80%

Komentáře a recenze 65

KojtusVojtus
KojtusVojtus
179 bodů
7
Čtvrtá kapitola Johna Wicka pokračuje ve stejném akčním a nabitém stylu předchozích dílů. Tentokrát však se stopáží téměř 3 hodiny a minimem replik Keanua Reevese. Akce je v tomto snímku naprosto špičková a v Hollywoodu nemá zkrátka konkurenci. Za zmínku stojí rozhodně akční scéna v pařížském domě, která dává hold videoherní akční adventuře The Hong Kong Massacre. K záporům filmu rozhodně patří jeho stopáž, která by se dala zkrátit. Mimo jiné je zde ještě menší prostor pro Reevesovo dialogy, na to už jsme ale snad po minulém díle všichni zvyklí. K těmto mínusům bych rád přidal ještě nechutně nasvícené a odporně CGI finále (takhle úsvit Slunce fakt nevypadá).
Carol Wildlife
Carol Wildlife
145 bodů
6
Bylo to nejaky dlouhy...
Ubijejici repetativni fighty, trepotajici se kaskaderi, kteri poslusne cekaji az Wick dokonci po sté to same kombo na jejich kolegovi, promarneni sumo bodyguardi a veliky plus za Adkinsna (mohlo ho byt vic)
mirek5184
126 bodů
8
Skvělé završení série. Akční nadupaný filmový nářez. Líbila se mi kamera, skvělá hudba,moc dobré herecké obsazení. Kdybych měl srovnávat s předchozími díly, asi je to o kapku horší než parabelum, ale i tak skvělý. Moc doporučuji.
Kebabkony
Kebabkony
106 bodů
10
Zdálo by se, že sérii došel dech, ale opak je pravdou a do kin nám dorazil film, který strká do kapsy všechny novodobé akčňáky. Dle mého skromného názoru se jedná snad o ten nejlepší a taky nejhezčí díl z celé série. Ještě před tím než začnu s klasickým hodnocením, tak bych chtěl dodat. Pokud jste měli problém už s předchozím dílem, jak je přehnaně akční a příběhu není věnován prostor takový jaký by měl, tak od čtvrtého dílu, nečekejte zlepšení, protože příběh se hází ještě víc do pozadí a akce je tu prakticky neustálá. Film je rozdělen do tří lokací (Osaka, Berlín a Paříž). Ta nejhezčí je bezpochyby ta v Japonské Osace, kde na vás svítí červené neony a okolo toho všeho zde poletují květy ze stromů. Akce je tu naprosto úžasná a trvá minimálně 25 minut a slepý Donnie Yen zde předvádí šílené kousky. Naproti tomu Berlín nás hezky vrací to klubů, kde opět hraje úžasná elektro hudba, která vždycky Johnu Wickovi seděla, jak hrnec na prdel a Scott Adkins se tu představuje v úplně úžasné záporné roli. Zase tu jsou přestřelky, bitky tělo na tělo a tohle vše je krásně doprovázeno proudy vody. Aby toho nebylo málo, tak finále v Paříží je ještě víc epický než v předchozích dvou a 5 minutová sekvence v jednom baráku ve stylu hry Hotline Miami je třešničkou na už tak skvělém dortu. Objevuje se zde mnoho zbraní jak palných, tak chladných a jako vždy se počítá každý náboj, a aby jsme šli s dobou dojde i na taktické přebití, které je už snad v každé nové hře. Celý snímek by nefungoval bez skvělé choreografie u jednotlivých akčních pasáží a hlavně dvojice Chad Stahelski a Keanu Reeves, protože přichází pořád s originálními nápady. Chtěl bych ještě dodat, že interiéry jsou naprosto nádherně vyzdobeny, ať už obrazy nebo jinačím nábytkem a ve finále to nepůsobí jenom něco, co tam prostě má být, ale někdo měl cit pro každý detail. Pokud chcete poctivou akční řežbu, tak nevim co tu děláte a mazejte do kina je to top. Nebudu to zbytečně komplikovat a tento kontrakt zvednu na 10/10
Aisen
Aisen
76 bodů