto fenomenálně. Asi jako každý jsem měl menší pochyby o tom, zda bude ohledně masivního obsahu, který se ve filmu nachází udržen pořádek a zda bude všechno pracovat tak, jak má. A jak je znát už z mojí první věty, ano, povedlo se. Chemie mezi MJ a Peterem, nebo chování se postav přičemž na jejich počet měla každá svůj prostor a svoji speciální linku jednoduše vybudovalo atmosféru na ten kvalitní počin a převážně díky tomu je zde cítit ten kvalitní Spider man film. Silný fanservis donutil fanoušky křičet, plakat, pištět a vydržet až do konečného zavření se plátna. Předpremiéry se prostě vyplatí. 9/10 - edit: I přes moji vysokou chválu způsobenou hajpem a radostí mi nadšení časem poměrně kleslo a nepovažuji NWM za perfektní spiderman movie. Ovšem z Hollandových spíďů je toto jednoznačně král. Nelze filmu (jako celku) nadržovat, kvůli návratu oblíbených postav i přes to, že se fakt hodně snaží. Jednoznačně nejlepší díl z Hollandovy trilogie. 8-8,5/10
Nykrous
1 107 bodů
9
Neskutečný fan service a na mě to fungovalo. Tohle je přesně ten okamžik kdy vypnu mozek a prostě si jen užívám cokoliv se na tom plátně děje. Super zážitek a hlavně po delší době něco tak velkého v kině. Poprvé od covidu jsem si připadal v kině jako předtím. Ani těsně před začátkem jsem nemohl uvěřit tomu, že koukám na něco co propojuje všechny 3 live action spiderman filmy. Prostě úžasné. Nostalgie v tom je tip-ťop a jde i vidět, že se snažili vyjít vstříc co nejvíce fanouškům. Až na malé chyby v ději nebo něco co bych o trošku změnil tomu fakt nedokážu nic vytknout. Za mě to byla fakt velkolepá událost, která mi připadala jako ohromná odměna všem spiderman fanouškům.
HNTR
HNTR
1 037 bodů
10
Konečně zde máme toho pravého Spider-mana, který obětuje všechno pro to, aby zachránil všechny. Film se zaměřuje na osobnost Petera Parkera a skvěle to funguje, za celou trilogii zde vyspívá nejvíce a stává se z něj (snad) teď už ten pravý samostatný superhrdina. Jádrem filmu jsou samozřejmě hlavně Holland, Zendaya a Batalon, což je v pořádku. Záporáky známe z předchozích filmů se Spider-manem, není potřeba jim zde dát tolik prostoru, aby to fungovalo. (Kdo neviděl předchozí Raimiho trilogii a dva filmy od Webba, by to měl rychle napravit). Máme zde skvělou akci, Spider-man se konečně hýbe jako pavouk. Konečně je zde i zapamatovatelný soundtrack. Film má hodně odlišnou atmosféru oproti předchozím dílů trilogie. Celý film je fanservis jak sv*ňa a pokud jste fanoušci Spider-mana, tak si ho rozhodně užijete od začátku do konce. Pro člověka, který Spider-mana tolik nezná to bude spíš průměr. Skvělá popcornovka a rozhodně se těším na další trilogii, kterou snad uvidíme po brzké dohodě Sony a Marvelu.
filmovy.guru
filmovy.guru
903 bodů
10
Wow! Tak tohle byla jízda, ze začátku příjemný uvedení do děje a po nějaký půl hodince to začlo. Trio MJ, Ned a Peter funguje pěkně dynamicky, Strange sehrál přesně takovou roli jakou jsem očekával. Nic nebylo zbytečně uspěchaný a tomu odpovídá i ideální stopáž. Záporáci fungovali na jedničku, především Green Goblin, to byl dokonalej výkon. Akce po 2 předchozích Spider-Manech na úplně jiný úrovni a konečně jsme mohli vidět Peterův nevyužitý potenciál. Minulost záporáků byla pěkně zakomponována do děje a řekl bych, že si každej ten lehčí fan service užil. Osobně pro mě byl NWH emocionálně nejsilnější film, protože tolik mě žádný jiný film nedojal a nezasáhl. Poprvé jsem v kině zažil očividnou radost publika a to opravdu stálo za to! Zážitek k nezaplacení. Za mě bezchybnej Spider-Man film a jsem zvědav, co s Peterem vyvedou příště :) 100%
ScarFace_V8
ScarFace_V8
880 bodů
6
Pravdou je, že i přesto jak jsem si film v kině užil, tak strašně sází na tu nostalgickou notu Spider-mana. Ale to je bohužel tak to jediné na co se tu sází. Skvělé scény s našimi skvělými záporáky (a možná i Spider-many?) ovšem nevyváží fakt, jak je ten film přestřelený a hloupý. Režisér Jon Watts s dvojicí scénáristů opět nedokázali ukočírovat snahu nacpat humor do absolutně nevhodných scén. Rovněž Watts nedokázal ukočírovat ani určité akční soubojové scény - viz třeba finální souboj kde se hlavní záporák díla vůbec nedostal k ráně. Takže z jedné části jsem dostal přesně to jsem čekal a trailery se to ani nesnažily skrývat. Z části druhé se jedná o další průměrný MCU biják jaký dostáváme už posledních 13 let. Raimiho trilogie s Tobey Maguirem očividně nikdy nebude překonána. Rozhodně ne s takovýmto přístupem.
JamesConnorGeek
823 bodů
10
9/10 - Jsem nanejvýš spokojen. Tohle byl peckový film a tamtéž zážitek. Film splnil všechny má očekávání a po odchodu s kina jsem byl nanejvýš spokojen. Příběh je dobře zpracován a tleskám, že to tak dobře udělali. Postavy byli super a bavili mě. Vztah MJ a Petera byl v tomhle filmu tak silný, že na konci mi málem ukapla slza, ale to nebudu spoilerovat. Hudba byla peckova jako vždy a akce slušná. Rozhodně film doporučuji, je to asi jediný film v tomhle roce, co mě až tak překvapil. Prosím, ti co film viděli, nespoilerujte ostatním a rozhodně nevyhnechte tenhle krásný počin!