80%

Komentáře a recenze 65

slord
slord
3 832 bodů
9
Chlad Stahelski to zase dokázal a ja mu môžem len tlieskať. Najakčnejší a najkrajší diel série, ktorý príbehom síce neoslní, ale nemôžem povedať, že by mi to vadilo, od druhého dielu už som sa naladil na to, že tu hrá druhé husle. Čo sa týka akcie, tak to je riadny randál, od začiatku do konca to nepoľaví a pozerá sa na to skvelo, to čo sa dialo na plátne bolo po technickej stránke fenomenálne, či ide o nasvietenie, paletu farieb či choreografia akčných scén, proste wau (neviem si ani predstaviť koľko to dalo práce, ale vyplatilo sa to). Najväčší highlight je určite pasáž zhora so zápalnými brokovnicami, z ktorej som mal pocit eufórie a nechcel som aby skončila. A pri tomto dieli môžem pochváliť aj novo predstavené postavy, či už ide o Cainea, Mr. Nobodyho a jeho psa, "menšia" rola Scotta Adkinsa či hlavný antagonista, všetky boli výrazné a zapamätateľné a mnoho z nich zatienilo aj samotnú Babu Jagu. Adrenalínová jazda, ktorú som si veľmi užil a napriek prepálenej stopáži mi to utieklo hrozne rýchlo, pokračovaniu sa nebránim, ale ak by tento diel bol bodkou za celou sériou, tak by mi to vyhovovalo. 9/10
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
9
OBSAHUJE SPOILER!!! / Tak toto bol pravý kinematografický zážitok. Tento film ma presvedčil o tom že by som mal chodiť do kina častejšie pretože som tam bol naposledy v roku 2018 a veľmi to ľutujem. Tie akčné scény boli úžasné na pozeranie a to aj obyčajné scény. Každá bola nádherná. Stopáž by sa určite dala skrátiť ale aj tak som sa nenudil pretože toto bolo naozaj úchvatné. Krásne, akčné a nechýbajú ani emócie len škoda že budú vychádzať ďalšie časti pretože by to už nemalo ďalej pokračovať. Mali by nechať odpočívať Jonathana v pokoji. HODNOTENIE: 9/10
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 381 bodů
8
Neuvěřitelný technický zázrak od lokací, kulis a jejich designu, přes kameru, nasvícení, choreografii a barvy, až po kaskadérské kousky, nápady a záběry. Neuvěřitelně nádherný film, který je obří poctou všem akčňákům a kaskadérům. Tentokrát to není sólíčko Keanu, ale máme tu celý úžasný ansámbl, co si užívá svou přítomnost, dává do filmu do filmu maximum a pere se o místo na výsluní. Ovšem i dokonalých věcí, které jsou vypiplané se člověk může přejíst a o tom svědčí ubíjející délka akčních sekvencí. Primárně té v úvodu, která místy už stagnuje, nemá žádný cíl a napětí a je to jen ukázka kaskadérských kousků (Zbytek je víceméně adekvátně dlouhý). Samotný příběh v tomhle ohledu taky neuhrane. Bohužel nemůžu říct, že bych se na konci po té příběhové stránce cítil uspokojen, ani v rámci béčkové akční sféry a ani v rámci série Johna Wicka. Člověku přistane na mysli "A pro co to vlastně všechno bylo?". Ale i tak je to neuvěřitelná nálož pro kterou mám hlavně ocenění z řemeslné stránky, pro běžné diváky neholdující akčňákům to přece jen může být už příliš. Více ZDE!
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
5
John Wick měl mít jen jeden film. Cením posledních 40 minut a westernové motivy.
kknk2
kknk2
3 023 bodů
8
Nenapadá mě žádný americký ryze akční film z poslední doby, který by mohl konkurovat Johnu Wickovi. Kromě jako vždy bezchybné akce, prvotřídního designu a nezlomného hrdiny se čtvrtá kapitola dočkala upgradu ve formě Donnieho Yena. Za vyzdvihnutí stojí i padouch s ambicemi (a úchylkou na oblečení). Malinký nedostatek vidím ve spojení humoru a násilí. Dechberoucí kinozážitek nabitý energií a bolestí (z každého schodu). 85 %
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
10
To co napsal EvilPhoenix, vystihlo to co bych já napsal. Jelikož John Wick je absolutně na topu a nemám co vytknout aaa vlastně? Tss, ani nechci nic vytknout... V pátem díle, bych možná byl při chuti více zlomenin, no podal bych to možná více na Raid styl (nejde tak o tu krev, spíše trochu drsnější bych si ještě přál, abych k té dokonalosti mohl ještě poho..t, však víte jistě co myslím). :)
sQelle
sQelle
2 814 bodů
10
Neskutečně našlapaný akčňák, který zase překonává sám sebe. Tvůrci pochopili, že tvořit tento vesmír se dá jedině tak, že se střílí, šermuje, bodá, kuchá, pitvá, hází granáty a podobně. Rovnou tedy nasype 3 velkolepé akční scény, které vlastně nemají konce a když už skončí, tak to chvilku vyklusá a během pár sekund skočí do další naháněčky. Naprosto jsem žasnul při scéně z ptačí perspektivy ve stylu hry Hotline Miami a scéna kolem Vítězného oblouku je taky naprosto skvostnou. Jediné čeho se bojím, že tahle série je tak moc úspěšná, že se bude ždímat tak dlouho, až se na ní radši zapomene.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 678 bodů
7
Jako jo pořád to je dobrá podívaná,a některé sekvence opravdu nemají chybu,a to ty bojové.i když mi přijde že Wickovo,Gun-fu trochu ztrácí lesk.i když je to pořád pecka mezi akčními žánry.v tomto díle se trošku víc kecá nez bych asi chtěl,ale čistě můj problém.Doufsm že tohle už byl poslední díl,další už by sérii určitě neprospeli.to ostatně bylo i ve filmu tak nak řečeno- Winston se ptá Johna,kolik toho ještě musí být,kdy to skončí.a John odpoví až umře markýz.
Tak snad to tak bude.
A ještě bych zmínil že už to je strašně přehnaný,John už je spíš Terminátor než člověk,pády že 7 metrů,oklepe se a odejde,trošku už přehnaný
JaraSlama
JaraSlama
2 155 bodů
9
Právě jsem viděl definici akčního filmu dnešní doby. Čtvrtý John Wick se nesnaží vyrovnat předchozím dílům a udělat všechno větší. Snaží se divákovi rozšířit svět zabijáků a přinést zajímavé lokace, kde má každá destinace svoji barevnou paletu. Bill Skarsgård podává neuvěřitelný výkon a totálně mi svoji postavu prodává. Kvalita akčních scén, kterých tu je fakt dost, se stupňuje a vy si jen říkáte, že autoři už nemůžou přijít s ničím lepším. Kamera s choreografií jsou na úplně jiné úrovni a necelé tři hodiny utekly jako voda.
aquiver
aquiver
2 133 bodů